Ga naar inhoud

ASTON MARTIN Lovers


dane

Aanbevolen berichten

On 12 March 2007, it was purchased for £479 million by a joint venture company, headed by David Richards, John Singers, an American investment banker;[6] and two Kuwaiti investment companies, Investment Dar and Adeem Investment.[7] Ford retained a US$77 million (or 12.1%) stake in Aston Martin, valuing the company at $925 million.[8]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.350368161687763.83781.131382396919675&type=1

Works Service in Newport Pagnell, waar alles echt begon voor Aston, wordt dus ook een verkooppunt voor nieuwe Astons.

Een grote verandering, zo werd ons in augustus verteld, want in het verleden was Works Service vooral een punt waar eigenaars hun auto konden achterlaten voor service en upgrades. Verbondenheid aan de fabriek zorgde dat alles tóp was (en is), maar nu breiden ze dus de dienstverlening nog een stuk uit.

In de showroom komen vooral klassieke Astons te koop. Ik heb daar dingen bij elkaar zien staan, echt waanzin... De V8 Vantage uit The Living Daylights, met de ski's achter in de auto gegooid, ontelbaar veel DB5's, Short Chassis Volante, V8 Vantage V600, V8 Vantage Le Mans, een zalmroze One-77, wedge Lagonda's, een Lagonda Rapide, acht verschillende V8 Vantage's elke keer in een verschillende kleur maar wel voor één of andere Arabier...

De moeite!

Link naar reactie
Delen op andere sites

001astonmartindbs2012.jpg

002astonmartindbs2012.jpg

:inlove:

ASTONMARTINDBS20125.jpg

:shock: ............. :'(

Aston Martin whipped the covers off a trio of Dragon 88 special editions at the 2012 Beijing motor show - with local-market China-aimed versions of the DBS Volante, Virage coupe and V8 Vantage S coupe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonhams_Auction_Aston_Martin_Works_May_2012_img01pop.jpg

As many will know, the Sanction II Aston Martin DB4GTs with bodywork by Zagato were a continuation of an original, limited production run that ended in 1963. Only 19 cars were built in period but, under the authorisation of Aston Martin’s then joint chairmen, Victor Gauntlett and Peter Livanos, a further four cars were commissioned using chassis numbers originally allocated to the Zagato project.

With bodywork completed by Zagato in Italy, and superlative craftsmanship by the team at R.S. Williams Ltd (Williams’ own Zagato was used as a template), the four cars that resulted were virtually indistinguishable from restored originals. They also carried a punchy ‘RSW’ 4.2-litre engine and many discreet modifications to aid handling. [TABLE=align: center]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

The original 19 rarely come to auction and neither, in truth, do Sanction IIs, so all eyes will be on auctioneer James Knight when Lot 239 comes up. Estimate: £1.2 million - 1.5 million (perhaps a third of the price of a 1960s original).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Godverdomme nu heb ik weer een nieuw vooruitzicht op vlak van Astons: ooit een shooting brake hebben :lolz:

Onhaalbaar, tenzij deze DBS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad very cool.

Ideaal om je labrador en geweer in te vervoeren op weg naar het bos. :)

err, dan liever de jag-estate of een laro/range

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alleszins een pak knapper dan dit:

Thumb resize.

Inderdaad, de achterkant van de DB6 Shooting Brake is echt niet om over naar huis te schrijven, vind ik.

Bij de DB5 Shooting Brake was dat een heel stuk knapper.

Maar ik ben dan ook nooit fan geweest van de DB6, die kont doet me helemaal niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ochtend, tussen het normale woon-werkverkeer van grijze monovolumes, een zwarte of donkerblauwe Aston DB3 tegengekomen. Ma fak!:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een DB3?

Zeker dat het geen DB2 of DB2/4 (Mark II) of DB Mark III was?

DB3 lijkt me immers vrij onwaarschijnlijk, enerzijds op de baan en anderzijds in België...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n Zagato doet me iets te hard denken aan een TVR. Liever een gewone of een echte TVR dan. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid