Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

Weer hoogdagen in de autosport ! Ypres Rally deze week.

Voor de derde keer op rij staan we aan de start. Dit jaar opnieuw met de Skoda, net zoals vorig jaar!
We starten met nummer 31. 

Wie komt kijken? 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Polygoon zei:

@Maxime S wat is de beste dag om

te komen zien, 

Ha morgen, want da’s de enige volledige dag :fp:

Ooit al naar Ieper weesten kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer om horen dat je zo moest zoeken naar de goede balans met banden en wegligging. Niet kunnen berusten in de mechaniek helpt niet om met vertrouwen de kp’s aan te vangen. 
 

natuurlijk is het deel van de sport en is de marge voor fouten - zeker op sommige plaatsen - wel heel klein. Dan is ‘t jammer genoeg snel gebeurd. 

 

t zag er pertank vlot en goed uit in de passages! 😉

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maxime SVanneste rijdt onder Hongaarse vlag. Omdat hij daar een fabriek runt heb ik me laten vertellen.
Is er een week of 2-3 per maand.

Als troost nog een fotooke genomen van je op KP Langemark:

 

IMG_4417.jpeg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Maxime S zei:

En dan kwamen we voor de tweede keer op Watou, de proef die mij echt niet lag... Een relatief flauwe rechtse, had ik nog tijdens de eerste doortocht laten aanpassen van "Rechts15" naar "Rechts20", maar er bleek veel meer grind op de weg te liggen dan bij de eerste doortocht. Ik reed er niet te snel, maar zat niet genoeg in de coupure... en dan weet je het.

 

Kameraad van me die als co optrad in wagen nr.100 is daar ook tijdens de 3de passage eraf gegaan. Veel meer grind en te traag...

Gelukkig zijn zij dankzij het publiek terug kunnen vertrekken. Daardoor meer dan 3' verloren maar toch nipt gewonnen in de 2WD trophy (of zoiets).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het zo moest lopen, maar zoals je zelf al zei:  het is het risico van het vak.

 

Machtig geestige foto, deze :

 

 

355084591_766997615217899_3599052881833421712_n.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet met drone beelden, je mist gewoon alle snelheid en de beweging in de auto.

Wel mooi om zoiets als souvenir te mogen ontvangen, mooi gereden Maxime!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid