Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

Eergisteren vlakbij Volvo in Oostakker een zalige V60 gezien: electric silver D5 AWD met R-design pakket - prachtig :inlove:!

Van mij zou het Flamenco Red Metallic zijn ( moest ik 1 kopen natuurlijk )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Perfect toch? Met een auto rijden als een A7 zonder dat mensen je een "cock" vinden. dixit het Engelse volk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect toch? Met een auto rijden als een A7 zonder dat mensen je een "cock" vinden. dixit het Engelse volk

Ja.

Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik begin overtuigd te raken van het gegeven dat als je een Volvo hebt gehad, je niet snel naar iets anders grijpt. :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog altijd niet overtuigd :lolz:

Dat probleem met uw remmen heeft zichzelf definitief opgelost?

Neen. Het is niet opgelost, het is gewoon nog niet teruggekomen.

Maar in een heerlijke Volvo-stoel wachten op de VAB... :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag contact gehad met Volvo Nederland om autorisatie te vragen voor het gebruik van Volvo foto's voor billboards op de productie site van Philips Automotive Lighting in Aken. Volvo voelde zich vereerd dat wij hun foto's wilden gebruiken en de medewerker stelde zelfs voor om wat nieuwe foto's (MY2012) aan ons toe te sturen. BMW daarentegen deed ontzettend moeilijk over het gebruik van hun foto's! Toch vreemd aangezien het gratis PR is! Chapeau Volvo! Bummer voor BMW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat inderdaad niet omdat het gewoon niet te krijgen is. Die "diffusor" van mij is dus blijkbaar essentieel om aan die 100g/km uitstoot te geraken. Ik vind het wel mooi maar ik vind die diffusor van mij wel mooier als hij ook in koetswerkkleur is.

Ik vind dat zilver net knap op uw kleur ;)

:D

Thumb resize.

:up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat zilver net knap op uw kleur ;)

:up:

Smaken en kleuren. Ik ben toch blij dat ik gevraagd heb om het te laten spuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer knap!

Was bij mij ook een keuze, maar ik zou niet met die motor kunnen leven. Volgens mij was het kiezen tussen 1.6 of de R-design.

Is dus afgevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

drivE, omdat D3 ook wel ging, maar R-design paste dan niet meer in het budget en dat is nu wel een must vond ik. :D

Nils kan dat overigens bevestigen. :D

Auto heeft zowat alles buiten parkeersensoren vooraan, en xenon. (waar ik het nut niet van snap, buiten het optische aspect ervan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

drivE, omdat D3 ook wel ging, maar R-design paste dan niet meer in het budget en dat is nu wel een must vond ik. :D

Nils kan dat overigens bevestigen. :D

Auto heeft zowat alles buiten parkeersensoren vooraan, en xenon. (waar ik het nut niet van snap, buiten het optische aspect ervan)

Xenons zijn bij de S60/V60 idd vooral esthetisch een pak knapper. In België zijn xenons nog niet echt nodig idd, maar rijd maar eens in de omliggende Europese landen waar je niks van licht hebt.. Daarbovenop met de besparingen merk je toch dat de lichten hier vaak zelfs 's nachts ook afliggen.

Ben benieuwd hoe die 6-bak drivE rijdt eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

drivE, omdat D3 ook wel ging, maar R-design paste dan niet meer in het budget en dat is nu wel een must vond ik.

:D

Zelfde verhaal.

Als je het ziet zitten, geef kms/jaar, looptijd en maandbudget eens door aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid