Cyrano.ak 2.636 Geplaatst: 19 december 2014 Geplaatst: 19 december 2014 Gisteren ook geïnstalleerd aangezien HERE niet werkt op mijn Z10. Het ziet er wel leuk uit op het eerste zicht. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 19 december 2014 Geplaatst: 19 december 2014 Sneeuwvlokjes sprokelen! woehoew! Quote
gTa 28.075 Geplaatst: 19 december 2014 Geplaatst: 19 december 2014 Waze in F: ook met zones, maar kon nog niet detecteren of er ook een systematiek in zit zoals bij Coyote (altijd op 3/4e vd zone). Veel gebruikers, en exponentieel veel meer bedankingen (thumbs up geven voor melding). Kaart en plaats vaste flitsers meteen na grensovergang up tot date, en terwijl Coyote weer maar eens moest heropstarten aan een vaste paal voorbijgereden, eerste keer dat Waze me redt, dus. Blijft een nadeel: veel te stille waarschuwingen. Remedie, iemand? Route begeleiding is wel top. Bugje: na overschakelen op F netwerk bleef Waze "netwerk zoeken", maar na even snel herstarten app (meteen vraag om verder te nav) okay. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 19 december 2014 Geplaatst: 19 december 2014 Waze in F: ook met zones, maar kon nog niet detecteren of er ook een systematiek in zit zoals bij Coyote (altijd op 3/4e vd zone). Veel gebruikers, en exponentieel veel meer bedankingen (thumbs up geven voor melding). Kaart en plaats vaste flitsers meteen na grensovergang up tot date, en terwijl Coyote weer maar eens moest heropstarten aan een vaste paal voorbijgereden, eerste keer dat Waze me redt, dus. Blijft een nadeel: veel te stille waarschuwingen. Remedie, iemand? Route begeleiding is wel top. Bugje: na overschakelen op F netwerk bleef Waze "netwerk zoeken", maar na even snel herstarten app (meteen vraag om verder te nav) okay. Je waze-device als audioplayer gebruiken? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 Wordt het geluid al afgespeeld via de speaker achteraan op je telefoon? Dat scheelt al iets. Luider gaat niet. Zelf al getest met een oortje in. Muziek wordt onderbroken maar het geluid van waze gaat enkel door de speaker, niet door het oortje. Indien je bleutooth audio afspeelt zal dat wel hetzelfde zijn denk ik. Eens 'en masse' mailen naar de developpers? Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 Wordt het geluid al afgespeeld via de speaker achteraan op je telefoon? Dat scheelt al iets. Luider gaat niet. Zelf al getest met een oortje in. Muziek wordt onderbroken maar het geluid van waze gaat enkel door de speaker, niet door het oortje. Indien je bleutooth audio afspeelt zal dat wel hetzelfde zijn denk ik. Eens 'en masse' mailen naar de developpers? Je kunt dat afzetten dacht ik. Staat ergens in de instellingen: audio speaker of niet. Bij mij komt die mee door de BT in ieder geval. 1 Quote
SB-01 4.380 Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 ik voel me een beetje de sttdci nu! @mention mij dan hé slimme Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 @mention mij dan hé slimme ik had geen zin, dwazen Quote
dragonfly 15.026 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Waze heeft me deze morgen gered op de E40 richting Limbourg. Alé hoop het toch. Coyote zei flitser binnen 1500m en Waze binnen 200m. Stond daar toch wel geen zo'n domme laserflitspaal die langs voor flits zeker. 't ging proper geweest zijn Quote
ir_fuel 58.429 Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Geplaatst: 21 december 2014 Aan die werken? Idd. Bij mij ook niet gemeld door Coyote. Ik heb hem wel gerapporteerd, maar geen idee of en hoeveel sterren ik heb. Quote
dragonfly 15.026 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Aan die werken? Idd. Bij mij ook niet gemeld door Coyote. Ik heb hem wel gerapporteerd, maar geen idee of en hoeveel sterren ik heb. Ja aan die werken. Als dat spel geen 100m ervoor meet komt het wel goed denk ik Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Waze heeft me daarstraks in de steek gelaten. Stuk tussen Gent en Lokeren op de E17 stond een mobiele onder een brug. Al maar goed dat ik in testfase zit en dus maar 160 op cruise control deed. Anders was ik mijn rijbewijs kwijtgeraakt... Is er een manier om zoals bij een Coyote te zien hoeveel mensen er gepasseerd zijn en hoe lang het geleden is? Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Ja aan die werken. Als dat spel geen 100m ervoor meet komt het wel goed denk ik 20 meter ervoor tot 20 meter erna. Je hebt die vraag toch al eens gesteld, en heb ik je de technische handleiding gegeven waar die 20 meter in stond Quote
ir_fuel 58.429 Geplaatst: 22 december 2014 Auteur Geplaatst: 22 december 2014 Ik snap het ook niet dat dat ding niet gemeld werd. Volgens mijn Coyote waren er op dat moment 28 gebruikers in dezelfde richting op dat stuk Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Ik snap het ook niet dat dat ding niet gemeld werd. Volgens mijn Coyote waren er op dat moment 28 gebruikers in dezelfde richting op dat stuk 28 zonder ster die niet mochten melden? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Aan die werken? Idd. Bij mij ook niet gemeld door Coyote. Ik heb hem wel gerapporteerd, maar geen idee of en hoeveel sterren ik heb. Idem hier, niet op coyote, wel op Waze. Niet de eerste keer dat Coyote faalt ondanks veel "gebruikers" op dat ogenblik. In het terugkomen anoniem BMW op een parking. Wel op Coyote, niet op Waze....... Quote
dragonfly 15.026 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 In het terugkomen anoniem BMW op een parking. Wel op Coyote, niet op Waze....... Ah ik kreeg geen melding maar ik heb wel geduwd. Quote
Cash 140 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Wij zijn er ook voorbij gereden aan 90 (ipv 70) ook geen melding op Coyote.Zie je dat ding flitsen of niet? Anders zal het wachten zijn om te zien of we een brief van onze blauwe vrienden gaan ontvangen. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 ik had geen zin, dwazen d-waze-n Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 d-waze-n goeike en nu wegwazen Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Die stembegeleiding zegt zoiets voor je vertrekt. Ze zou beter dat zeggen Quote
dragonfly 15.026 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Wij zijn er ook voorbij gereden aan 90 (ipv 70) ook geen melding op Coyote. Zie je dat ding flitsen of niet? Anders zal het wachten zijn om te zien of we een brief van onze blauwe vrienden gaan ontvangen. Neen dat zie je niet Quote
Daann 4.438 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Coyote is echt omzeep volgens mij. Met hoeveel man hebben we die flitser aan die werken naar Limbourg nu gemeld (heb em ook gemeld)? en nog steeds geeft hij hem niet weer aan andere gebruikers... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.