Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

Heerlijk diepgroene kleur precies? Zit ergens (heel diep) ook wat petrolblauw in, lijkt zo!

Ik denk Oxfordgrün II. Wij hebben dat gehad op onze E39, echt prachtig diepe kleur met wat blauw in idd. :)

Oxfordgrün I was wat lichter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk Oxfordgrün II. Wij hebben dat gehad op onze E39, echt prachtig diepe kleur met wat blauw in idd. :)

Oxfordgrün I was wat lichter.

Is ook prachtig op een E38 icm crème leder :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Die 18" :inlove:

 

True that :inlove: Ik vind de standaard velg bij dit soort auto's eigenlijk altijd de schoonste ! Ook bvb bij de RS6, F10 M5, F80,... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Z'is alleen een beetje klein, vind ik. Hadden ze die in 19" gemaakt, ware dat perfect. Is ook gesmeed, trouwens, dus lichter & sterker dan de optionele 19" velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Zou zeer goed kunnen, lijkt er alvast zeer sterk op. Zon zit laag in de flank dus 't oogt wat lichter dan ik 't me herinner, maar 't zal wel kloppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei gTa:

Zou zeer goed kunnen, lijkt er alvast zeer sterk op. Zon zit laag in de flank dus 't oogt wat lichter dan ik 't me herinner, maar 't zal wel kloppen.

Er stond vorige week tijdens de Ardennenrit zo eentje aan de Rursee. Ik had dat kleur nog nooit gezien op een Z4, nochtans schuim ik al anderhalf jaar regelmatig de zoekertjessites af naar E85 Z4. Stom als ik ben wel geen foto van genomen. :(

Heeft dat Orinoco een blauwige tint? Want de foto's op internet geven allemaal een ander beeld vind ik. Het kleur op die Z4 had wat weg van Tasman en Slate Green.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, da's niet blauwig. Het is wel een koeler groen, eerder dan een warmer groen ... maar het blauwig noemen vind ik te ver gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎/‎07‎/‎2016 om 16:00 zei gTa:

Nee, da's niet blauwig. Het is wel een koeler groen, eerder dan een warmer groen ... maar het blauwig noemen vind ik te ver gaan.

Hmmm... Toont toch vrij blauw hier

BMW-6er-Coupe-F13-Individual-Orinoco-Met

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-7-2016 om 12:46 zei VanCamel:

Hmmm... Toont toch vrij blauw hier

BMW-6er-Coupe-F13-Individual-Orinoco-Met

Zie de foto nu pas op PC. Miljaar da's knap. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid