Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Hèh? Hoeveel? 2 per jaar? Daarvoor gaan ze dat niet homologeren, hé. :D 

Ik ziet dat hier niemand nemen, tbh :oops: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Car Configurator op bmw.ca laat toe om een heel pak Individual-kleuren te kiezen, die onze (Belgische, Duitse) configurator niet aanbieden.

image.thumb.png.3106a367c7a133c653e9366b2609ed4b.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht op gta die een zonsondergang lyrisch beschrijft in BMW individual kleuren. En het dan nog eens overdoet voor Porsche :) zonsondergang AM-stijl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Ik wacht op gta die een zonsondergang lyrisch beschrijft in BMW individual kleuren. En het dan nog eens overdoet voor Porsche :) zonsondergang AM-stijl.

Easy: BMW arizonasun metallic.

Arizona Sun Metallic "paint quality " Issues | BimmerFest BMW Forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, RRD zei:

Zotte collectie maar een écht liefhebbersgevoel heb ik er niet echt bij. Die kisten zijn/staan allemaal te koop, als je er maar genoeg sollen voor over hebt. Kunstmatige schaarste creëren en enkele concoursprijzen moeten de waarde dan maar voldoende opkrikken, heb ik’t gevoel.

En oja, geen E24 te bespeuren :(

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, ir_fuel zei:

Man man man :lolz: 

 

 

Kijken vanaf 1:00

 

Dit kan toch niet meer :lolz:  Helemaal van het padje af.

 

Spijtig dat niemand bij Lambo dat filmpje gerecycleerd heeft. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het juist ook gezien, dat niemand op die afdeling eens zegt: "Nou laten we dat maar beter niet doen."
Ongelooflijk eigenlijk wat die de laatste weken allemaal al hebben uitgestoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

It is a fucking shame.

Robert Mitchel, Joe Achilles, Chris Harris, ... en nog zovelen: ze hebben allemaal 200% gelijk en dat ze 't wat mij betreft maar doen met zo veel mogelijk dB.
Hopelijk reorganiseert men wat van de crackheads in de BMW Allee, zodat er uiteindelijk weer wat sense in het bedrijf naar boven komt.

It's a fucking shame.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Bouncing Bullet said:

 

Spijtig dat niemand bij Lambo dat filmpje gerecycleerd heeft. :lol:

Misschien moeten ze bij Lambo zo een filmpje maken met het geluid van een M2 over :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Maxime S zei:

Men is het toch echt kwijt bij BMW momenteel!? Wat is er daar toch aan de hand!? 

Klassieke car business is (bijna) dood, dus die mikken op short term profits, door zich volledig op de huidige trends te richten en de heritage gewoon overboord te gooien. Thuismarkt (Europa) stelt ook niet zo heel veel meer voor, dus ze mikken volledig op wat de grootste markten willen.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje:

Wat zijn de voordelen van een BMW 330E tov een 330I ?

Buiten een vermindering van taksen/belastingen?

Aangezien de meerprijs van een 330E bij aankoop denk ik niet dat je daar voordeel uithaalt...extra zonnepanelen leggen, stekker voorzien aan garage.

Graag jullie mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Privé of zakelijke aankoop?

De 330E is vooral fiscaal gunstig als bedrijfswagen, lagere VAA & hogere aftrekbaarheid. Om de rijden is een 330E voornamelijk een stuk zwaarder dan een 330i.
Zonnepanelen zie ik eerder los van een wagen. Maar zakelijk kan je ook hier terug je voordeel uithalen (verbruikte elektriciteit doorrekenen naar privé).

Qua restwaarde geen idee hoe dit zal evolueren, 330E tov 330i (eventueel hebben ze daar bij BMW wel een visie/prognose over? @Tommie  @Thebiemerke)




 

aangepast door Quill
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Quill zei:

Privé of zakelijke aankoop?

De 330E is vooral fiscaal gunstig als bedrijfswagen, lagere VAA & hogere aftrekbaarheid. Om de rijden is een 330E voornamelijk een stuk zwaarder dan een 330i.
Zonnepanelen zie ik eerder los van een wagen. Maar zakelijk kan je ook hier terug je voordeel uithalen (verbruikte elektriciteit doorrekenen naar privé).

Qua restwaarde geen idee hoe dit zal evolueren, 330E tov 330i (eventueel hebben ze daar bij BMW wel een visie/prognose over? @Tommie  @Thebiemerke)
 

Zou privé aankoop zijn.

:)


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid