Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Op 23/5/2022 om 10:41, Maxime S zei:

Ja die kleine is goed bezig verdimme.

Bij Hyundai loopt het toch serieus vierkant heb ik de indruk. 

Ja, en dan is er weer de klassieker van iemand die dan gaat brokken maken.

Hij verliest in de eerste 3-4 proeven tijd, dus gaan we eens forceren en nu staat hij weer al op 2 minuten :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, The Swede zei:

Ja, en dan is er weer de klassieker van iemand die dan gaat brokken maken.

Hij verliest in de eerste 3-4 proeven tijd, dus gaan we eens forceren en nu staat hij weer al op 2 minuten :fp: 

Ela, wel de shakedown gewonnen he :D

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Ela, wel de shakedown gewonnen he :D

 

Is er vet mee.

Je vraagt je gewoon af of hij een gebrek aan snelheid / talent probeert te compenseren door te wild om te gaan met de wagen, dan wel of hij gewoon een "domme snelle" piloot is (genre Duval). 

Je kan het geen toeval meer noemen dat hij het steeds is die na enkele proeven (waar hij tijd verloor) "mechanische problemen" heeft. 😕 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, The Swede zei:

Is er vet mee.

Je vraagt je gewoon af of hij een gebrek aan snelheid / talent probeert te compenseren door te wild om te gaan met de wagen, dan wel of hij gewoon een "domme snelle" piloot is (genre Duval). 

Je kan het geen toeval meer noemen dat hij het steeds is die na enkele proeven (waar hij tijd verloor) "mechanische problemen" heeft. 😕 

Hyundai is gewoon niet betrouwbaar. Neuville bashing helpt niet. In zijn vroegere jaren kon je hem dat verwijten, maar de laatste jaren is hij zeer matuur in zijn aanpak en is hij bovendien mentaal super sterk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, mrbbs zei:

Hyundai is gewoon niet betrouwbaar. Neuville bashing helpt niet. In zijn vroegere jaren kon je hem dat verwijten, maar de laatste jaren is hij zeer matuur in zijn aanpak en is hij bovendien mentaal super sterk.

Doe geen moeite :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het gewoon erg teleurstellend. 

Als hij matuur is, dan rijdt hij die auto niet altijd kapot. Dan wordt je elke rally 2de of 3de op 1 min ipv telkens voor de overwinning te willen gaan en 9/10 keer als 6-7de te finishen op 3 minuten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

Ik vind het gewoon erg teleurstellend. 

Als hij matuur is, dan rijdt hij die auto niet altijd kapot. Dan wordt je elke rally 2de of 3de op 1 min ipv telkens voor de overwinning te willen gaan en 9/10 keer als 6-7de te finishen op 3 minuten.

Not a great start of the day. We lost the rear drive and we had to do the stage with front wheel drive. We need to investigate what happened exactly. It’s sad because I had a better and better feeling with the car, clean drive and we were getting closer to the top places. But it’s how it is and we are now P10, two minutes from the lead.

But rally is still long and we will keep fighting. Always. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij doet elke rally beter. :fp: 

Als je 2.5 minuten achter ligt, waarom dan niet gewoon de rally zo goed mogelijk uitrijden en enkele punten pakken ipv risicos te nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En deze keer moet hij het niet op de auto steken. Tanäk staat op 1, Sordo op 3, en de Toyota’s kunnen niet volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Fak. Zat net naar die 12de proef te kijken. 
Ze gaan die kleine mogen bijzetten bij de grote monumenten als Vatanen en McRae, mannen die op één proef gewoon iedereen naar huis reden … en het de volgende 3 proeven nog es lichtjes overdeden.

Gast ligt redelijk aan de leiding voor zijn eigen teammate, en zet dan nog es iedereen op zijn plaats in een aardsmoeilijke proef. 
Om dan aan de finish lolligweg te zeggen “I don’t know why I was so fast” :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Lotuzzz zei:

Aardsmoeilijk!

Op Neuville geen commentaar?

Heb je de proef gezien? Ze reden op bepaalde momenten 25km/h.

De teleurstelling van de Belgische rallysport behoeft weer geen commentaar. Deze keer was het een stoute boom die de weg overstak voor zijn Hyundai. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie stopt die kerel? 😳

Deze hadden we enkele jaren geleden al gepost. Respec.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, The Swede zei:

Heb je de proef gezien? Ze reden op bepaalde momenten 25km/h.

 

Ik geloof wel dat het moeilijk was, maar aartsmoeilijk is met een t :D

Proficiat Kalle!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lotuzzz zei:

Ik geloof wel dat het moeilijk was, maar aartsmoeilijk is met een t :D

Proficiat Kalle!

Just 🙈🙈

Die gast is bovendien ook nog echt “gewoon”. Geen jeugdelijke arrogantie à la Verstappen. Gewoon “we gaan efkes gaan rijden”. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, The Swede zei:

Just 🙈🙈

Die gast is bovendien ook nog echt “gewoon”. Geen jeugdelijke arrogantie à la Verstappen. Gewoon “we gaan efkes gaan rijden”. 

Er moet toch in elke post van u wel op iemand commentaar gegeven worden hé? :D

chapeau voor Toyota ! De concurrentie met de grond gelijk gemaakt in de zwaarste rally van het jaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maxime S zei:

Er moet toch in elke post van u wel op iemand commentaar gegeven worden hé? :D

chapeau voor Toyota ! De concurrentie met de grond gelijk gemaakt in de zwaarste rally van het jaar. 

Want jij vindt de eenvoud van gasten als Rovanperä niet verfrissend? 

Als je de vergelijking maakt met de huidige generatie in F1, dan vind ik wel dat dit mag vernoemd worden. In F1 zit je met mannen als Verstappen en Hamilton, beiden een stuk arroganter dan zowat elke rijder in de vorige generaties. En dan hier heb je zo een “manneke” die de eenvoud zelve blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, The Swede zei:

Want jij vindt de eenvoud van gasten als Rovanperä niet verfrissend? 

Als je de vergelijking maakt met de huidige generatie in F1, dan vind ik wel dat dit mag vernoemd worden. In F1 zit je met mannen als Verstappen en Hamilton, beiden een stuk arroganter dan zowat elke rijder in de vorige generaties. En dan hier heb je zo een “manneke” die de eenvoud zelve blijft.

Het is niet omdat ik Kalle sympa vind, dat ik de andere daarom arrogant vind, toch?

De F1 is dust keer meer gemediatiseerd dan het WRC. 
Heel de wereld kent Verstappen en Hamilton, niemand kent Kalle behalve de volgers van het WRC...

Ik denk dat die arrogantie waarvan jij zo graag spreekt, een vorm van zelfbescherming kan zijn... 
Er is één grote uitzondering en dat is Ricciardo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid