Ga naar inhoud

BGDC TEAM - BMW E46 M3


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Succes dit weekend! Benieuwd om mijn oude stadsgenoot bij jullie aan het werk te zien.

Qua media heeft hij wel wat ervaring he. Hij zat dan ook in het hol van de leeuw :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je kan gewoon onze box in en het is hier zwaar de moeite een massa auto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat het goed komt. Super om dit te volgen. Succes mannen!

+1

reden nr1 voor mij om te fietsen: minder zorgen over de mechaniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk kunnen ze hem nog in orde brengen voor morgen. Jammer alleszins van de extra stress die zo'n onverwachte zaken, met zich meebrengen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seq bak volledig naar de zak doordat bij onderhoud de dop niet vast genoeg gedraaid werd (benieuwd wie gaat opdraaien voor de immense kost) er wordt nu een boite uit een andere wagen overgezet. We hopen dat de mannen om 3u klaar zijn..... Lukt het opzet niet is het forfait

Link naar reactie
Delen op andere sites

En? Hoe ziet het er naar uit?

Ik hoop dat het goed komt. Ge hebt hier duidelijk naar uitgekeken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om 3u20 zijn de mannen hier toegekomen en zit er een donor seq bak in de wagen. We kunnen alvast de natte piste eens oprijden....dat we 2.5 uurtjes geslapen hebben nemen we er bij. Bewijs wel dat een piloot de race niet wint. Zonder die twee teamleden (waaronder Fuel) werd er zeker niet gereden

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorzichtig hé mannen!!! Blijf gewoon vooraan rijden. Dan heb je geen miserie met prutsers en sukkelaars. Go go go !

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid