Ga naar inhoud

low spec / DIY / recreatief / amateur TRACK DRIVING


gTa

Aanbevolen berichten

ja, dat naar ginder rijden en 's avonds terugkeren was er soms wel wat te veel aan. Om geld uit te sparen ging ik niet op hotel de avond ervoor. Voor ecuyers ben ik omstreeks 4uur vertrokken, daar toegekomen, dagje rijden, en dan naar huis. Zo omstreeks 23u. thuiskomen. kapot. De plankharde ophanging van de ZR hielp er ook niet echt bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oude diesel is weg, de nieuwe diesel is er niet en even sportkar als jouw A5.

 

Ik bedoelde de nieuwe diesel en ik heb wel Audi sport diff hé, full gas is dat dus bijna een RWD  B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde de nieuwe diesel en ik heb wel Audi sport diff hé, full gas is dat dus bijna een RWD  B)

 

Ik 'heb' wel xDrive hé. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik 'heb' wel xDrive hé. 

 

Innige deelneming, als ik ooit een BMW koop is het één zonder dat onding. Met dank aan de BMW-verkopers op dit forum :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Innige deelneming, als ik ooit een BMW koop is het één zonder dat onding. Met dank aan de BMW-verkopers op dit forum :D

 

Versie bestaat niet in RWD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schrijf jullie toch gewoon in bij Trackaddix voor een trackday. Dat is daar perfect voor de casual tracker, imo.

 

184419_256752201119597_1873900129_n.jpg

 

Coverfoto says it all  :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom, we kopen ons allemaal een hoop Clio RS'en (172/182) of MX5's, budget maximum 3k!

En dan modden!

 

Mijn idee van de Caterham past ook in dat beeld, ik wil beginnen met tracken, en de mogelijkheid hebben om zelf te sleutelen en te upgraden (daarom volg ik ook avondschool automechanics!).

Maar in feite... is zo'n Caterham al helemaal niet passend in dat plaatje wegens hoog budget.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom, we kopen ons allemaal een hoop Clio RS'en (172/182) of MX5's, budget maximum 3k!

En dan modden!

 

Mijn idee van de Caterham past ook in dat beeld, ik wil beginnen met tracken, en de mogelijkheid hebben om zelf te sleutelen en te upgraden (daarom volg ik ook avondschool automechanics!).

Maar in feite... is zo'n Caterham al helemaal niet passend in dat plaatje wegens hoog budget.

Ik speur al jaren het net af achter de perfecte caterham. helaas blijven ze +20k vragen.

En ik wil gerust/liefst een bouwpakket kopen, maar ik heb de indruk dat dit niet meer mogelijk is, of dat er een hoop miserie voor de homologatie wacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze piloot toen de motor oververhitte in ralenti?

 

 

Ook. Was een forumlid die dat schreef toen iemand met zijn 'sportkar' niet op circuit wou of mocht. Kan er niet meer opkomen.

 

Het kwam er op neer: als je zo een auto hebt, moet je dat potentieel gebruiken (en dat kan niet op de openbare weg).

 

Dus ja, hoeveel mensen kopen een GT3 zonder ooit te willen tracken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid