Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

Ik vermoedelijk ook, als ik enkel in de basiskleuren mag kiezen (gewone en Individual).

Laat me toe om ook andere/oudere Individual kleuren te kiezen en dan wordt 't anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

T wordt tijd dat het eens gedaan met die bruintinten. Er is er geen enkele echt mooi en de enige reden waarom men die kiest is omdat ze dan toch maar geen grijs of zwart hebben.

Tijd voor de reintroductie van donkergroen & alle tinten blauw voor een 7.

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

T wordt tijd dat het eens gedaan met die bruintinten. Er is er geen enkele echt mooi en de enige reden waarom men die kiest is omdat ze dan toch maar geen grijs of zwart hebben.

Tijd voor de reintroductie van donkergroen & alle tinten blauw voor een 7.

Ik vind bruin oprecht een mooie kleur... Maar ook donkergroen, donkerblauw en donkerrood.
Link naar reactie
Delen op andere sites

11266680_859403774167118_1532354754_n.jp

Jatoba Metallic op de nieuwe BMW 7 Reeks.

Ziet er vrij chocoladebruin uit, niet? Zou 't graag eens in z'n geheel zien en op een "echte" foto.

Is geen Jatoba, @@Tiep.

Jatoba is een standaard kleur en eerder grijs-bruin.

Dit is normaal gezien Almandin Braun, nieuwe individual kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is geen Jatoba, @@Tiep.

Jatoba is een standaard kleur en eerder grijs-bruin.

Dit is normaal gezien Almandin Braun, nieuwe individual kleur.

 

Dan hebben de mensen van BMW global op Instagram mij de verkeerde naam doorgegeven :o

 

Edit :

 

Screen%20Shot%202015-11-22%20at%2011.57.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ze gewoon de verkeerde kleurnaam hebben doorgegeven @@Daann. Als je Googlet is het idd verre van Jatoba...

 

Wat @@Phil zegt klopt als een bus.

 

BMW-7er-2015-Almandin-Braun-BMW-Individu

 

BMW-7er-2015-Individual-Almandin-Braun-7

 

http://www.bimmertoday.de/2015/06/23/bmw-individual-video-bmw-7er-2015-in-almandin-braun/bmw-7er-2015-individual-almandin-braun/

 

Rubinschwarz Metallic lijkt me wel een machtig mooie kleur :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat afhankelijk van het tijdperk waarover je spreekt en de auto waarop de kleur moet.

  • petrol mica metallic
  • ägäischblau metallic
  • messing metallic
  • orinoco metallic
  • stratusgrau metallic
  • rubinschwarz metallic
  • azuritschwarz metallic
  • ...

De lijst is eindeloos. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

T wordt tijd dat het eens gedaan met die bruintinten. Er is er geen enkele echt mooi en de enige reden waarom men die kiest is omdat ze dan toch maar geen grijs of zwart hebben.

Tijd voor de reintroductie van donkergroen & alle tinten blauw voor een 7.

 

Enkele jaren terug is Mercedes daar mee begonnen, met bruin te promoten.

BMW heeft dat nadien geprobeerd met de 3-reeks, waarbij het trio op de affiches bestond uit een rode, een blauwe en een bruine 3.

Ik kan niet zeggen dat ik op die momenten, meer bruine Mercedessen of BMW's gezien heb.

De kans dat bruin doorbreekt, is volgens mij klein. De meesten kiezen veilig voor leasegrijs of als het stijlvol moet zijn voor zwart. Een enkeling die een wagen komt voor een andere reden dan een herverkoopprijs, kiest voor een echte kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

T wordt tijd dat het eens gedaan met die bruintinten. Er is er geen enkele echt mooi en de enige reden waarom men die kiest is omdat ze dan toch maar geen grijs of zwart hebben.

Tijd voor de reintroductie van donkergroen & alle tinten blauw voor een 7.

 

Ik mag de kleur helpen richten voor de 7 van schoonvader.

Voorkeur gaat uit naar Jatoba of het donkerblauwe waarvan me de naam nu ontsnapt...

Interieur wordt Cognac.

 

Momenteel rijdt hij een monaco blauwe E60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Champagner Quarz met Amaro Braun

 

 

Machtig kleur dat Champagner! Uit iedere hoek en onder iedere lichtbron is het anders.

 

https://www.flickr.com/photos/wax-it/albums/72157663360322842

 

 

24293029441_9bcab1dc2a_h.jpg

 

 

 

 

 

Ik ben Champagner quarz ook enorm beginnen te appreciëren. Wel enkel op een sportief aangeklede auto, anders is het wat bompa.

 

Zeker dat het Amaro is vanbinnen? Denk dat het eerder Goldbraun is, kan ook wel door de felle belichting. @@Simoni

 

(als je het chassisnummer toevallig hebt zijn we zeker)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Champagner Quarz met GoldBraun

Machtig kleur dat Champagner! Uit iedere hoek en onder iedere lichtbron is het anders.

https://www.flickr.com/photos/wax-it/albums/72157663360322842

24293029441_9bcab1dc2a_h.jpg

24349304466_c384cde200_h.jpg

23747334204_567655dfd3_h.jpg

24293018161_c3367d6aab_h.jpg

Heerlijke kleurencombinatie. Jammer van 't M Pack (al kan dat nog net maar 't biedt geen meerwaarde) en vooral de verschrikkelijk schrale velgen. Zonder M Pack en met de 19" Individuals was die kar perfect.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid