Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 hour ago, #166 said:

Als er al een schuldige aan te wijzen valt, dan is het voor mij Lorenzo. Gaat te wijd, stuurt in en bij het uitkomen zwalpt die even naar rechts en tikt zo Pedrosa aan. Al vind ik dat er niet echt een schuldige moet aangewezen worden, het is een racing-incident voor mij. Dovi is de grootste verliezer jammer genoeg :noparty: 

Geplaatst:

Pedrosa als schuldige :lolz: 

Wie heeft het hele circus in gang gestoken door een onmogelijk inhaalmaneuver te placeren.

Geplaatst:

het is gewoon doodjammer voor het kampioenschap

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
21 uren geleden, ir_fuel zei:

Dat is ook weer zo een non-argument :roll:

Misschien moeten we dit topic gewoon sluiten, want als je het niet beter kan dan 1 van de piloten mag je niks zeggen ...

Geef op zijn minst iemand de kans om zich aan te passen. Het is zijn eerste jaar. Op een moto die niet voor iedereen is weggelegd. Dan moet je na 3 races niet lacherig gaan doen. 

Ja, het zou misschien beter kunnen maar geef hem even.

Geplaatst:
13 minutes ago, Frekkel said:

Geef op zijn minst iemand de kans om zich aan te passen. Het is zijn eerste jaar. Op een moto die niet voor iedereen is weggelegd. Dan moet je na 3 races niet lacherig gaan doen. 

Ja, het zou misschien beter kunnen maar geef hem even.

Waardevolle opmerking, hopelijk komt hij er door :) 

Voor Loi zie ik het echter niet meer goedkomen. Vorig jaar reed hij bij een van de beste Moto3 teams die er zijn en heeft hij de verwachtingen nooit ingelost,  nu bengelt hij weer constant achteraan :( 

Geplaatst:

't Is nu ook niet alsof hij in Moto2 de pannen van het dak gereden heeft eh.

Geplaatst:

Maar hij was ook geen gridvulling. Reed toch regelmatig top 10. Ook een paar podiums.

Geplaatst:
45 minutes ago, Frekkel said:

Maar hij was ook geen gridvulling. Reed toch regelmatig top 10. Ook een paar podiums.

Top 10? 1 keer vorig jaar en 3 keer het jaar ervoor

Geplaatst:

Waren er nog 2 meer gecrasht, dan had onze Belg een punt gepakt..

Geplaatst:
1 uur geleden, ir_fuel zei:

Top 10? 1 keer vorig jaar en 3 keer het jaar ervoor

Doe me een plezier en zoek het voor 2014 en 15 ook eens op. 

Geplaatst:

En ja, resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst.

Geplaatst:
4 minutes ago, Frekkel said:

Doe me een plezier en zoek het voor 2014 en 15 ook eens op. 

Misschien moeten we gaan zoeken waar hij destijds overal gewonnen heeft in 2005 enzo ...

Eddy Merckx heeft ook genoeg de TdF gewonnen, misschien moeten we hem terug op een fiets zetten?

Geplaatst:

Oké, je hebt weeral gelijk.

Geplaatst:

2 mindere seizoenen zijn het einde nog niet. toen Rossi het slecht deed bij Ducati, dachten er ook velen dat zijn carrière gewoon ten einde was.

Geplaatst:
22 minuten geleden, teus_ zei:

2 mindere seizoenen zijn het einde nog niet. toen Rossi het slecht deed bij Ducati, dachten er ook velen dat zijn carrière gewoon ten einde was.

alleen gaat siméon geen twee seizoenen krediet krijgen ...

Geplaatst:

Denk je dat Karel Abraham daar blijft rijden omwille van zijn skills?

Geplaatst:

Wellicht niet, aangezien hij nog achter Simeon finishte in Jerez.

Geplaatst:

Was ook wel op zijn teut gegaan. nvdr

Geplaatst:

Het valt mij ook op hoe Dovi een halve race zijn teammaat zat te achtervolgen. Lorenzo was niet sneller, maar gaf Dovi ook niet de kans om in te halen. 
Komt het echt nooit op bij die mannen om hun teammaat door te laten, in plaats van een valpartij te riskeren?

Geplaatst:
15 minutes ago, teus_ said:

Het valt mij ook op hoe Dovi een halve race zijn teammaat zat te achtervolgen. Lorenzo was niet sneller, maar gaf Dovi ook niet de kans om in te halen. 
Komt het echt nooit op bij die mannen om hun teammaat door te laten, in plaats van een valpartij te riskeren?

Ze waren beide snel op een ander stuk. Lorenzo reed op heel veel plekken weg bij het accelereren, Dovi kwam dan terug in het remmen. Die hun stijl is gewoon zo verschillend, Ducati greep ook niet in bij mijn weten, dus dan is uw teammate uw eerste concurrent. 

Geplaatst:
47 minuten geleden, teus_ zei:

nee, zo zitten die mannen niet in elkaar. liever 'sterven' dan te verliezen van (zoals jack hierboven zegt) uwe eerste concurrent. lorenzo krijgt nu al zolang op z'n doos van dovi, als 'm dan 'ns mee vooraan zit, gaat die echt niet opzij. kon ge vorig jaar ook al enkele malen zien.

Geplaatst:
9 uren geleden, ir_fuel zei:

En maar goed ook.

yup. akkoord.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid