Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 1 september 2015 Auteur Geplaatst: 1 september 2015 Ja lap Gewoon proberen he. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Straks nekeer checken wie wil en eens bellen. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ni voor direct maar misschien over een paar weken: iemand zin om es naar Eupen af te zakken? Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ni voor direct maar misschien over een paar weken: iemand zin om es naar Eupen af te zakken? Zeker, één keer geweest en ik vond het kei plezant. Maar ik was een pak langzamer dan ik gewend was. Oftewel, dat circuit vraagt een aanpassing van mijn rijstijl (?) Laat maar weten Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ni voor direct maar misschien over een paar weken: iemand zin om es naar Eupen af te zakken? Dat klinkt al beter in de oren ! 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ni voor direct maar misschien over een paar weken: iemand zin om es naar Eupen af te zakken? Graag. Lang geleden dat ik nog eens doodgegaan ben op een karting circuit. Boek maar 3 stints van 28 minuten na mekaar Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Fuel, Mich en de Jokke Dat wordt een masterclass dan, ideaal Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Graag. Lang geleden dat ik nog eens doodgegaan ben op een karting circuit. Boek maar 3 stints van 28 minuten na mekaar Haha... Serieus? Heb daar een 2 uurs koers gereden met 2 man. Had eigenlijk weinig last. Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 1 september 2015 Auteur Geplaatst: 1 september 2015 Fuel, Mich en de Jokke Dat wordt een masterclass dan, ideaal edit Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 En er is er nog eentje op weg naar de chitchat die misschien mee wil doen... Die oefent al op de heenweg met zijn ST En ik ga er zomaar vanuit dat jij en Daann het ook wel zien zitten Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Eupen wil ik ook al lang es doen! Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 1 september 2015 Auteur Geplaatst: 1 september 2015 Die oefent al op de heenweg met zijn ST En ik ga er zomaar vanuit dat jij en Daann het ook wel zien zitten Ah jij hebt het over oefenrondjes? Neenee, 45min vind ik echt genoeg. Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ah jij hebt het over oefenrondjes? Neenee, 45min vind ik echt genoeg. Nee, ik bedoel dat hij al scherp staat bij aankomst wegens oefenen met zijn ST op de openbare weg Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 1 september 2015 Auteur Geplaatst: 1 september 2015 Nee, ik bedoel dat hij al scherp staat bij aankomst wegens oefenen met zijn ST op de openbare weg Ow ik zat met m'n gedachten in het andere topique! Scusi, ik haal dat effe weg. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Haha... Serieus? Heb daar een 2 uurs koers gereden met 2 man. Had eigenlijk weinig last. Met 2 man? pussy Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 want sommige mannen hebben je gewoon niet gezien, en anderen denken dat het de sport is bij indoor karting van de achterligger zoveel mogelijk te blokkeren want "dan zijn ze aan het racen" (wel 2 seconden te traag maar soit ...). serieuze vraag; wil dat dan zeggen dat je direct aan de kant moet gaan als er eentje achter u zit? ik bedoel, als er iemand achter u zit die je wilt dubbelen, dan direct natuurlijk, maar als er eentje achter u zit die in dezelfde rond zit, moet die toch proberen van in te halen zonder dat ze direct met een blauwe vlag beginnen te zwaaien? anders is er toch ook geen fun aan? Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 serieuze vraag; wil dat dan zeggen dat je direct aan de kant moet gaan als er eentje achter u zit? ik bedoel, als er iemand achter u zit die je wilt dubbelen, dan direct natuurlijk, maar als er eentje achter u zit die in dezelfde rond zit, moet die toch proberen van in te halen zonder dat ze direct met een blauwe vlag beginnen te zwaaien? anders is er toch ook geen fun aan? Vrij rijden /= Race Vrij rijden = snellere laten passeren binnen paar bochten Race, ongedubbeld = snellere gaar laten koken in zijn bloed, tenzij endurance en je jouw eigen positie compromitteert door defensieve lijnen Race, gedubbeld = get out of the way 1 Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Vrij rijden /= Race Vrij rijden = snellere laten passeren binnen paar bochten Race, ongedubbeld = snellere gaar laten koken in zijn bloed, tenzij endurance en je jouw eigen positie compromitteert door defensieve lijnen Race, gedubbeld = get out of the way vraag het maar, want de laatste keer dat we eens een race deden, zwaaiden ze toch nogal kwistig met de blauwe vlag. dan ga je direct aan de kant en dan zie je doodleuk dat het voor degene net achter u was ipv iemand die boven u stond. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Een duel is leuk maar als je niet op kop rijdt en het is niet in de laatste 15 minuten race is duelleren gewoon: beide (veel !) tijd verliezen. Daar heb je dus 0.0 voordeel bij. Spijtig genoeg snapt niet iedereen dat. Ik zal eerder in duel gaan op vrij rijden dan in een race. En goede racers gaan ook alleen maar in duel gaan als het er echt om spant en hun positie is veilig gesteld. Zeker als sporadisch karter ga je nooit die man achter je ook effectief achter je kunnen houden. Als je echt mest wil moet je vanaf het begin beginnen verdedigen (nogmaals indien je niet op kop rijdt). Quote
CMon 503 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Even wat mentions smijten naar mensen die mogelijks geïnteresseerd zijn: @@Tiep @ @@Daann @@Pieter @@Lotuzzz @ en rest Iemand zin om morgen Herselt te rijden? 30 euries voor 3 stints. Ik moet passen voor morgen. Ga het topic in het oog houden als er nog eens afgesproken wordt. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ik vrees dat voor de volgende woensdag gaat zijn Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ik vrees dat voor de volgende woensdag gaat zijn Net eens gekeken, 1u15 enkel. Is toch al de moeite Maar misschien kom ik wel af, als er genoeg mensen zijn Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Das dan den eerste woensdag van oktober he Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Als het voor volgende woensdag is ben ik mee. De eerste van oktober dus. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.