Ga naar inhoud

Circuit rijden, hoe en wat


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

On 6/10/2022 at 7:42 PM, #166 said:

https://www.racb-experience.com/driving_day_mettet-553.html

23/06 is nog vrij. "low trafic" gaat dat waarschijnlijk niet zijn.

Dat is een goeie idd.

Valt wel mee qua traffic. En ideaal als ge nieuwe banden moet steken, want uw voorbanden zijn toch aan gort na een dag Mettet met zo een auto :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ir_fuel zei:

Valt wel mee qua traffic.

eigenlijk wel ja. ik boekte altijd zes sessies, waarbij de laatste sessies in de late namiddag, het minst druk waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/6/2022 om 18:26, Maverick zei:

@ir_fuel@dragonfly of andere, ik moet binnenkort mijn banden vervangen en zou van de gelegenheid gebruik willen maken om daarvoor een trackday te doen. (in de komende 5 weken)

Welke organisaties kan ik het best bekijken, (low traffic)

Circuits, ecuyers / folembray / mettet

@Maverick Last minute call maar kreeg net een mail dat er nog 3 plaatsen vrij zijn donderdag 30/6 met Somesay.be op Mettet

Ik heb al een aantal keer met hen meegereden met de 911 en zal er nu de 1e keer bij zijn met de YarisGR.

Toffe organisatie en weinig verkeer, 345€ open pitlane (incl. open bar hele dag & lunch 13-14h)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Ward said:

@Maverick Last minute call maar kreeg net een mail dat er nog 3 plaatsen vrij zijn donderdag 30/6 met Somesay.be op Mettet

Ik heb al een aantal keer met hen meegereden met de 911 en zal er nu de 1e keer bij zijn met de YarisGR.

Toffe organisatie en weinig verkeer, 345€ open pitlane (incl. open bar hele dag & lunch 13-14h)

Ik bevestig!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Ward said:

Ook present 30/6?

Nee, ik had eind vorig jaar al geboekt op 8/07 bij een andere organisatie. Anders had het gekund ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren een dagje Lotus on Track. Eens semi slicks mogen "lenen". Wat een wereld van verschil toch, ook 4sec sneller dan straatbandjes.

 

Opt einde van de video bocht 2 toch ff een waarschuwing. Ik rij nog altijd wel met TC, safety first..  Eigenlijk zou ik wel es zonder TC moeten durven rijden, het is niet dat ik enorm veel PK/koppel heb. Vermogen komt toch progressief.

 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 20/6/2022 om 15:44, ir_fuel zei:

Nee, ik had eind vorig jaar al geboekt op 8/07 bij een andere organisatie. Anders had het gekund ja.

merci voor de tips ! ik was het echt enorm aan het verkloten ! tging van de eerste ronde na de aanwijzingen 100x beter ! 

 

Zalig om die kever te zien gaan op straatbanden 😂😂 ge hebt er daar veel met zwaar materiaal te kakken gezet ! sterk !

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah de Floyd! Dat was lang geleden 🙂 

Spijtig van de technische problemen tegen de middag. Als ge nog eens gaat laat maar iets weten.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Ah de Floyd! Dat was lang geleden 🙂 

Spijtig van de technische problemen tegen de middag. Als ge nog eens gaat laat maar iets weten.

haha! 🤓😬 alle namen die ik wou waren bezet 😅

 

part of the game ,kheb de auto wat meer leren kennen ,betere lijnen geleerd en thuisgeraakt! meer moet da nie zijn..

 

Als er last minute ergens eens een mettet plaats vrijkomt waar je weet van hebt mag je me altijd wat laten weten….wel geen skylimit ..als had er er gisteren in de Vm wel wat van weg 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, mayweather zei:

haha! 🤓😬 alle namen die ik wou waren bezet 😅

 

part of the game ,kheb de auto wat meer leren kennen ,betere lijnen geleerd en thuisgeraakt! meer moet da nie zijn..

 

Als er last minute ergens eens een mettet plaats vrijkomt waar je weet van hebt mag je me altijd wat laten weten….wel geen skylimit ..als had er er gisteren in de Vm wel wat van weg 😅

https://apexevents.eu/event/13-07-circuit-mettet-low-traffic/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wij hebben een tijd geleden een trackday geboekt incl pitbox in mettet (revteam) op 15 aug. 
1 iemand kan er niet bij zijn omdat hij enkele maanden in het buitenland zit. Iemand interesse hier om de plaats in te nemen? Incl pitbox hebben we 287,50 pp betaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, OlivierV said:

Wij hebben een tijd geleden een trackday geboekt incl pitbox in mettet (revteam) op 15 aug. 
1 iemand kan er niet bij zijn omdat hij enkele maanden in het buitenland zit. Iemand interesse hier om de plaats in te nemen? Incl pitbox hebben we 287,50 pp betaald. 

Misschien wel.

Ik bekijk het even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
12 hours ago, Ceke said:

Wat zijn de beste bronnen voor trackdays in de buurt van BE?

Facebook? Sommige van die organisaties hebben amper een website..

De kalender van het circuit zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 15/8/2022 om 21:59, Ceke zei:

Wat zijn de beste bronnen voor trackdays in de buurt van BE?

Facebook? Sommige van die organisaties hebben amper een website..

Voor Zolder kijk je best op de kalender van Skylimit events.

Voor Spa Francorchamps kijk je best op de officiele kalender van het circuit, daar staat steeds wie het afgehuurd heeft.

Andere circuits nog geen ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als iemand nog eens wil testen, het is de moment:

 

Hallo,

 

Op donderdag 27 oktober 2022 zullen de Belgian VW Club en Volkswagen België op het Circuit Jules Tacheny in Mettet de 11e editie van de 

VW Fun Cup Test & Discovery Day organiseren. 

 

Alle informatie kan teruggevonden worden op  https://www.belgianvwclub.be/nl/events/racetrack/rij-op-27-oktober-2022-met-een-vw-fun-cup-bij-onze-test-discovery-day/

 

Inschrijven kan via e-mail: info@belgianvwclub.be

Voor al uw vragen kan u terecht bij het secretariaat van de Belgian VW Club via het e-mailadres info@belgianvwclub.be of telefonisch op 02 756 89 18 of 0498 45 12 64

Met sportieve groeten,

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zo. Ter voorbereiding nog eens gaan karten want dat was lang geleden. Mocht meteen weer werken aan een ingebakken stuurfout die ik pas laat goed gesnapt heb en er dus moeilijk uit krijg (onderstuur door te haastig insturen). Maar het ging wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, vince522 zei:

Mensen hier die op 23/11 naar Zolder gaan?

Ik waarschijnlijk, om te fotograferen. Kom je rijden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid