Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Al efkens aan 't volgen. Toen ik die ketel voor het eerst tegenkwam had ik een "zou mij wel passen" gevoel, maar ook "maar zoiets zou toch niet meer DNA 60k mogen gaan" . 

10k down, 10k to go 😁

Screenshot_2020-10-03-00-07-58-77.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, The Swede zei:

Topper, gTa. Waar wacht ge op?

|
|
\/

3 uren geleden, X5. zei:

Jaarlijkse verkeersbelasting, 4600€ :)

Dit bijvoorbeeld.

Maar ook dit:

image.png.fe244fb6fafa5e5d72a43f6c8ab12c81.png

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/3/2020 at 11:40 AM, gTa said:

|
|
\/

Dit bijvoorbeeld.

Maar ook dit:

image.png.fe244fb6fafa5e5d72a43f6c8ab12c81.png

 

Valt toch mee voor een 760? 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje voor de kenners, mijn vader is sinds gisteren trotse eigenaar geworden van een X3.

Voor ons zijn rft's een nieuw gegeven en de vraag gaat daar dan ook over. Mogen wij een winterset aanschaffen dat non rft is? Of komen er dan problemen van?

168de4cc93f378006d898f9611090397.jpg6bdecb3bea1894b84dc7917a3402d8dc.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou bij een BMW xDrive toch altijd OEM * banden nemen. Ik heb ooit eens de tussenbak van mijn M135i xDrive kapot gereden op 20000km door er BBS velgen onder te leggen. xDrive is nogal gevoelig aan een verschil in omwentelingen tussen voor en achteras.

Als je natuurlijk 4 banden en velgen hebt in dezelfde maat zie ik wel geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je de vraag op DIT forum stelt, voor normale antwoorden 😂

Ik zie op de eerste foto dat er een mooie korting is op winterwielen. Ik zou zeker bij OEM bmw velgen blijven, en banden nemen die ze aanraden in de garage. Meestal geven ze keuze tussen een aantal merken. Heb het voor onze wagen met Xdrive ook zo gedaan. Kwestie van ze geen excuus te geven om de garantie ongeldig te verklaren. Probeer op de banden nog extra korting te krijgen, als pakket met de wagen. Is mij toen ook gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Luv4DLM zei:

Vraagje voor de kenners, mijn vader is sinds gisteren trotse eigenaar geworden van een X3.

Voor ons zijn rft's een nieuw gegeven en de vraag gaat daar dan ook over. Mogen wij een winterset aanschaffen dat non rft is? Of komen er dan problemen van?

168de4cc93f378006d898f9611090397.jpg6bdecb3bea1894b84dc7917a3402d8dc.jpg

Mooie wagen :)

Zit er ook een motor in? :D 

 

OEM is toch the way to go hier. Sensoren, RFT, Xdrive. Er zijn ook hele mooie opties binnen het standaard gamma. '18/'19'/20'..   zelf heb ik gekozen voor een identieke set als winterset. Dan vind ik mijn wagen het hele jaar even mooi :) 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je de vraag op DIT forum stelt, voor normale antwoorden [emoji23]

Ik zie op de eerste foto dat er een mooie korting is op winterwielen. Ik zou zeker bij OEM bmw velgen blijven, en banden nemen die ze aanraden in de garage. Meestal geven ze keuze tussen een aantal merken. Heb het voor onze wagen met Xdrive ook zo gedaan. Kwestie van ze geen excuus te geven om de garantie ongeldig te verklaren. Probeer op de banden nog extra korting te krijgen, als pakket met de wagen. Is mij toen ook gelukt.

Ja ik weet wel dat ik hier moet zijn of het is twee pagina's vol aan betweterigheid. No thanks!

 

Ik ga maandag eens bellen naar de dealer wat ze in de aanbieding hebben.

Mooie wagen [emoji4]

Zit er ook een motor in? [emoji3] 

 

OEM is toch the way to go hier. Sensoren, RFT, Xdrive. Er zijn ook hele mooie opties binnen het standaard gamma. '18/'19'/20'..   zelf heb ik gekozen voor een identieke set als winterset. Dan vind ik mijn wagen het hele jaar even mooi [emoji4] 

Is een 20i, ik denk wel dat die voldoende gaat zijn voor hem. Hij doet maar 11.000km per jaar.

 

Nu aan de reacties te lezen gaan we dus best voor rft en sterbanden. Bedankt voor de tips.

 

Nog wat foto's:

85b806fb6d06a0bc53621510d1a850df.jpg77bc6c1a38a46624671242a4192a6d0d.jpg4c505260fb24fe0dbe09048790ed4b04.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Luv4DLM zei:

Vraagje voor de kenners, mijn vader is sinds gisteren trotse eigenaar geworden van een X3.

Voor ons zijn rft's een nieuw gegeven en de vraag gaat daar dan ook over. Mogen wij een winterset aanschaffen dat non rft is? Of komen er dan problemen van?

168de4cc93f378006d898f9611090397.jpg6bdecb3bea1894b84dc7917a3402d8dc.jpg

Leuke auto!

Ik volg de vorige adviezen hier: zet je over de (meer)prijs heen en ga voor een OEM BMW-set met *banden (* = BMW-gehomologeerd) en ja, neem maar runflats (RSC RunOnFlat ZeroPressure of hoe ze allemaal ook kunnen heten), het is toch een extra veiligheid, extra gemak ook (bij een platte band rijd je gewoon door tot aan een veiliger plek of meteen een BMW-dealer of bandencentrale) en inzake rijgedrag is het geen (groot) nadeel meer (zoals vroeger), want de RSC-banden zijn beter geworden en de meeste BMW's zijn er eigenlijk op afgestemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, gTa said:

Leuke auto!

Ik volg de vorige adviezen hier: zet je over de (meer)prijs heen en ga voor een OEM BMW-set met *banden (* = BMW-gehomologeerd) en ja, neem maar runflats (RSC RunOnFlat ZeroPressure of hoe ze allemaal ook kunnen heten), het is toch een extra veiligheid, extra gemak ook (bij een platte band rijd je gewoon door tot aan een veiliger plek of meteen een BMW-dealer of bandencentrale) en inzake rijgedrag is het geen (groot) nadeel meer (zoals vroeger), want de RSC-banden zijn beter geworden en de meeste BMW's zijn er eigenlijk op afgestemd.

+1

Ik wil niks anders meer dan runflats op een daily.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn huidige winterset op de X5 F15 is wel non-runflat, Vredestein Wintrac Pro. Content van.
Idd wat meer gedoe/tijdsverlies indien ik platte band zou hebben.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎/‎10‎/‎2020 om 17:34, ir_fuel zei:

+1

Ik wil niks anders meer dan runflats op een daily.

Spijtig genoeg gaan ze allemaal weer verdwijnen omwille van rolgeluid (normen!!) en uitstoot (normen!!). :cry: 

  • Grappig 1
  • Whut?! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid