Ga naar inhoud

Porsche 991 GTS, manueel of PDK?


BMWMB

Porsche 991 GTS, manueel of PDK  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Manueel of PDK

    • Manueel
      35
    • PDK
      17


Aanbevolen berichten

Ik zou een Macan of Cayenne kopen. Pakken goedkoper, en veel meer luxe en comfort. Want zeg nu zelf, waar kan je met jouw gebruik nog genieten van het "pure rijplezier"? En als je dat wilt pak je toch de Lotus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom dan een Porsche van zoveel geld kopen als je zo weinig kan genieten van het "pure" rijplezier?

 

Tja waarom zou ik nu liever met zoiets rijden dan een daily diesel? Als je de keuze/kans/geluk hebt?

 

Gewoon het buikgevoel gevolgd, rationeel kan je het niet noemen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, ik ben een echte VIP ! Schuim alles af hang overal den interessante uit en koop niks.

Zelfs ni eens VERkopen! Tenzij een colake, verniet! Zo gaat dat ni gaan hé man! :D
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dan de logische keuze naast een Megane R26R en een BMW 530xd?

 

Ook een 991 GTS met PDK, eerlijk gezegd. Ik had op mijn 997 GTS ook PDK en dat spel schakelde ongelooflijk snel en accuraat, ik durfde bijna nooit in sport plus mode rijden zelfs ;)  Ik begrijp de liefde voor, en de voeling met een handbak maar die PDK is een echte luxe en zeker geen gebrek aan sensatie achter het stuur.

Trouwens die 991 GTS is gewoon het beste wat Porsche te bieden heeft op dit moment, maar dit geheel terzijde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de keuze nog, als ik nog mee ben want de scenario's zijn al dikwijls aangepast, om met de fünfer in de file te staan. Dan zou ik dat doen. Ik veronderstel toch dat je niet dagelijks in de file staat aan te schuiven. Dus 1 à 2 dagen BMW en de 5 à 6 andere dagen kan je de Porsche van stal halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het deze GTS wordt, heb ik nog heel wat twijfels: PASM of SportPASM -20mm, de adaptieve sportstoelen of de kuipjes, grijze of rode stitching?

 

Ik zal U ff helpen.

 

Manueel, -20mm, kuipjes, rode stiksels.

 

Deze hulp bied ik U gratis aan .

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid