Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic


janvkn

Aanbevolen berichten

Ne peet van door de 80 die met zijn mistlampen aan in 't stad rond zit te rijden. Ik kom erachter, ik phaar eens. Lamp blijft aan. Iets verder op de ring zijn ze aant werken dus moet er geritst worden. Iets wat 95% van de mensen daar echt niet begrepen heeft, ik knal daar altijd links voorbij om dan gewoon netjes in te voegen. Voeg ik wel niet in net voor die ouwe knorbeer? :D Zijn Suzuki Alto liet plots een claxonzucht los. Ik heb de Mégane dan maar hetzelfde opgedragen... 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een eindje achter zo'n Prius gezeten die heel de tijd optrok naar +- 60 om zich dan te laten uitbollen tot 40 en dan weer op te trekken tot 60 etc. Ongeloofelijk irritant om daar achter te blijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe moeilijk kan het ritsen nu toch zijn :rolleyes:, op de bredabaan in merksem worden 2 baanvakken 1. Iedereen staat dan rechts al 500meter aan te schuiven terwijl er links niemand rijdt. Ik rij dan door tot het einde met nog een auto achter mij die hetzelfde doet. Ik ga op het einde bij iemand tussen, of toch proberen want die bleef maar bumperkleven bij zijn voorligger om mij niet tussen te laten. Uiteindelijk gewoon de lijntjes gevolgd en heeft die mij toch moeten tussen laten :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe moeilijk kan het ritsen nu toch zijn :rolleyes:, op de bredabaan in merksem worden 2 baanvakken 1. Iedereen staat dan rechts al 500meter aan te schuiven terwijl er links niemand rijdt. Ik rij dan door tot het einde met nog een auto achter mij die hetzelfde doet. Ik ga op het einde bij iemand tussen, of toch proberen want die bleef maar bumperkleven bij zijn voorligger om mij niet tussen te laten. Uiteindelijk gewoon de lijntjes gevolgd en heeft die mij toch moeten tussen laten :lol:

Zo doe ik het ook. Ga blij zijn wanneer het eindelijk wettelijk verplicht wordt. En fuck die klojo's die 500 meter op voorhand in willen voegen en zo de hele linkse strook blokkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo doe ik het ook. Ga blij zijn wanneer het eindelijk wettelijk verplicht wordt. En fuck die klojo's die 500 meter op voorhand in willen voegen en zo de hele linkse strook blokkeren.

Er zijn er nog ergere..namelijk diegenen die rechts in de rij plots naar links uitwijken om je te blokkeren, 500m op voorhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er nog ergere..namelijk diegenen die rechts in de rij plots naar links uitwijken om je te blokkeren, 500m op voorhand.

Ik rij daar rakelings naast en als die dan nog fars doet, stap ik uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er nog ergere..namelijk diegenen die rechts in de rij plots naar links uitwijken om je te blokkeren, 500m op voorhand.

Zelf te bescheten om het aan te durven in te voegen (je moet het maar durven hè), dus de WAAGHALZEN het leven zuur maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij daar rakelings naast en als die dan nog fars doet, stap ik uit...

en dan is het tik en kan je elks je eigen kosten betalen.... been there done that.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week alcoholcontrole gehad (voor de eerste keer sinds ik rijd, sinds 1998 dus, moeten blazen).

Was met een 911 onderweg:

"meneer, kan je wel je mistlichten uitdoen als je vertrekt?"

een 911 heeft geen voorste mistlichten :fp:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hekel aan mensen die de voorrang van rechts regels niet kennen, ik stop netjes met mijn brommer omdat ze voorrang hebben endan kijken ze u aan met zo een gezicht van ''wa doede gij nu?!'' en blijven gewoon staan tot ik zelf weer doorrijd, hatelijk! :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hekel aan mensen die de voorrang van rechts regels niet kennen, ik stop netjes met mijn brommer omdat ze voorrang hebben endan kijken ze u aan met zo een gezicht van ''wa doede gij nu?!'' en blijven gewoon staan tot ik zelf weer doorrijd, hatelijk! :fp:

Herkenbaar, ook als ik met de fiets ben en een boekentas op heb.

Precies alsof ik als student mijn verkeersregels niet ken :roll:

Maar het is meestal wel goed bedoelt, uit voorzichtigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterennacht, 02:30, E40, 4 rijbanen, amper iemand op de baan, mensen die op het tweede vak rijden :fp:

Ik doe dat ook hoor, in de eerste band word ik zeeziek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe dat ook hoor, in de eerste band word ik zeeziek...

Ja dat excuus hoor ik nog, zelfs op pas heraangelegde snelwegen waar soms de 1e band in betere staat is dan de 2e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat excuus hoor ik nog, zelfs op pas heraangelegde snelwegen waar soms de 1e band in betere staat is dan de 2e.
Dan niet natuurlijk... Maar uitgesleten banden berijd ik liever niet...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid