Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, Bompa zei:

Volgens mij komen daar nog wat blauwe lampjes op en zo.

idd, de mug van asz aalst heeft een V90CC

14045799637_43bee40fc9_b.jpg

olv aalst een toyo V8 :D

MUG_OLV_Aalst_3_-720x479.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, die van het ASZ zie ik vaak ;)

Er zijn eigenlijk nog best veel ziekenhuizen die een Volvo hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Bompa zei:

Klopt, die van het ASZ zie ik vaak ;)

Er zijn eigenlijk nog best veel ziekenhuizen die een Volvo hebben.

veel cc's voor de bodemvrijheid waarschijnlijk. (waren vroeger ook een van de enige die zo'n model hadden) een oude A6 allroad hebben ze ook staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 20/3/2018 om 19:58, Soul zei:

image.png.31410d6d76c6c329fc722ecbf7f7b9a8.png

image.png.beffa4dbc7926ab43aff0f9a7a8d2656.png

image.png.bcd1b4c4c93658fcc656479fff02187f.png

image.png.20094c123f4dd18cff5b18465271e659.png

image.png.b875e1ddaceef763df8612b97ff15f48.png

image.png.ffe32e6d44de7d601c7ad49b319b2303.png

 

Die blauwe is van een volvo dealer een paar straten hier vandaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, kefkie zei:

 

Die blauwe is van een volvo dealer een paar straten hier vandaan.

Woon je in de buurt van Bornem?

Is van een particuliere eigenaar hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Avantus zei:

Woon je in de buurt van Bornem?

Is van een particuliere eigenaar hoor.

 

Dan zal de garagist deze een tijdje terug verkocht hebben, want die heeft lang op z'n website te koop gestaan. 

Hierbij een oude autoblog link van die auto:

https://www.autoblog.nl/nieuws/koop-een-volvo-v70r-met-bijzondere-aanhang-66859

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎/‎05‎/‎2018 om 21:01, Ugeken zei:

XC90 als MUG is veel te groot imo. De extra ruimte bovenop de XC60 of V70 heb je totaal niet nodig en maakt het enkel maar lastiger om tussen twee files door te laveren of smalle baantjes / fietspaden / jaagpad op te rijden...

Is inderdaad zo dat 2/3 van de MUG wagens in Vlaanderen Volvo's zijn. Volgens mij komt dit enerzijds door de uitgebreide veiligheidsuitrusting waardoor Volvo bekend is geworden (genre SIPS bv), anderzijds omdat ze al af fabriek met een versterkt onderstel voor hulpdiensten en versterkte velgen worden geleverd. Eens je bij Volvo zit is het natuurlijk ook makkelijk om bij hetzelfde merk te blijven voor de nieuwe wagens, ook voor de ombouw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

That's one mean Volvo.

Holman-Moody was a racing team from the '60s/'70s that engineered & built many of the Ford factory sponsored race cars for NASCAR and LeMans series. They also created various competition cars for privateers throughout the years and one of them is this 1963 Volvo 1800 currently for sale.

NÃÅKAR: The Story Of The 1963 Holman Moody Volvo 1800

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Op terugweg van Zolder gisteren: een V60 (vorig model, wel laatste versie/facelift leek me) met opschrift "D6 R". Zag er wel origineel uit, dat opschrift, maar ... bestaat dat?

Edit: waarempel! https://www.autoweek.nl/auto/82438/volvo-v60-d6-awd-twin-engine-r-design/

Edit2: wow, da's nog met 5-cilinder!! De versie met 220pk zowaar en daar dan nog nen electrobazaar bij, moet heerlijk rijden :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, gTa zei:

Op terugweg van Zolder gisteren: een V60 (vorig model, wel laatste versie/facelift leek me) met opschrift "D6 R". Zag er wel origineel uit, dat opschrift, maar ... bestaat dat?

Edit: waarempel! https://www.autoweek.nl/auto/82438/volvo-v60-d6-awd-twin-engine-r-design/

Edit2: wow, da's nog met 5-cilinder!! De versie met 220pk zowaar en daar dan nog nen electrobazaar bij, moet heerlijk rijden :inlove: 

Heb dat willen kopen ipv mijn 525d. Toen nog redelijk prijzig, nu al redelijk betaalbaar. Maar ik durf niet meer, omdat daar uiteindelijk voor de groene rakkers ook nog een diesel in ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid