Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

Ja, vind ik knap! Dat Merino-interieur (met het "gevlochten" leder in de striping op de zetels en in de deurinzetten :inlove: ) met 't lederen dashboard erbij, mwoah :inlove:

Niet beestig fan van pianolak (of gewoon hoogglans zwart plastic, de dag van vandaag zie je quasi 't verschil niet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minder variatie denk ik erin. In het donker is die van mij bijna zwart.

Dat heeft mijn 1 ook, en die is tiefseeblau

Kijk:

4dfcee6af3f0819fa470d4f55625691c.jpg

(1/3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Staat al in het BMW lovers topic, maar past hier uiteraard ook. BMW M3 Berline in Individual Silverlake Metallic, de allereerste F80 M3 in deze kleurstelling.

 

Meer info en pics op http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1188354.

 

attachment.php?attachmentid=1310334&d=14

 

attachment.php?attachmentid=1310333&d=14

 

Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of ik fan ben. Ergens heeft het wel iets, vind ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat heel vet op een 640/650i ofzo maar niet op een ///M vind ik persoonlijk.

Klopt. Met een wit interieur. Een een eenvoudige velg.

 

Staat al in het BMW lovers topic, maar past hier uiteraard ook. BMW M3 Berline in Individual Silverlake Metallic, de allereerste F80 M3 in deze kleurstelling.

 

Meer info en pics op http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1188354.

 

attachment.php?attachmentid=1310334&d=14

 

 

Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of ik fan ben. Ergens heeft het wel iets, vind ik.

Ik wil wel fan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat al in het BMW lovers topic, maar past hier uiteraard ook. BMW M3 Berline in Individual Silverlake Metallic, de allereerste F80 M3 in deze kleurstelling.

 

Meer info en pics op http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1188354.

 

attachment.php?attachmentid=1310334&d=14

 

attachment.php?attachmentid=1310333&d=14

 

Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of ik fan ben. Ergens heeft het wel iets, vind ik.

 

Je kan hem ook nog eens in het M3 topic zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het zal wel aan mij liggen maar zo'n platte uni kleuren als dat grigio telesto, zeker op een gewonere auto als een M3, dat is nu toch om van te huilen? Dat ziet er verdorie uit als primer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Amaro een tik minder goed samen gaan met die sterk gesatureerde blauwtinten. Op zwart (of afgeleiden) en met een hele rits grijstinten, zelfs met groen en donkerrood: yep.

 

Maar San Marino en zo vind ik knapper met een interieur zonder of met weinig kleur (zwart, antraciet, grijs, zilver, wit, evt. ivoor of platina).

 

In de combinatie zoals ze hier staat vind ik de twee kleuren wat teveel met elkaar vechten om aandacht: saturated vs saturated.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Amaro een tik minder goed samen gaan met die sterk gesatureerde blauwtinten. Op zwart (of afgeleiden) en met een hele rits grijstinten, zelfs met groen en donkerrood: yep.

 

Maar San Marino en zo vind ik knapper met een interieur zonder of met weinig kleur (zwart, antraciet, grijs, zilver, wit, evt. ivoor of platina).

 

In de combinatie zoals ze hier staat vind ik de twee kleuren wat teveel met elkaar vechten om aandacht: saturated vs saturated.

 

Ze gaan misschien niet perfect samen maar het zijn wel beide zeer mooie kleuren. Je kan een zwart interieur dan beter vinden staan bij dat blauw maar dan zit je wel in zo een duf zwart interieur.

Je hebt gelijk in wat je zegt, maar ik zou het nog steeds nemen zoals hij daar staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid