Jump to content

Volvo lovers

walter
 Share

Recommended Posts

Die foto's zijn al een paar jaar oud, maar dat blijft verdomd lekker:inlove:

:D

297333607_fc5952e232_o.jpg

Daarstraks nog tegengekomen toen ik mijn vader wilde laten zien dat mijn toekomstige C30 gedeeltelijk geïnspireerd is door de ES1800.

Inderdaad, die foto's zocht ik erna op (en ook de Civic 3-deurs van 1983 :$)

Ik vind het eigenlijk super dat een nichemodel als de C30 toch zoveel succes heeft in vergelijking met de 480. Hij is niet zo radicaal qua design maar toch radicaal genoeg om niet naar ieders smaak te zijn.

• 2 weeks later...

Dacht dat hij die kar ging bijhouden (of op Nederlandse platen wou zetten om nog af en toe te kunnen Ringen).

Met de RS6 van Rusland naar België voor ondermeer een onderhoudje:D

Ik ben te dom voor jouw humor denk ik :$

In ieder geval, straks moet ik eens binnenlopen voor de papieren en dan ga ik hem/haar hopelijk al eens kunnen zien. :inlove:

• 2 weeks later...

Ze hebben iets teveel "gecleaned" achteraan. Ongevraagd een blanco nummerplaathouder voorzien (het lef) en zelfs het Volvo-monogram van de achterklep verwijderd. Het is wel knap en uniek zo.

:inlove:

Edited by Kakker Scheef

Onze 2009 Volvo V50 1.6D heeft ongeveer 123.000 km op de teller, vorige week juist zijn groot onderhoud gehad en daarbij hebben ze dan de roetfilter ook geledigd/vervangen.

Maar het probleem van "verminderd motorvermogen" is nog steeds van toepassing. We dachten aanvankelijk dat het kwam omdat de roetfilter bij 120k aan het einde van z'n Latijn is, maar zo blijkt, zit er meer achter dan alleen de roetfilter. :? Echt vervelend, ook voor het vertrouwen in die auto. Papa heeft zo eens 's morgens om 8u op de ring van Brussel een inhaalmanoeuvre moeten afbreken wegens het wegvallen van het vermogen.

Om toch met een positieve noot af te sluiten, de auto beschikt precies wel terug over de ganse stal paarden (105 stuks) na het groot onderhoud.

Ze hebben iets teveel "gecleaned" achteraan. Ongevraagd een blanco nummerplaathouder voorzien (het lef) en zelfs het Volvo-monogram van de achterklep verwijderd. Het is wel knap en uniek zo.

:inlove:

Hier toch ook maar eens vragen. Vinden jullie dit te kaal?

2qsxws1.jpg

Komt misschien nog wel. Kon af fabriek niet geregeld worden (idem voor R-design kit voor de DRIVe :roll:) dus misschien komt dat er nog wel van. Waar zou TAM Carworks uithangen tegenwoordig? :D

Komt misschien nog wel. Kon af fabriek niet geregeld worden (idem voor R-design kit voor de DRIVe :roll:) dus misschien komt dat er nog wel van. Waar zou TAM Carworks uithangen tegenwoordig? :D

Bij ons op 't werk is er iemand met een DRIVe mét R-design-uitlaatje, daarom dat ik het mij afvroeg ;)