Ga naar inhoud

low spec / DIY / recreatief / amateur TRACK DRIVING


gTa

Aanbevolen berichten

En als je "met de bende van hier" eens wilt tracken, pik dan gewoon een trackday uit de kalender en spreek met z'n allen af om in te schrijven he :) Je hebt geen gTa nodig om dat te organiseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom, we kopen ons allemaal een hoop Clio RS'en (172/182) of MX5's, budget maximum 3k!

En dan modden!

Deze man wil ik dienen. MX-5 dan wel.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Criteria: Luchthaven... omgebouwd tot piste... goedkoop tracken met beperkte groep... veiligheid... Niet te ver qua ligging... 

 

 

 

Oplossing: http://www.pmardennes.fr/ 

 

 

 

 

Zijn ook wel dingen die ik graag organiseer maar zoals hier al enkele malen aangehaald: time is my enemy. 

Nu eerst www.subarutrackday.com :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dat dus extreem graag willen doen met de Barchetta...

 

Jammer genoeg bestaat dat dus echt niet meer, zo van die gezappige trackdays met idd, GTI's en daily die dan eens even aangepast worden...

De eat sleep drift meets hebben die sfeer wel nog, alleen heb ik geen RWD car :-(

 

Vandaar... als er iemand dat zou organiseren... i'm in :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Criteria: Luchthaven... omgebouwd tot piste... goedkoop tracken met beperkte groep... veiligheid... Niet te ver qua ligging... 

 

 

 

Oplossing: http://www.pmardennes.fr/ 

 

 

 

Plan van dat circuit gezien? Wat een onnozele layout is me dat.

 

Kan je beter naar Mettet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plan van dat circuit gezien? Wat een onnozele layout is me dat.

 

Kan je beter naar Mettet.

 

Het is beter dan niets en relatief 'budgetvriendelijk' voor een occasionele tracker. 

Mettet doen we aanstaande maandag. Ik ben benieuwd :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds een 318is.

ik ben dit weekend gaan driften

ik ben in november gaan rijden in ecuyers.

Alles is nog steeds even hard mogelijk, en de mensen bij en rond een trackaddix dag zijn zeker even fijn als vroeger op een gart dag.

Maar het blijft veel geld kosten. Voor de prijs van een trackday kan je al een week op vakantie.

en ooit wil ik ook wel eens een huis kopen :-)

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik er zo over nadenk mag ik eigenlijk niet klagen, en het jaar is nog niet zo lang bezig:

- 1 rondrit in de polders (318is)

- 2 driftdagen (318is)

- 1 trackday op ecuyers (318is)

 

edit: waterkansje op Mettet op 28/4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nja ik zou dat eens willen doen, een trackday. Blijft altijd bij kijken, schrik om mijn auto/moto stuk te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig twee weken geleden dit nog eens bekeken:

 

 

Blijkbaar heb ik daar met een collega van me staan praten 5 jaar voor ik hier kwam werken. Hij vertelde me dat hij ooit eens 1x op circuit was gaan rijden in Croix met zijn Golf GTI, met een bende van een of ander autoforum... Blijkt een goede maat van Gillio te zijn (Clio RS met nrplaat 444-FUN).

 

Ik ben blij dat ik die trackdays heb kunnen doen en het jeukt nog steeds om on track te gaan, maar de reden waarom het ondertussen al 3 jaar geleden is moet je helaas ook bij het financiële zoeken. Dat kost geld, hoe je het ook draait of keert. Als je daar teveel en te nuchter begint bij na te denken is het om zeep. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je het enigste hobby is kan je het nog rechtvaardigen, maar als je als jonge gast dan ook nog graag uitgaat, festivalleke , vakantie wilt doen is tracken toch wel erg duur in vergelijking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je het enigste hobby is kan je het nog rechtvaardigen, maar als je als jonge gast dan ook nog graag uitgaat, festivalleke , vakantie wilt doen is tracken toch wel erg duur in vergelijking.

 

Daar heb je het, jongeren geven liever geld aan een festival of een vakantie dan aan een auto. I don't blame them.

Ik heb al wat vakanties en festivals gedaan, heb er nooit spijt van gehad, maar daar ben je evenveel geld mee kwijt als een trackday. Of zelfs meer.

 

@@gTa je moet @@Onehp 's topic lezen op AF. Zal je nog interesseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je het, jongeren geven liever geld aan een festival of een vakantie dan aan een auto. I don't blame them.

Ik heb al wat vakanties en festivals gedaan, heb er nooit spijt van gehad, maar daar ben je evenveel geld mee kwijt als een trackday. Of zelfs meer.

 

@@gTa je moet @@Onehp 's topic lezen op AF. Zal je nog interesseren.

Ja ok maar het is wel een halve dag op circuit vlammen versus een festival of vakantie van 4 dagen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok maar het is wel een halve dag op circuit vlammen versus een festival of vakantie van 4 dagen he.

 

Waarom denk je dat ik met een 90pk mazoutkrel rondkar. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid