Ga naar inhoud

Welke 911 voor een budget van 50k euro?


BMWMB

Aanbevolen berichten

De VAA op een nieuwe carrera is bruto €1.150,- per maand. Op onze 135i is dat ook al €580,-.

Ik heb heel zeker klanten die ik met een Porsche kan bezoeken, maar er zullen er ook zijn waatbij dat niet kan. in dat geval nemen we de 530d. ;)

Voor een leverancier zal dat heel zeker geen probleem zijn, op voorwaarde dat we zijn diensten tijdig betalen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De VAA op een nieuwe carrera is bruto €1.150,- per maand. Op onze 135i is dat ook al €580,-.

Kan dat wel? De Cayenne is al 9500 per jaar. Die Carrera is duurder en de uitstoot is wel wat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit berekend voor een carrera 3.4 met 350pk. Deze heeft een CO2-uistoot van 194gr. Als bruto prijs heb ik 120k euro geteld. Dan is 'm uitgerust zoals ik 'm zou willen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dat wel? De Cayenne is al 9500 per jaar. Die Carrera is duurder en de uitstoot is wel wat anders.

Net eens ene gespecced en gerekend. Ik kom aan 15K per jaar aan bruto VAA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd niet om mee te lachen.

Wat wil je met een motor die:

- gebaseerd is op technologie uit de jaren 80

- gemaakt is in de eerste plaats om mee te racen, en al de rest is bijzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maybe change of plans...

Niet de R26.R verkopen, maar wel de 135i. In de plaats zouden we dan een nieuwe Porsche 991 kopen, die dienst zal doen als daily voor mijn vrouw en waarmee we beiden ook naar klanten/leveranciers kunnen rijden als het ons uitkomt. In andere gevallen nemen we de 530d. We zijn dan wel onderworpen aan de zware VAA reglementering.

We zouden dan gaan voor een 'gewone' carrera 3.4 met 350pk, PDK, 20" wielen, adaptieve sportstoelen, sportuitlaat, volleder, PASM met 20mm verlaagde sportophanging, Porsche Torque Vectoring met sper, sportstuur met paddles, Bose, PCM, Chrono sport,...

Een andere mogelijkheid is om een tweedehands GTS te kopen. Deze zal in aankoop fors goedkoper zijn, maar wel duurder in VAA.

Geen cabrio meer dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel niet meer nee.

Interesse? Maar 20.000 euro VAA als je hem 12 maand ingeschreven laat :D

Waarom neem je hem dan niet privé over? Een lage overnameprijs lijkt me te verantwoorden gezien de huidige marktwaarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das nogal moeilijk bij ne renting he. Je moet betalen wat er nog open staat. Momenteel nog 60K BTW inclusief, en die heb ik niet ergens in een schuif liggen.

En privé rijdt dat ook niet gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das nogal moeilijk bij ne renting he. Je moet betalen wat er nog open staat. Momenteel nog 60K BTW inclusief, en die heb ik niet ergens in een schuif liggen.

En privé rijdt dat ook niet gratis.

Ik begrijp het. Maar renten en niet rijden is ook hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

t is nu niet alsof er nog veel te rijden valt nu.

Je schrijft hem in gedurende het seizoen waarin je hem gebruikt neem ik aan? Nog een redelijk compromis naar kosten toe lijkt me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die cursus in Finland blijkt ook zinloos. :D

Is het ook.

is dan ook met 4wd + spijkerbanden. Heb je eigenlijk weinig aan met een RWD op gewone banden. Totaal niet vergelijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welja, je kan de auto privé overkopen, je kan de auto door de vennootschap over laten kopen, je kan de auto door de garage laten overnemen en een andere kopen etc etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid