Ga naar inhoud

low spec / DIY / recreatief / amateur TRACK DRIVING

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Yeah right. Die mannen tanken evenveel en verbruiken zeker niet minder banden, gemiddeld gezien. Ik zie in mijn calculatie niet waar het ook maar 1 euro goedkoper zou zijn......

"die mannen"

Ge maakt ervan wat ge zelf wilt. Als gij daar elke keer met verse slicks wilt komen staan is dat uw zaak he, of 's namiddags nog een 2e setje opleggen.

En qua materiaalkost voor in de pitlane gaat ge ook iets goedkoper uitvallen peis ik :)

Geplaatst:

Bij deze. Ik en onze pa zitten morgen met de ///M op spa(skylimit event).

Wie gaat er nog zijn?  :)

Geplaatst:

, of in de namiddag een GROOT STUK TAART te eten ofzo

En dan rijden ze wel 0,005 sec trager hun ronde's.

Geplaatst:

En dan rijden ze wel 0,005 sec trager hun ronde's.

Of parkeren ze hunne R8 in de bandenmuur :D

Geplaatst:

Yeah right. Die mannen tanken evenveel en verbruiken zeker niet minder banden, gemiddeld gezien. Ik zie in mijn calculatie niet waar het ook maar 1 euro goedkoper zou zijn......

revisiekosten?

Geplaatst:

revisiekosten?

Dat heeft met de auto te maken, niet met welke organisatie je gaat rijden he. :)

Geplaatst:

Dat heeft met de auto te maken, niet met welke organisatie je gaat rijden he. :)

tanken en banden hebben ook met de auto te maken é. Ik dacht dat het om het totaal prijskaartje ging als je nu gewoon een 997 gt3 koopt en via curbstone trackt of je koopt een 996 biturbo en gaat racen.

Geplaatst:

Wat een klinkklare onzin

Lol, je gaat me echt niets anders wijsmaken hoor.

Als ik daar met mijn Honda Civic Type R Mugen toestek die getuned is tot 400pk, dan gaat er echt geen van die gasten met hun Ferrari's en dergelijke naar me omkijken.

Je moet eens naar Cars and Coffee gaan om het gevoel te kennen...

Geplaatst:

Gekocht voor 1700 euro op ebay, 300 euro alles inclusief om hem te gaan halen in Engeland, 3 trackdays mee gedaan en op de 3de trackday is de versnellingsbak kapot gegaan, dus uiteen gehaald en voor +- 3000 euro in onderdelen verkocht(motor, carbon hood, 2 sets velgen, bigbrakekit, fmic enz), het kan dus wel  :D , je moet wel af en toe tijd hebben om naar Engeland te rijden.

Ik moet er wel bijvertellen dat ik vrij veel marge houdt bij trackdays, ik rij nooit op de limiet

941818_10201088550646434_2092948356_n.jp

598377_10200573050399250_1620272905_n.jp

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als ik daar met mijn Honda Civic Type R Mugen toestek die getuned is tot 400pk, dan gaat er echt geen van die gasten met hun Ferrari's en dergelijke naar me omkijken.

Bestaat dat nog?

Geplaatst:

Als dat zo belangrijk voor je is, dan moet je daar inderdaad niet heengaan.

Ik maar denken dat je zoiets zou doen voor je eigen plezier, gekkerd die ik ben!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ALs ik dan toch een tip mag meegeven voor de prijsbewusten onder ons: Mettet. Klein, maar meestal gezellig en vooral niet duur (30€/half uur).

Kwestie van het (s)low spec van een trackday wat te versterken: 

Zelf zonder bandendruk te checken waardoor ik na drie laps al gleed op vooras... 

Gekocht voor 1700 euro op ebay, 300 euro alles inclusief om hem te gaan halen in Engeland, 3 trackdays mee gedaan en op de 3de trackday is de versnellingsbak kapot gegaan, dus uiteen gehaald en voor +- 3000 euro in onderdelen verkocht(motor, carbon hood, 2 sets velgen, bigbrakekit, fmic enz), het kan dus wel  :D , je moet wel af en toe tijd hebben om naar Engeland te rijden.

Ik moet er wel bijvertellen dat ik vrij veel marge houdt bij trackdays, ik rij nooit op de limiet

941818_10201088550646434_2092948356_n.jp

598377_10200573050399250_1620272905_n.jp

Dat zijn van die karren die a 10' al aan de kant staan... Naar tschijnt :D

Geplaatst:

Waar is @@The Swede als je hem nodig hebt :)

Geplaatst:

Hoeveel zijn er die problemen hebben gekend dit jaar? :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

LOL

als dat je definitie van "low budget" tracken is, mja ok dan. Bij mij heerst toch het idee dat je meer dan 3 trackdays moet kunnen doen :D

Geplaatst:

Dus GTA, hoe zit het nu. Wanneer is de trackday??? :D

Geplaatst:

Meer dan 40 likes, @@gTa, regel het.
Geplaatst:

Hoeveel zijn er die problemen hebben gekend dit jaar? :D

Eigenlijk geen buiten 1 Fransman maar daar lag hybris aan de oorzaak. Btw mijn krel 250k km met toch serieus gebruik. Weliswaar altijd goed onderhouden en motorisch quasi standaard.

Geplaatst:

LOL

als dat je definitie van "low budget" tracken is, mja ok dan. Bij mij heerst toch het idee dat je meer dan 3 trackdays moet kunnen doen :D

Echt man, ik geef het hier op. 3 gratis trackdays lijkt me idd vrij low budget, lager wordt moeilijk :facepalm:
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Hoe weet ik dat nu? JIJ organiseert 'm !!

Meer dan 40 likes, @@gTa, regel het.

Zie hoger. Geregeld. Dragonfly organiseert 'm.

Geplaatst:

Echt man, ik geef het hier op. 3 gratis trackdays lijkt me idd vrij low budget, lager wordt moeilijk :facepalm:

Hoeveel heeft je 4e trackday gekost?

Geplaatst:

Hoe weet ik dat nu? JIJ organiseert 'm !!

Zie hoger. Geregeld. Dragonfly organiseert 'm.

Ik kom rijden als het in Mei is ja :P

Geplaatst:

Waar is @@The Swede als je hem nodig hebt :)

'k Heb niet altijd tijd om me bezig te houden met bepaalde eikels die hun hoofd zo diep in hun eigen gat zitten hebben dat hun knieën bruin zien. ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in