Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

Loix deed ook nog veel testwerk, won tot voor enkele jaren nog Ieper,... het is niet dat hij stilzat. We zullen zien of hij meer in het ritme komt. Is ook mogelijk dat zijn wagen een stuk trager is dan de andere. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, The Swede zei:

Loix deed ook nog veel testwerk, won tot voor enkele jaren nog Ieper,... het is niet dat hij stilzat. We zullen zien of hij meer in het ritme komt. Is ook mogelijk dat zijn wagen een stuk trager is dan de andere. 

Ja dat weet ik allemaal. Maar Loix rijdt nu niet meer, doet zelfs geen testwerk meer behalve wat occasionele testsessies of demo's op invitatie.  Je mag het gebrek aan competitieritme toch niet onderschatten vermoed ik. En zoals je zegt: rijdt just for fun, waarom zou ie risico's pakken? Monte blijft Monte. Eén ijsplek en 't kan gedaan zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij rijdt zuiver voor de fun, helemaal geen comeback toestanden of zo.

Het klopt idd dat hij tot over twee jaar veel testwerk deed voor oa Michelin. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hij voor de fun rijdt en geen comeback wil doen als hij 51 is, weten we allemaal.

Ik ben gewoon verrast dat hij zo ver achter zit. We weten allemaal hoe die mannen zijn. “Voor de fun” zit hen meestal niet in het bloed. Als ze rijden, dan is het altijd “gaan ervoor”. 
En Loix bewees een paar jaar terug nog dat hij heel erg snel kan zijn. In Ieper rijden zoals hij reed, doe je niet als je geen echte topper bent.

Het is trouwens vaak moeilijker aan 95% dan aan 100% te rijden. Je ben al snel minder geconcentreerd aan toch wel erg deftige snelheden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, The Swede zei:

Dat hij voor de fun rijdt en geen comeback wil doen als hij 51 is, weten we allemaal.

Ik ben gewoon verrast dat hij zo ver achter zit. We weten allemaal hoe die mannen zijn. “Voor de fun” zit hen meestal niet in het bloed. Als ze rijden, dan is het altijd “gaan ervoor”. 
En Loix bewees een paar jaar terug nog dat hij heel erg snel kan zijn. In Ieper rijden zoals hij reed, doe je niet als je geen echte topper bent.

Het is trouwens vaak moeilijker aan 95% dan aan 100% te rijden. Je ben al snel minder geconcentreerd aan toch wel erg deftige snelheden. 

Niet volledig op je gemak zijn en met een reserve rijden zal snel voor grote tijdsverliezen zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, korneeldebruyn zei:

Neuville wel goed terug in het ritme aan het komen, nu 4de.

Inderdaad. Als hij zo doorgaat eindigt hij 4de op 2 minuten en een half. 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, The Swede zei:

Loeb aan de leiding :huh:

Die gast is ongelofelijk.

NIet slecht hé voor een piloot die je niet zo hoog inschat als een Ogier 😛 

Echt zotte prestatie.

Ook onder de indruk van Evans. Die volgt het ritme echt goed toch!? :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, flupke73 zei:

ik wil volgend jaar echt proberen te gaan kijken

 

Kwa toegang is dit wel een kak rally. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, The Swede zei:

Kwa toegang is dit wel een kak rally. 

'k zou dat in de nazomer wel gaan verkennen en dan een MTB meepakken

fietsmaatje van me rijdt rally dus die krijg ik ook wel op die manier mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, flupke73 zei:

'k zou dat in de nazomer wel gaan verkennen en dan een MTB meepakken

fietsmaatje van me rijdt rally dus die krijg ik ook wel op die manier mee :)

Kennen we hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, amateur, destijds wel mecano bij een van de grotere BE teams

zijn hoogtepunt: hun team moest de demo-wagen voor McRae preppen voor een demo in Barcelona (of Madrid)

en iemand moest op het parkoer de remmen een beetje inrijden; Colin had geen zin dus duwden ze Colin zijn helm in Kristof zijn handen en zeiden; doe jij dat maar, jij kan ook wel wat rijden

’t publiek enthousiast en foto’s pakken, van Kristof McRae :lolz:

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid