Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Tommie zei:

Spijtig genoeg gaan ze allemaal weer verdwijnen omwille van rolgeluid (normen!!) en uitstoot (normen!!). :cry: 

Ben je serieus? Dat is toch weer een stap achteruit dan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

In ruil voor geen koffer.

In die X5 bvb kan je gerust die ruimte onder de koffervloer gebruiken voor een reservewiel (ook al is het tijdelijk, je bent geholpen).

1 hour ago, Tommie said:

Reservewielen brengen ook gewicht mee, ook niet goed voor WLTP (normen!!).

En het kost minder voor de constructeur :ninja: 

17 minutes ago, ir_fuel said:

WTF

Allemaal zo een spuitbus met schuim + een compressor in de auto :fp: 

Dat marcheert ook alleen maar als er een spijker of zo in uw band zit. Rij een band plat tegen een steen of zo dat 'em gescheurd zit, en je zit met de gebakken peren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, The Swede said:

Dat marcheert ook alleen maar als er een spijker of zo in uw band zit. Rij een band plat tegen een steen of zo dat 'em gescheurd zit, en je zit met de gebakken peren.

Wat ik dus voor had. Flank links en rechts gescheurd. Succes met uw schuim ... Ik ben met die band zonder problemen naar de bandencentrale kunnen rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurt er als je als klant nadien runflats onder je wagen steekt?

Wordt je rijtaks dan na je eerste bezoek aan de keuring gecorrigeerd?

Je riskeert zo een beetje een systeem te krijgen zoals in Nederland waar bepaalde opties niet meer door de fabriek worden verkocht maar nadien als "dealer geplaatste accessoires" worden verkocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge doet mij denken aan de keer dat ik zo een band gerepareerd had met schuim en nadien aan de bandenboer was vergeten te zeggen dat die band vol met dat spul zat toen hij mijn banden wisselde... :fp:   Die gast was echt "not amused". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tommie zei:

Spijtig genoeg gaan ze allemaal weer verdwijnen omwille van rolgeluid (normen!!) en uitstoot (normen!!). :cry: 

Whaaat? :shock: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig serieus. Kijk maar eens naar het huidig aanbod al. [emoji6]
 

Mijn eland-A-klasse had al geen reservewiel meer. 1 keertje plat gereden, en dan de assistance gebeld, die er ter plekke een plug ingedraaid hebben.
De laatste vijf auto’s hebben er ook geen meer, mijn E87 reed nog op runflats (twee keer lek gereden, twee keer getakeld moeten zijn. Maar ik kon telkens wel veilig op een parking of afrit geraken.

Volvo nooit plat gereden, vorige C zat er een schroef in de band, met een klein verlies. Beetje bijgepompt en tot aan de garage gebold.
Mijn vrouw is met de Mini twee keer lek gereden: ik heb telkens een winterwiel gebruikt en de band laten herstellen bij de bandenboer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da’s toch voor dat nieuw model dat eraan komt. Of hebt ge dat topic in het “verborgen nieuwe autos” hier niet gelezen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, ex-Mooseman said:

mijn E87 reed nog op runflats (twee keer lek gereden, twee keer getakeld moeten zijn. Maar ik kon telkens wel veilig op een parking of afrit geraken.

Waarom takelen met een run flat? De mijne was aan 2 kanten gescheurd en dat ding reed nog 80 per uur zonder problemen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minutes ago, The Swede said:

Hang misschien vanaf “hoe lek” het is. Als de band rond uw oren vliegt, kunt ge weinig anders doen.

Hoeveel meer "lek" wil je nog dan een scheur van ettelijke centimeters aan beide zijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom takelen met een run flat? De mijne was aan 2 kanten gescheurd en dat ding reed nog 80 per uur zonder problemen [emoji3] 

Eerste keer: auto had geen 400 km op de teller, het was de eerste dag dat ik er mee reed.
100 km van huis. Durfde er niet echt meer mee door rijden.
Tweede keer: er zat een stuk metaal in (zo’n rechthoekig ding waarmee ze de vangrails vast maken) en de auto was vrijwel onbestuurbaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

Op Wikipedia zijn er een paar mensen loos gegaan precies. Je moet de historiek van de pagina van Adrian Van Hooydonk eens checken :lolz: 

Screenshot 2020-10-19 at 16.35.35.jpg

 

:lolz: 

 

 

Opnieuw? Dat is al eerder eens zo aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid