Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

't Is qua, niet kwa.

En ik zou me niet te hard vastpinnen op die Premium Selections. Zoek naar iets wat u aanstaat, ga er naar kijken en mee rijden, check de historiek aan de hand van facturen en dergelijke... Neem desnoods iemand mee die er iets van kent. Door je te beperken tot PS maak je het aanbod, zoals je zelf zegt, een pak kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tommie zei:

@Soul

Welke motorisatie zoek je in een F06?

@Tommie

Dit is mijn droomverlanglijstje

 

BMW 640i xDrive gran coupe


Leder “Merino” op dash & deuren (individual)             
Adaptieve ophanging                   
Comfortzetels vooraan met elektrische regeling en geheugenfunctie                    
Lendensteun voor zetels vooraan                          
Achteruitrijcamera                        
Park Distance Control (PDC) voor- en achteraan              
Adaptive LED Headlights                            
LED-mistlampen                            
Navigatiesysteem Professional                
Bang & Olufsen High End Surround Sound System        
DAB tuner                 
Hemelbekleding in Anthrazit of aangepast aan het interieur, maar dus geen volledig zwart interieur met een witte of beige hemelbekleding.                          
Achterbank neerklapbaar
< 60.000 km                    


Indien mogelijk :
Velgen :      Style 356 M 20 inch (of Style 351M 19 inch of Style 373M 20 inch)
Kleur :     Bij voorkeur geen wit, zwart of zilver exterieur, tenzij met kleurrijk interieur

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tommie zei:

Hmmm. Check.

Ik krijg een low mileage 640iGC binnen. Echter black/black M Pack en geen B&O. Wel zéér popere wagen.

Kan je hem niet verloten hier op AM, tis ne keer iets anders.

😎

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Hmmm. Check.

Ik krijg een low mileage 640iGC binnen. Echter black/black M Pack en geen B&O. Wel zéér popere wagen.

Ik zoek al een half jaar, ook buiten de grenzen, dus het steekt ook niet op één dag !

Maar als je wil helpen in de zoektocht... 👍

Zal zeker geapprecieerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of het met de huidige designtaal van BMW te maken heeft, maar gisteren een witte (vermoedelijk facelift) E61 (altijd de lelijkste 5-serie gevonden) gezien met chromeline en wss ook knappe wielen (was al rijdend) en ik vond dat een knappe auto. :oops:

Helaas geen foto, want als ik op google 'bmw E61 white' intyp kom ik alleen maar maroefenbakken met zwart dak, shadowline en fugly wielen tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/11/2019 om 15:57, Tommie zei:

Hmmm. Check.

Ik krijg een low mileage 640iGC binnen. Echter black/black M Pack en geen B&O. Wel zéér popere wagen.

Wat gaat dat nog in overname?

En van welk jaar is ie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Ian zei:

Geen idee of het met de huidige designtaal van BMW te maken heeft, maar gisteren een witte (vermoedelijk facelift) E61 (altijd de lelijkste 5-serie gevonden) gezien met chromeline en wss ook knappe wielen (was al rijdend) en ik vond dat een knappe auto. :oops:

Helaas geen foto, want als ik op google 'bmw E61 white' intyp kom ik alleen maar maroefenbakken met zwart dak, shadowline en fugly wielen tegen.

E60/E61 blijft speciaal. Ze verouderen (los van het moordend destructieve maroefen-gedoe dat je terecht komt te vermelden) bijzonder mooi, vind ik.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/13/2019 at 6:00 PM, Tommie said:

Ja, ofni?

 

On 11/13/2019 at 6:35 PM, Soul said:

Ik zoek al een half jaar, ook buiten de grenzen, dus het steekt ook niet op één dag !

Maar als je wil helpen in de zoektocht... 👍

Zal zeker geapprecieerd worden.

Nee dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Ian said:

Geen idee of het met de huidige designtaal van BMW te maken heeft, maar gisteren een witte (vermoedelijk facelift) E61 (altijd de lelijkste 5-serie gevonden) gezien met chromeline en wss ook knappe wielen (was al rijdend) en ik vond dat een knappe auto. :oops:

Helaas geen foto, want als ik op google 'bmw E61 white' intyp kom ik alleen maar maroefenbakken met zwart dak, shadowline en fugly wielen tegen.

Zo eentje, wil je zeggen?

https://www.virtando.de/ad4002808-BMW-530-I-Lim-E60-2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Ian said:


Yep, maar dan in Touring en de velgen wss een maatje groter (en een beetje concave, wss wel OEM)
 

Een Touring, valt te vinden. En velgen is simpel op te lossen. eBay staat vol met BMW velgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Tommie said:

Ja, of 3x zoveel?

De man zei "in overname" = hoeveel gij ervoor zou geven. Niet wat je hem weer voor verkoopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/13/2019 at 3:51 PM, Soul said:

@Tommie

Dit is mijn droomverlanglijstje

 

BMW 640i xDrive gran coupe


Leder “Merino” op dash & deuren (individual)             
Adaptieve ophanging                   
Comfortzetels vooraan met elektrische regeling en geheugenfunctie                    
Lendensteun voor zetels vooraan                          
Achteruitrijcamera                        
Park Distance Control (PDC) voor- en achteraan              
Adaptive LED Headlights                            
LED-mistlampen                            
Navigatiesysteem Professional                
Bang & Olufsen High End Surround Sound System        
DAB tuner                 
Hemelbekleding in Anthrazit of aangepast aan het interieur, maar dus geen volledig zwart interieur met een witte of beige hemelbekleding.                          
Achterbank neerklapbaar
< 60.000 km                    


Indien mogelijk :
Velgen :      Style 356 M 20 inch (of Style 351M 19 inch of Style 373M 20 inch)
Kleur :     Bij voorkeur geen wit, zwart of zilver exterieur, tenzij met kleurrijk interieur

 

Bij deze https://www.2dehands.be/a/auto-s/bmw/m1482362327-bmw-640i-grancoupe-auto-85-000km-full-opties-2013-29-950.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

(en goedkoper dan 36k)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het over BMW te houden: What the hell is er verkeerd met de 4.4 V8 biturbo die in de F01 7-reeks lag. Als je tweedehands 750i's zoekt, dan kom je er een hele hoop tegen met motorschade. 🤔

(We gaan d'r @gTa en @RRD hier es bijroepen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

E60/E61 blijft speciaal. Ze verouderen (los van het moordend destructieve maroefen-gedoe dat je terecht komt te vermelden) bijzonder mooi, vind ik.

Ik vind dat dus ook. Je ziet ze toch ook nog geregeld rijden. E61 :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, Tommie said:

Appelen en peren.

Ik spreek over een 2016 M Pack met 50k kms.

Ja, dat stond er wel niet bij, toen je het neerzette. Je sprak van een 640i GC met weinig kms. Nu is Soul ook niet specifiek geweest in zijn beperkingen. 
 

Maar goed, @Soul bij deze een 2016, 60000km, geen zwart interieur, active LED's etc. 

https://www.virtando.de/ad3928994-BMW-640-6-Gran-Coupe-I-Leder-Head-UP-SoftClose-HK-LED-2016

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, The Swede zei:

Ja, dat stond er wel niet bij, toen je het neerzette. Je sprak van een 640i GC met weinig kms. Nu is Soul ook niet specifiek geweest in zijn beperkingen. 
 

Maar goed, @Soul bij deze een 2016, 60000km, geen zwart interieur, active LED's etc. 

https://www.virtando.de/ad3928994-BMW-640-6-Gran-Coupe-I-Leder-Head-UP-SoftClose-HK-LED-2016

Via een BMW dealer of niks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid