Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Niet moeilijk dat die Porsche trager is met al dat extra gewicht. :)

Geplaatst:

Misschien ook tijd verloren door z'n luchtroosters te willen aanpassen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
16 uur geleden zei Jokke_vlo:

Zeer zwaar geboeid door deze wagen maar als je zoiets zou kopen lijkt het me gezond drie jaar te wachten zodat je een kijk hebt op betrouwbaarheid en de kinderziektes er uit zijn....

Onvindbaar ESP-off knopje (toch op de gewone modellen) en van zodra ABS tussenkomt is 't toch weer geactiveerd. Bij de gewone modellen is een sper optioneel, maar dat (vreemd genoeg) énkel maar op de krachtiger 4WD-modellen met automaat. Mond vol tanden toen ik vroeg waarom ze de krachtiger (gewone) motoren niet leverden met RWD en daarop (al dan niet optioneel) een sper brachten, idealiter met manuele bak. :-/  Mooie auto, daar niet van. Maar 't zit toch weer niet helemaal logisch ineen, als je 't mij vraagt.

Geplaatst:
8 hours ago, gTa said:

en van zodra ABS tussenkomt is 't toch weer geactiveerd. 

Zoals bij elke Porsche Carrera/GTS/Turbo bedoel je?

Geplaatst:
8 hours ago, gTa said:

Maar 't zit toch weer niet helemaal logisch ineen, als je 't mij vraagt.

Omdat het gros van de verkoop met saaie dieselmodellen moet gebeuren, en dat er dan toch geen budget is voor een sper (laat staan dat men weet wat dat is en wat dat doet).

Geplaatst:
1 hour ago, ir_fuel said:

Omdat het gros van de verkoop met saaie dieselmodellen moet gebeuren, en dat er dan toch geen budget is voor een sper (laat staan dat men weet wat dat is en wat dat doet).

da's voor tractie wi vint 

Geplaatst:

Het sper is net optioneel op de krachtigste diesel, die net ook enkel maar verkrijgbaar is met 4wd en automaat. Op rwd modellen en/of manuele versies is het niet beschikbaar. Absurd.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
8 uur geleden zei gTa:

Het sper is net optioneel op de krachtigste diesel, die net ook enkel maar verkrijgbaar is met 4wd en automaat. Op rwd modellen en/of manuele versies is het niet beschikbaar. Absurd.

4x4 modellen worden misschien op een andere lijn gemaakt.

Geplaatst:

Sper en diesel 4x4 lijkt me vooral iets voor in de bergen. Kan dat nog ergens volgen.

Geplaatst:
4 minutes ago, Jokke_vlo said:

Sper en diesel 4x4 lijkt me vooral iets voor in de bergen. Kan dat nog ergens volgen.

Om de befaamde Panda 4x4 eindelijk het vuur aan de schenen te kunnen leggen.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
21 hours ago, gTa said:

Dat bedoel ik net. In de goedkopere versies gaan mensen daar misschien gewoon geen geld aan willen geven?

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Lees nu pas dat 4WD standaard is :angry: Godverdomme toch, wie verzint dat

Geplaatst:

Wow, echt... :inlove: Tweedehands in de gaten houden, benieuwd wat die gaan doen van prijzen...

Alfa-Romeo-Giulia-Veloce-0001.jpg

Alfa-Romeo-Giulia-Veloce-0004.jpg

Alfa-Romeo-Giulia-Veloce-0005.jpgAlfa-Romeo-Giulia-Veloce-0007.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst: (aangepast)

Is dat Blu Montecarlo?

Of is de Giulia inmiddels in meerdere blauwen verkrijgbaar?

EDIT: op een andere site lees ik dat het Misano blue zou zijn ...

aangepast door Framfy
Geplaatst:
2 uur geleden zei Stancke:

Wow, echt... :inlove: Tweedehands in de gaten houden, benieuwd wat die gaan doen van prijzen...

Alfa-Romeo-Giulia-Veloce-0001.jpg

Alfa-Romeo-Giulia-Veloce-0004.jpg

Alfa-Romeo-Giulia-Veloce-0005.jpgAlfa-Romeo-Giulia-Veloce-0007.jpg

Zeer knap!

Ben eens benieuwd naar de estate versie :)

Geplaatst:

Ernaast stond een zilveren Veloce met rood interieur en panodak, echt op zitten geilen :inlove:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst: (aangepast)

aangepast door stradge
Geplaatst:

Ben benieuwd naar de restwaarde van die ketels... die Veloce zie ik wel zitten

Geplaatst:

Echt verliefd op de Veloce :inlove:

IMG_9250.JPG

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Voor mij de auto op het salon van Parijs
Echt ferm

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Styling van de Veloce is veel meer in evenwicht ivg met de QV, enkel jammer van de AWD.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid