Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden, Mazdastruction zei:

15. 
Auto’s van juni 2022 aan prijzen ex btw die  incl btw op tesla.com staan.

Auch.

garagist die ik ken heeft ook 9 model 3's staan. Ben even gaan zien, en ook duurder dan bij tesla zelf nu. 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Mazdastruction said:

Blij kunnen ze toch niet zijn met hun inschrijvingscijfers. 
Hier BE

image.thumb.png.6e3a8cde27b1be532a4cb053bada46b9.png

 

Maar goed, laat ons blij zijn dat er toch iets is dat goedkoper wordt. :party: 

Denk dat Lhoir wel wat groen zal lachen @Matthi 

Dakantochni?

 

https://autofans.be/nieuws/overheid/50358-1-op-de-10-ingeschreven-autos-belgie-een-bmw-1-op-de-100-een-tesla#:~:text=Praten we over inschrijvingscijfers%2C dan,2.222 auto's in te schrijven

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mazdastruction zei:

15. 
Auto’s van juni 2022 aan prijzen ex btw die  incl btw op tesla.com staan.

Auch.

Ow.

Vorige maand nog 2 bakken verkocht aan David, hij zal ze bij levering nog wel kunnen betalen. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het ook niet. Dan liegen ze in dat artikel en van iemand die bij Tesla werkt weet ik dat ze in december er in Brussel al een 500-tal hadden afgeleverd en ingeschreven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ivm met het online updaten van wagens.

Net zopas weer een update verkregen voor de Y.

Wat kleinigheden nu, maar best praktisch is bv dat de stuurwielverwarming nu automatisch meegaat met de verwarming, anders moest je die apart activeren. Nu gaat die dus automatisch aan. De zetelverwarming vooraan ging zo ook al automatisch mee met de verwarming. Hopelijk de volgende keer ook de achtersta. Want nu moet ik die vooraan op het scherm aanzetten, aangezien de kinderen achteraan geen knopjes hebben. Zou dus gemakkelijk zijn, mocht deze gewoon meegaan met de rest. ( de voorste gaat enkel aan wanneer de veiligheidsgordel vast is, zou dus perfect moeten kunnen voor achteraan ook)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan  het uitzetten ook he. 

Je kiest ofwel uit ofwel aan ofwel automatisch.  

😉

Idem voor de zetelverwarming. Aan ( en stand ervan) uit, of automatisch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tzou vooral grappig zijn, dat er dan veel die nu de lijn en vooral het interieur verketteren, opeens het knap gaan vinden. :lolz:

Er is al een paar keer een gecamoufleerde 3 gezien,  maar dat is blijkbaar omdat ze met andere structuren zouden werken uit 1 stuk ( zowel voor al achteraan) omdat hij dan goedkoper te produceren is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, tuscani said:

Tzou vooral grappig zijn, dat er dan veel die nu de lijn en vooral het interieur verketteren, opeens het knap gaan vinden. :lolz:

Ik denk niet dat ze het design van Tesla gaan koppelen aan de technologie van BMW ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
1 uur geleden, Ugeken zei:

Eigenlijk had Tesla de laatste jaren frequent de prijzen verhoogd hé, om ze nu in tijden van crisis weer te verlagen. Een Model 3 was duurder geworden en kruipt terug naar z'n lanceringsprijs. De Model S kostte een tijdje geleden minder dan 100k, en kruipt nu weer naar die richting. In feite is het niet meer dan een soort solden-effect, als we denken een koopje te kunnen doen zijn we gelukkig, en 't lijkt te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, flupke73 zei:

ah, dus de andere merken gaan dit ook doen :party:

terug naar de prijzen van 2021

Ik weet niet of je Sandy Munro een beetje volgt, maar volgens hem heeft Tesla een enorme voorsprong in het optimaliseren van elk onderdeeltje van de productie. En ook door productie van cruciale onderdelen in eigen huis te doen, zoals de batterij. Onder de streep zijn hun marges dan ook veel groter. Ik denk dat ze ermee kunnen spelen en concurrenten pijn gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid