Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

We zijn op zoek en niks ligt vast.

We zoeken een 991.2 voor grofweg €90.000. Al ben ik zelf overtuigd dat meer ook mag met lage km-stand.

De vereisten zijn de volgende … al zullen we ook opties moeten laten vallen als de perfecte op dit moment niet te koop staat.

wide body; dus 4 of gts

open dak of cabrio

automaat*

volleder

sport chrono

sportplus stoelen

sportuitlaat *

 

* deze laten we niet vallen.

aangepast door D Squaloid
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, D Squaloid said:

We zijn op zoek en niks ligt vast.

We zoeken een 991.2 voor grofweg €90.000. Al ben ik zelf overtuigd dat meer ook mag met lage km-stand.

De vereisten zijn de volgende … al zullen we ook opties moeten laten vallen als de perfecte op dit moment niet te koop staat.

Ik denk dat je het jezelf te moeilijk maakt door per se voor de 4 te willen gaan en dat in combinatie met een cabrio (die duurder zijn/staan) en nog eens de juiste stoelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, BMWMB zei:

PTS?

PTS inderdaad.Volgens de eigenaar de enige in Europa. En slechts 2 in de wereld in deze kleur.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/6/2021 om 22:36, D Squaloid zei:

Opiniepeiling:

Zou je een 991.2 laten staan omdat er standaard zetels in zitten en geen sportplus stoelen in staan? Is dat een absolute must die laatste? Is het comfort voelbaar groter?

 

 

@Alexanderr

We zijn aan het kijken naar de 991 die bij jullie te koop staat voor 94.911 euro. Meer info mag via pm als je tijd hebt.

Ik heb deze ook bekeken, knappe wagen maar toch stevige prijs voor 2017. Enkel jammer ook van die zwarte klinken, wie doet nu zoiets? 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, krikke zei:

Ik heb deze ook bekeken, knappe wagen maar toch stevige prijs voor 2017. Enkel jammer ook van die zwarte klinken, wie doet nu zoiets? 🙄

Vind maar eens een andere ... prijs / kwaliteit qua spec, kilometers en toestand, inclusief Porsche Approved garantie. Good luck :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, krikke said:

Ik heb deze ook bekeken, knappe wagen maar toch stevige prijs voor 2017. Enkel jammer ook van die zwarte klinken, wie doet nu zoiets? 🙄

Ik heb gehoord dat Alexander altijd een forumprijs maakt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Alexanderr zei:

Vind maar eens een andere ... prijs / kwaliteit qua spec, kilometers en toestand, inclusief Porsche Approved garantie. Good luck :) 

06/2018 met 30k km voor 90k euro bij porsche approved Duitsland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jaar geleden heb ik er diverse gepost van 2018 tussen de 76 en 83k

Die kopers hebben een goede zaak gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, krikke zei:

Geen volleder, geen chrono. Wel een jaar jonger, en idd een klein beetje goedkoper. 

 

9 uren geleden, krikke zei:

Dit vind ik een hele leuke (atypische) spec maar om nu dit te tonen als voorbeeld dat die 2017 te stevig geprijsd is ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze allemaal stevig geprijsd maar dat is vraag en aanbod. Ik vergelijk natuurlijk met "mijn configuratie" van toen die uitkwam op 110k euro nieuw. Een manuele zonder sport chrono en volleder, wel 20", pano dak, sportuitlaat, verwarmde sportzetels, inklapbare spiegels, led en de verduisterde achterruit.

Maar als ze aan deze prijzen verkocht worden dan is dat de juiste prijs zeker?

aangepast door krikke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid