The Swede 5.787 Geplaatst: 4 januari 2016 Delen Geplaatst: 4 januari 2016 E30 M3 en 190E 2.5-16V zijn toch wagens die je 10 jaar geleden relatief goedkoop kon kopen? Het is pas de laatste 5 jaar dat die prijzen de hoogte ingeschoten zijn. Ge hebt gelijk. Zeldzaamheid begint inderdaad dan toch weer te spelen. Ware interessant om er es een model van te bouwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.483 Geplaatst: 4 januari 2016 Delen Geplaatst: 4 januari 2016 e30 M3's zijn al langer prijzig... de 190e 2.3/2.5-16 is inderdaad pas recent aan die opmars begonnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 4 januari 2016 Delen Geplaatst: 4 januari 2016 Productievolumes waren ook nogal verschillend. Er werden in 1985 alleen meer 190E 2.3-16 gebouwd dan er E30 M3's in totaal in Europa werden verkocht over zijn ganse loopbaan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.207 Geplaatst: 4 januari 2016 Delen Geplaatst: 4 januari 2016 190's (16v) rotten weg en worden zeldzaam. Soms staan er 2 a 3 rotte 16v's tegelijk te koop op kapaza voor onderdelen lees niet meer te redden, ook de km standen van sommige is torenhoog, ken er ene met +400.000 km. Heb weet van ene die voor 25.000€ verkocht is, geen showroommodel wel ''maar'' 130.000km. Ziet er goed uit Een toyota landcruiser 3.4td of 4.2td (85'-92') zie ik ook licht stijgen in de loop der jaren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 4 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2016 190's (16v) rotten weg en worden zeldzaam. Soms staan er 2 a 3 rotte 16v's tegelijk te koop op kapaza voor onderdelen lees niet meer te redden, ook de km standen van sommige is torenhoog, ken er ene met +400.000 km. Heb weet van ene die voor 25.000€ verkocht is, geen showroommodel wel ''maar'' 130.000km. Ziet er goed uit Een toyota landcruiser 3.4td of 4.2td (85'-92') zie ik ook licht stijgen in de loop der jaren Niet meer te redden is nooit. Op een economisch verantwoorde manier redden is wat anders. Als ik zie waarvan onze 327 komt, en waar die naartoe gaat, ga je mij niet zeggen dat er 1 190 is die niet meer te redden is. Maar de waarde laat dat momenteel niet toe uiteraard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.207 Geplaatst: 4 januari 2016 Delen Geplaatst: 4 januari 2016 Klopt, ik kon onlangs een ''rotte'' 16v kopen voor 3500€. Ik zou de carrosserie dan wel 5000€ a 7000€ verschuldigd zijn en dan heb je de rest van de auto nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 982 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Auto's worden ook speciaal omdat ze, als ze nieuw waren, te duur/niet goed genoeg waren in vergelijking de concurrentie. Dus er zijn weinig van verkocht. Bijvoorbeeld: de Mini Paceman, dat driedeurs ding. De eerste reeks Ferrari California met manuele bak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 5 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Auto's worden ook speciaal omdat ze, als ze nieuw waren, te duur/niet goed genoeg waren in vergelijking de concurrentie. Dus er zijn weinig van verkocht. Bijvoorbeeld: de Mini Paceman, dat driedeurs ding. De eerste reeks Ferrari California met manuele bak. Bij de Ferrari is dat vooral te wijten aan Ferrari + Cabrio + Manueel + Atmosferisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 5 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Zelfde bijvoorbeeld voor de F-type S met manuele versnellingsbak van Jaguar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 bij de motor fietsen zijn het de 70's bikes die nu HOT zijn. Als je wat wilt speculeren kun je een eind jaren 70 Honda 4 cilinder kopen in goede rijdende staat, deze koop je nu nog aan een redelijke prijs (+-2500). Binnen dit en 3 jaar brengen de echte mooie modellen meer dan het dubbele op, daar ben ik zeker van. Ga voor de 900 ipv de 750. deze heeft enkele verschillen en zal niet de status krijgen van een 900. Als je "goedkoop" een '70-'76 CB Four (enkele nokkenas) 350, 500, 550, 750 kunt vinden in originele staat kun je ook je slag slaan. LET OP: zorg dat je een kenner bij je hebt, er zijn veel zoekertjes die zogezegd een "originele" motor aanbieden, terwijl het een samenraapsel is van verschillende motoren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 CB750K0-1 1969-1971 daarna kwam de K2 1971-1975 in 1975 kwam er het "sportievere" model F genaamd Samen met de F kwam ook de K6 tevoorschijn. De laatste modellen waren de F2 en K7, deze modellen zijn eind 70 en net niet zo geliefd als de eerdere modellen. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Het voordeel van deze motoren is dat ze goed rijdend te houden zijn. Wisselstukken is geen probleem als je wat uit kijkt, het enige wat echt kostelijk is zijn de uitlaten als ze nog te vinden zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.059 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Een delta integrale, zou dat nog wat stijgen? Want die vind je ook in alle prijsklassen precies? Altijd al een tof bakje gevonden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 5 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Een delta integrale, zou dat nog wat stijgen? Want die vind je ook in alle prijsklassen precies? Altijd al een tof bakje gevonden Zeker, dat worden toppers, hebben een verhaal he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 982 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 @@bmwm-optic ik heb een maat met een cb72, inderdaad iets waard maar waar vind je zo'n koper? 't Is niet iets dat je snel eens op Kapaza pleurt. Edit: dank u @@Greg 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greg 2.998 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 @@bmwm-optic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Gewoon erop zetten met duidelijke beschrijving en wat geschiedenis van de motor in kwestie zelf. Richtprijs erbij en bieden uit zetten. Dan weet je direct of hij wat waard is of niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.207 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Een delta integrale, zou dat nog wat stijgen? Want die vind je ook in alle prijsklassen precies? Altijd al een tof bakje gevonden Wel niet gemakkelijk om stukken te vinden dacht ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ugeken 9.581 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Een delta integrale, zou dat nog wat stijgen? Want die vind je ook in alle prijsklassen precies? Altijd al een tof bakje gevonden De mooie beginnen al flink in prijs te stijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.059 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Zeker, dat worden toppers, hebben een verhaal hehoe komt het dan dat die prijzen zo verschillen? Bepaalde modellen of uitvoeringen? Je komt er tegen van 17k tot 32 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Die v 32 zijn dan waarschijnlijk droomprijzen, die v 17 zullen al een leven of 2 achter zich hebben... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.207 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 8v en 16v zeker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 982 Geplaatst: 6 januari 2016 Delen Geplaatst: 6 januari 2016 spijtig van die 19" wel... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beemerke05 22 Geplaatst: 6 januari 2016 Delen Geplaatst: 6 januari 2016 Iets wat volgens mij ook nog wel zal stijgen in waarde zijn die verdomde Compactjes van BMW! Nu verguist tot en met, maar wanneer deze classicstatus verwerven zullen die wel een beetje centjes waard worden imo. Dan spreek ik uiteraard niet over die slome TDSkes, of een 316i met een stuur en raamslingers als opties, maar de mooie exemplaren van 323/325ti. Als je bekijkt dat een mooie 323ti nu al 5000€ kan gaan met een respectabele kmstand dan denk ik dat deze ook een redelijk mooie toekomst te wachten staat Zonder echter de toer van de M3's en consoorten op te gaan uiteraard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 6 januari 2016 Delen Geplaatst: 6 januari 2016 spijtig van die 19" wel... Ik dacht om brede banden te kunnen steken maar hij heeft op video te zien Nankang NS2 banden steken 215 breed maar, bonkers maar hij rijdt als een slak. Spijtig van die SMG bak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.