3000 983 Geplaatst: 6 januari 2016 Delen Geplaatst: 6 januari 2016 Was trouwens voor het filmpjes-topic eigenlijk, sorry... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 6 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2016 hoe komt het dan dat die prijzen zo verschillen? Bepaalde modellen of uitvoeringen? Je komt er tegen van 17k tot 32 Je hebt 8-kleppers, die het minste waard zijn Dan heb je 16-kleppers, die zijn meer waard Vervolgens heb je nog de EVO-modellen, en die worden stilaan onbetaalbaar. Je hebt natuurlijk ook de 8-kleppers omgebouwd naar 16-klepper of EVO-look, en de 16-kleppers omgebouwd naar EVO-look, en die gaan na verloop van tijd het minste waard zijn. Onderdelen zijn niet gemakkelijk te vinden, dus origineel zetten gaat niet zo gemakkelijk zijn, maar wel doenbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frekkel 9.308 Geplaatst: 6 januari 2016 Delen Geplaatst: 6 januari 2016 Je hebt 8-kleppers, die het minste waard zijn Dan heb je 16-kleppers, die zijn meer waard Vervolgens heb je nog de EVO-modellen, en die worden stilaan onbetaalbaar. Je hebt natuurlijk ook de 8-kleppers omgebouwd naar 16-klepper of EVO-look, en de 16-kleppers omgebouwd naar EVO-look, en die gaan na verloop van tijd het minste waard zijn. Onderdelen zijn niet gemakkelijk te vinden, dus origineel zetten gaat niet zo gemakkelijk zijn, maar wel doenbaar. Heb daar in den tijd nog aan gewerkt, motorisch is daar praktisch nog alles voor te krijgen. En voor de overige onderdelen viel dat ook wel mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.245 Geplaatst: 6 januari 2016 Delen Geplaatst: 6 januari 2016 Tot enkele jaren geleden reed er bij ons in t dorp een oud vrouwtje met een lancia delta integrale 8v, altijd grappig, tuf tuf 30kmu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 6 januari 2016 Delen Geplaatst: 6 januari 2016 Voor een Delta Integrale moet je 't schijnt wel àlle kennis in huis hebben want als je daar iemand aan moeten laten werken is dat een kostelijke grap. Heeft @Vanni dat niet gehad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frekkel 9.308 Geplaatst: 6 januari 2016 Delen Geplaatst: 6 januari 2016 allemaal ferm overroepen, dat is ook maar nen hoop metaal met wat kunststof. Al zit de motorruimte wel zo vol of een ei. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.490 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Er zijn genoeg integrale specialisten te vinden en 25j na datum hebben die intussen al een goed zicht op de kwaaltjes en zwakke punten. Bovendien, wie gaat er met een Integrale meer dan 2000 km per jaar rijden? Daartegen zullen ze wel kunnen zeker? [emoji16] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.437 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 allemaal ferm overroepen, dat is ook maar nen hoop metaal met wat kunststof. Al zit de motorruimte wel zo vol of een ei. Als Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.437 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 allemaal ferm overroepen, dat is ook maar nen hoop metaal met wat kunststof. Al zit de motorruimte wel zo vol of een ei. Als Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.437 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Voila twee keer zelfs. Tis maar dat je het weet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 911 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Ik dacht dat in Belgie de naftstations niet dicht genoeg bij elkaar lagen voor een Integrale. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.245 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Dan zou ik m op lpg leggen, bereik X2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.749 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Alles van roosters en van de neus zijn zeer moeilijk te krijgen/vinden van een integrale Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.490 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Klopt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frekkel 9.308 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Voila twee keer zelfs. Tis maar dat je het weet! In deze sla je de plank mis. Aan de juiste kant van de schelde zeggen we " zo vol of een ei" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.437 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 In deze sla je de plank mis. Aan de juiste kant van de schelde zeggen we " zo vol of een ei" Je bent niet alleen fout in of/als maar ook in wat nu juist de juiste kant van de Schelde is ... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 911 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Uiteraard wordt 'zo vol of een ei' correct begrepen aan de goede kant van de schelde. Typisch voor die van de verkeerde kant om u ne keer te gaan uitleggen hoe ge iets moet zeggen. Nem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.079 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Je hebt 8-kleppers, die het minste waard zijn Dan heb je 16-kleppers, die zijn meer waard Vervolgens heb je nog de EVO-modellen, en die worden stilaan onbetaalbaar. Je hebt natuurlijk ook de 8-kleppers omgebouwd naar 16-klepper of EVO-look, en de 16-kleppers omgebouwd naar EVO-look, en die gaan na verloop van tijd het minste waard zijn. Onderdelen zijn niet gemakkelijk te vinden, dus origineel zetten gaat niet zo gemakkelijk zijn, maar wel doenbaar. wat is dit? een omgebouwde 16v naar evo? http://www.kapaza.be/nl/lancia/prachtige-lancia-delta-integrale-turbo-16v-101780736.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 7 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2016 wat is dit? een omgebouwde 16v naar evo? http://www.kapaza.be/nl/lancia/prachtige-lancia-delta-integrale-turbo-16v-101780736.htm Standaard 16v lijkt me Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.079 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 omdat ik een dubbele uitlaat zag en dat dakspoilertje. wel niet dat knap interieur met kuipen natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 7 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Evo heeft bredere vleugels voor het bredere spoor te verstoppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.079 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Evo heeft bredere vleugels voor het bredere spoor te verstoppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DéGioke 2.235 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Je bent niet alleen fout in of/als maar ook in wat nu juist de juiste kant van de Schelde is ... *veusje* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 7 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2016 U bedoelt? 8v 16v Evo: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.079 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 ah oké nu zie ik het verschil. de wielkasten bij een evo beginnen aan de B-stijl mercikes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.