Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Da's een recept voor een enorm lekkere S60 :D Mooi klassiek geconfigureerd en schuifdak natuurlijk, ik wil geen enkele kar meer zonder. Misschien wel iets voor mij over enkele jaren :D Hier in België gevonden? Ik hou S60 namelijk al een tijdje in het oog en heb er nog niet veel gezien met schuifdak, opvallend weinig en het past zo goed bij het Volvo-gevoel, vreemd... Wanneer zou je hem hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, in de garage lieten we vallen dat we eens zin hadden in wat anders voor 't vrouwke. Op 't gemakje, niks moet. We gaven ons budget en meteen kwam deze al ter sprake. Zal je dus nergens online vinden. Wat bij de dealers op de site staat is wat niet onmiddellijk aan een bestaande klant kan verkocht worden ;)

Die man is gepensioneerd (nog een 5-tekens-nummerplaatje momenteel) en heeft er op die 8j slechts 150 000 km mee gereden. En hij heeft nu een XC60 besteld. Deze komt half maart binnen, dus laat ons zeggen dat we hem eind maart hebben.

De buitenkleur is een beetje idem als onze vorige V70, dus zeker niet m'n gedacht, maar deze wagen werd ons aangeraden als zeer goed onderhouden. Het enige minpuntje: heeft wat hagelschade, dus dat moet uitgelepeld worden, en er moet een nieuwe distributieriem op.

Maar we mogen hem rechtstreeks aan de klant kopen, de garage redeneert dat als ze er hun risico en winst bijrekenen, het een wagen is die niet echt verkocht zal raken, dus anders voor export is, wat zonde zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag m'n nonkel z'n fonkelnieuwe XC70 gezien. Een D3 AWD Gear-Tronic. Viel toch wat tegen, want een half jaar geleden had hij enkel interesse in een V60 T6. Van een ommezwaai gesproken.

Lachwekkend is ook de prijs voor die optionele Garmin-GPS. Bijna 700 EUR, en dan staat die nog op zo'n idiote plaats in de A-stijl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou S60 namelijk al een tijdje in het oog en heb er nog niet veel gezien met schuifdak, opvallend weinig en het past zo goed bij het Volvo-gevoel, vreemd...

da's helemaal juist, ik heb dat ook. M'n eerste Volvo met schuifdak waarmee ik zelf gereden heb was een 740. Nadien een 940 (vervangwagen voor twee weken) en m'n eigen 440.

En af en toe als kind meegereden in een 240 met schuifdak (toen metaalkleur en schuifdak nog verplicht te combineren optie was).

Dat is gewoon een must ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, in de garage lieten we vallen dat we eens zin hadden in wat anders voor 't vrouwke. Op 't gemakje, niks moet. We gaven ons budget en meteen kwam deze al ter sprake. Zal je dus nergens online vinden. Wat bij de dealers op de site staat is wat niet onmiddellijk aan een bestaande klant kan verkocht worden ;)

Die man is gepensioneerd (nog een 5-tekens-nummerplaatje momenteel) en heeft er op die 8j slechts 150 000 km mee gereden. En hij heeft nu een XC60 besteld. Deze komt half maart binnen, dus laat ons zeggen dat we hem eind maart hebben.

De buitenkleur is een beetje idem als onze vorige V70, dus zeker niet m'n gedacht, maar deze wagen werd ons aangeraden als zeer goed onderhouden. Het enige minpuntje: heeft wat hagelschade, dus dat moet uitgelepeld worden, en er moet een nieuwe distributieriem op.

Maar we mogen hem rechtstreeks aan de klant kopen, de garage redeneert dat als ze er hun risico en winst bijrekenen, het een wagen is die niet echt verkocht zal raken, dus anders voor export is, wat zonde zou zijn.

Chanceke dus en waarschijnlijk nog voor een zacht prijsje ook :lol:

Vrouwtje wat blij met zo'n grote bak :D? Hopelijk heb je hem snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, op zich is 't weinig geld. Je zou moeten dom zijn om het niet te doen. Maar we weten alleen de prijs die de garage gaf in overname.

Als die man er nu een klets bij doet mag hij hem houden, dat zou de enige reden zijn waarom 't niet doorgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een recept voor een enorm lekkere S60 :D Mooi klassiek geconfigureerd en schuifdak natuurlijk, ik wil geen enkele kar meer zonder. Misschien wel iets voor mij over enkele jaren :D Hier in België gevonden? Ik hou S60 namelijk al een tijdje in het oog en heb er nog niet veel gezien met schuifdak, opvallend weinig en het past zo goed bij het Volvo-gevoel, vreemd... Wanneer zou je hem hebben?

Onze S60 2.4D heeft een schuifdak maar is wel in dat speciaal groenachtig kleur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]513[/ATTACH]

da groen?:

Flash green, heerlijke kleur:inlove:

Icm met dat oranjebruine leder, habbahabba:shock::drool:

Op mobile stond er eentje toen ik aan het zoeken was naar een nieuwe kar. Stond in Hongarije. Verschillende mails gestuurd, maar geen antwoord gekregen:( Dus is het de M3 geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flash green, heerlijke kleur:inlove:

Icm met dat oranjebruine leder, habbahabba:shock::drool:

Op mobile stond er eentje toen ik aan het zoeken was naar een nieuwe kar. Stond in Hongarije. Verschillende mails gestuurd, maar geen antwoord gekregen:( Dus is het de M3 geworden.

Ik vind het ook een fantastische kleur, het is love it or hate it. :inlove:

Die kleur was enkel beschikbaar voor de R, niet voor een gewone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flash green, heerlijke kleur:inlove:

Icm met dat oranjebruine leder, habbahabba:shock::drool:

Op mobile stond er eentje toen ik aan het zoeken was naar een nieuwe kar. Stond in Hongarije. Verschillende mails gestuurd, maar geen antwoord gekregen:( Dus is het de M3 geworden.

LOL, toen ik op zoek was naar een R,waren er verschillende mensen die me een M3 aanbeveelden als alternatief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook een fantastische kleur, het is love it or hate it. :inlove:

Die kleur was enkel beschikbaar voor de R, niet voor een gewone.

idd, bij Charels hadden zo eentje verkocht (flash green & Atacama) als ik het goed had was 't aan de broer van Toon

vorig jaar(natuurlijk enkele maanden nadat ik mijn R had gekocht) is ze ingeruild geweest, hoogste bod was iets van 6500€ :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een V60 D5 rijdt zeer aangenaam enkel blijf ik het gevoel hebben dat de automaat soms wat achterop hinkt.

De S60 heeft trouwens dat grijs-groen achtig kleur, geen flash green.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een V60 D5 rijdt zeer aangenaam enkel blijf ik het gevoel hebben dat de automaat soms wat achterop hinkt.

De S60 heeft trouwens dat grijs-groen achtig kleur, geen flash green.

Zo'n D5 moet sleuren! Wel wat tractieprobleempjes met FWD waarschijnlijk :D

De automaat moet ik ook niet, ken hem vanuit de S80 en moet er niets van weten dat ding is achterlijk :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook een fantastische kleur, het is love it or hate it. :inlove:

Die kleur was enkel beschikbaar voor de R, niet voor een gewone.

Njammie :inlove:. Valt wel ferm op in tegenstelling tot grijs en zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid