Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat Simeon betreft: die gaat eens moeten hopen op een massale crash zeker in de eerste bocht vlak na het startsein om zo punten te vergaren? :wanker:

Geplaatst:
15 hours ago, Vanni said:

Wat Simeon betreft: die gaat eens moeten hopen op een massale crash zeker in de eerste bocht vlak na het startsein om zo punten te vergaren? :wanker:

da's wel vrij wanhopig.  of hij moet gokken op de banden wanneer het regent.

21 hours ago, ir_fuel said:

Wat een bleiter. Hij zou beter wat zich wat meer bewijzen op circuit ipv altijd te janken. Kan op den duur wel snappen dat mensen hem uitjouwen.

Rossi was een pak galanter toen hij een zeer moeilijke periode had bij Ducati, en lijkt helemaal niet zo hatelijk te zijn. ik kan me niet voorstellen dat hij aan de basis lag voor zijn slechte relatie met Lorenzo.

21 hours ago, ir_fuel said:

Wat een koers :lolz: 

Marquez die moet gewoon eens wat boksen krijgen. Wat die daar gedaan heeft, sorry, maar dat is niet gewoon een paar drive-throughs en wat time penalties waardig. Die moet veel zwaarder gestraft worden. Allez man. Eerst de clown uithangen op de startgrid en daarna 2 man eruit kegelen waarvan ene de moto gewoon niet meer kon recht houden.

+1
marcquez hadden ze gerust een zwarte vlag mogen geven, of een schorsing

Geplaatst:
21 uren geleden, ir_fuel zei:

Technisch gezien was er geen grid penalty. In principe moest iedereen op 1 na uit de pitlane starten, maar omdat dat een gigantische chaos zou leveren (20+ man aant battlen op dat straatje van de pit exit) en gewoon gevaarlijk is zijn ze creatief geweest. Ze hebben het 1 keer gedaan met 6 man en toen hebben ze gezien hoe erg dat al was, dus men moest hier iets verzinnen.

Klopt maar ik wou heel de historie hier niet neerpennen :D

Geplaatst:
20 uren geleden, Mich zei:

1 koers schorsing ofzo.

Ni te doen gisteren!

Moest al startverbod krijgen bij het startgrid incident imho. Daar lach je niet mee.

Geplaatst:

Ik herinner me een startincident dat nog iets erger was.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 hours ago, Lotuzzz said:

Moest al startverbod krijgen bij het startgrid incident imho. Daar lach je niet mee.

daar zeg je iets. dat is een moedwillige inbreuk van de regels, da's geen foutje dat je per ongeluk maakt. 

Geplaatst:

Prachtig machine die Duc 888

Ik herinner me een startincident dat nog iets erger was.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Geplaatst: (aangepast)

slecht nieuws voor 2 IOM TT toppers :(

John McGuinness’ hopes of returning to racing at the 2018 Isle of Man TT Races are in doubt once more with the 23-time winner revealing he’s suffered a setback in his recovery from a badly broken leg.

The Morecambe Missile sustained a compound fracture of his tibia and fibia and lost 50mm of bone at last year’s North West 200 in May. The 140mph crash, caused by a technical issue with the Honda Fireblade’s ECU, resulted in McGuinness being fitted with an external fixator for nine months.

Fan-favourite Isle of Man TT rider Bruce Anstey is expected to miss the entire 2018 road racing season after being diagnosed with cancer, his partner has said.

Anny Ramsey announced on Facebook that the 13-time TT winner has “multiple tumours in his lungs and a tumour on his spine”, as well as having a “blood clot on the lung”, and added that Anstey is unlikely to race this year at all as he prepares to undergo treatment.

The 48-year-old New Zealander was due to compete once again for the Padgetts Racing outfit at this year’s Isle of Man TT, as well as the North West 200 event in Northern Ireland next month.

aangepast door teus_
Geplaatst:

Werd tijd.

Geplaatst:

'Simeon zien we op 20'

Veel is er niet aan te zien toch, staat zelfs niet in de ranglijst op het scherm :lolz: Rabat weer in de top 10, dus die fiets heeft wel potentieel.

Geplaatst:

Te vroeg gesproken! De battle voor de 19e plek kwam even in beeld! 

Geplaatst:

schitterende race voor simeon. hij wist morbidelli in te halen, waardoor hij niet als allerlaatste over de finish kwam :roll:

Geplaatst:

Ik zou alleen al gaan om Mertens te ontmoeten! Samen met de Radigues de beste piloot zuivere snelheid op 2 wielen die we ooit hadden. B)

Geplaatst:

Mertens is een vriendelijke kerel. Ik denk zelfs dat het oprecht is. 

Geplaatst:

Heel vriendelijke en geduldige mens.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zo, dat was een stevige crash. Lorenzo, Dovi en Pedrosa er af. Het wordt weer een moeilijk kampioenschap voor Ducati :noparty:

Geplaatst:
On 4/23/2018 at 11:03 PM, Frekkel said:

Anders kunnen jullie hem eens gaan uitleggen hoe het wel moet, terwijl je er vanachter op zit kun je makkelijk tips geven. Ofwel eens voorrijden en hem de lijnen tonen. 

http://mertensschool.com/nl/evenement/event-day-classic-21-3/?mo=5&y=2018

Dat is ook weer zo een non-argument :roll:

Misschien moeten we dit topic gewoon sluiten, want als je het niet beter kan dan 1 van de piloten mag je niks zeggen ...

Geplaatst:

Haasje over, MotoGP-stijl:

FB_IMG_1525622931141.jpg.be775a9985c9317552691e333af831cd.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ze moeten het márquez nog makkelijker maken ... :fp:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid