Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

drivE, omdat D3 ook wel ging, maar R-design paste dan niet meer in het budget en dat is nu wel een must vond ik. :D

Nils kan dat overigens bevestigen. :D

Auto heeft zowat alles buiten parkeersensoren vooraan, en xenon. (waar ik het nut niet van snap, buiten het optische aspect ervan)

Ik kan me vergissen maar volgens mij heb je ook geen achteruitrijcamera. Zelf woon ik trouwens op het platteland waarbij ik veel bochtige wegen heb zonder straatverlichting. In dergelijk geval is (adaptieve) xenon een droom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me vergissen maar volgens mij heb je ook geen achteruitrijcamera. Zelf woon ik trouwens op het platteland waarbij ik veel bochtige wegen heb zonder straatverlichting. In dergelijk geval is (adaptieve) xenon een droom.

Jep, achteruitrijcamera is er ook niet bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was jullie vorige niet een 320?

Ja, maar nog met 150pk, kan dat?

@ Cedric : Nein. Maar ik vergelijk gewoon even wat ik ervaar met de BMW, qua vlotheid. Hoe hij écht rijdt, kan ik niet vertellen nee. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar nog met 150pk, kan dat?

Ben je er zeker van? Ik denk dat de E90 320d in 2005 uitgekomen is met 163pk. Dat is dezelfde motor als in onze X3, ook al is hij in de X3 later geïntroduceerd eind 2006 - begin 2007. De 150pk versie van die motor zat bij mijn weten enkel in de E46 3 reeks en E83 X3 en E60 5 reeks.

Dit hoort wel niet echt thuis in het Volvo-lovers topic :lol:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je er zeker van? Ik denk dat de E90 320d in 2005 uitgekomen is met 163pk. Dat is dezelfde motor als in onze X3, ook al is hij in de X3 later geïntroduceerd eind 2006 - begin 2007. De 150pk versie van die motor zat bij mijn weten enkel in de E46 3 reeks en E83 X3 en E60 5 reeks.

Dit hoort wel niet echt thuis in het Volvo-lovers topic :lol:.

E60 520d was ook al de 163pk-versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

E90 320d met 150PK bestaat klopt, t/m 2006 kon je deze krijgen afaik samen met de 163PK.

Awel, hij is van 2006 dus dan zal't zo eentje zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

E90 320d met 150PK bestaat klopt, t/m 2006 kon je deze krijgen afaik samen met de 163PK.

De eerste 320d met 163 PK ( begin 2005 dus ) kon je niet krijgen terug geschroefd naar 150PK .

Pas vanaf September 2005 toen de Touring werd voorgesteld kon je de 150PK bestellen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid