Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

4 minutes ago, The Swede said:

Op zich niks mis mee. Vraag aan @RRD es hoe het aanvoelt als je in mijn autozetel kruipt :lol:

What Swede thinks he's doing

delecour-2-scaled.jpg

 

What Swede is actually doing:

bad-driver.jpeg

  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Lotuzzz zei:

https://fb.watch/bczgg7myXu/

 

Zo zat hij altijd, en ook met de opgerolde mouwen :D Snap in die Impreza ook wel niet dat hij de zetel niet wil voelen aan z'n schouders.

Ik vraag me af hoe reglementair die opgerolde mouwen zijn. 

5 uren geleden, ir_fuel zei:

What Swede thinks he's doing

delecour-2-scaled.jpg

 

What Swede is actually doing:

bad-driver.jpeg

Je doet hier wat je in de meeste van je posts doet: commentaar geven op iets dat je nooit zag*, maar waarvan je overtuigd bent dat je het zowieso beter weet :lolz: 

* Dat nooit zien, hoop ik ook zo te houden :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Lotuzzz zei:

Ik ken iemand die bij een ongeval uit zijn auto geslingerd is en dat heeft zijn leven gered!

Alhoewel de kans klein is, het is effectief wel mogelijk dat het niet dragen van de gordel net je leven kan redden.

En ja, ik ken iemand waarbij dat het geval is geweest, namelijk mijne pa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, knight-rider zei:

Alhoewel de kans klein is, het is effectief wel mogelijk dat het niet dragen van de gordel net je leven kan redden.

En ja, ik ken iemand waarbij dat het geval is geweest, namelijk mijne pa.

Dat weet ik, maar in dit soort gevallen wordt dat door sommigen als argument gebruikt. Het mag een anekdote zijn, maar 't is geen argument.

Beetje als vaccinatie maar we zullen die toer niet opgaan :D

Wel goed dat je pa geluk heeft gehad uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat er nog niemand iets postte dat Ieper terug opgenomen is in het WRC, ter vervanging van Ierland.

Tevens wordt ook een nevenwedstrijd voor de historics en de nationale klasses verreden.

De oorspronkelijk datum van eind juni wordt verplaatst naar het weekend van 20-21/08!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad wel mooi. 

Misschien dat we gewoon sceptisch zijn geworden. Het is spijtig dat het weer "ter vervanging" is en dat ze hun plaats op de calender niet gewoon kunnen behouden omwille van de kwaliteit van de rally zelf. 

Ik vind dat Ieper eigenlijk zeker in het WRC een plaats mag hebben. Het parcours is zo specifiek en moeilijk dat het een bijkomende dimensie geeft aan het kampioenschap. 

Laten we hopen dat het zo blijft en dat ze niet nog eens van mening veranderen.

Andere vraag is in welke mate dit door de locale rijders zal geapprecieerd worden. Ik veronderstel dat deelname voor de locale rijder met zijn minder competitieve auto daardoor moeilijker wordt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, knight-rider zei:

Dit weekend rally van haspengouw, één van de kp's eindigt hier een paar 100 meter verder.

Wil wel gaan kijken, is er ergens een goed en veilig taludje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

 

Andere vraag is in welke mate dit door de locale rijders zal geapprecieerd worden. Ik veronderstel dat deelname voor de locale rijder met zijn minder competitieve auto daardoor moeilijker wordt? 

Vorig jaar deed forumlid @Maxime S zelfs mee. En vandejaar zelfs nog meer ruimte voor historics en nationale klasses lees ik hierboven?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lotuzzz zei:

Vorig jaar deed forumlid @Maxime S zelfs mee. En vandejaar zelfs nog meer ruimte voor historics en nationale klasses lees ik hierboven?

Ja, maar mogen de nationale meerijden in de hoofdwedstrijd ? Of wordt het zo iets zoals de historics dat je moet kiezen tussen wrc zien of nationale want de nationale vertrekken 2u na de wrc’s. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, The Swede zei:

Ja, maar mogen de nationale meerijden in de hoofdwedstrijd ? Of wordt het zo iets zoals de historics dat je moet kiezen tussen wrc zien of nationale want de nationale vertrekken 2u na de wrc’s. 

ze maken het de locals met eigen auto's, die geen internationaal FIA-paspoort hebben, alleszins immens moeilijk. 

Als je weet dat op de technische controle vorig jaar meer dan 40 auto's (en dat waren dan nieuwe fabrieks Alpines, nagelnieuwe 207 R2, Adamkes, nieuwe Fiestas R5...) werden afgekeurd, dan kan je je inbeelden hoe moeilijk het is voor iemand die met zijn eigen gebouwde M3 of Porsche GT3 komt aandraven...

Voor mij had Ieper dit jaar niet in het WRC gemoeten. 
de periode (zo vlak na het zomerverlof) is echt gewoon kut. En de deelnameprijs torenhoog. Ik had plannen om de nationale Ieper te rijden eind juni, maar weet niet of ik nu het WRC zal rijden...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Lotuzzz zei:

Die Gino Bux is wel veelbelovend, amai!

 

Kan er inderdaad wat van! Hele mooie comeback vorig jaar en lijkt de trend zeer goed verder te zetten.
Mooie prestatie ook van vader Verstappen bij zijn rallydebuut vind ik. Ben daar toch van onder de indruk!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maxime S zei:

Kan er inderdaad wat van! Hele mooie comeback vorig jaar en lijkt de trend zeer goed verder te zetten.
Mooie prestatie ook van vader Verstappen bij zijn rallydebuut vind ik. Ben daar toch van onder de indruk!

 

Beetje verwonderd ook dat Princen met zijn WRC eigenlijk niet beter deed. Zat nooit in de wedstrijd maar vond niet meteen terug dat ie probleem heeft gehad ofzo? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Ah lol, ik ken die mens. Wist niet dat die rally reed. Al een tijdje niet meer gesproken.

Rijdt nu met Gilsoul, de ex-navigator van...

Le Malmédien Gino Bux candidat au titre national en rallye: "Je suis motivé  comme jamais!" (Malmedy)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zaterdag voormiddag gaan kijken in het servicepark, supporteren voor kameraden van ons. Normaal rijden die samen, maar momenteel kan hij niet rijden, dus zij was deze keer co bij Steve Van Bellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
23 uren geleden, Maxime S zei:

WRC Ypres 2022 dit jaar met 282 km tegen de klok !! 🤯

Zal definitief een njet zijn dit jaar peisk... 

Amai, en dat aan xxx eur/ km. 🤯

Stevige dobber voor de amateurs die Ieper willen meerijden. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid