Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

De standaard matten welke in mijn X3 G01 zitten vind ik echt ondermaats van kwaliteit. Dunne 'velours', ze slijten op zich niet maar luxegevoel levert het niet op. Bij BMW hebben ze nog wel een zwaardere set zo te zien, maar dat moet dan weer gepaard gaan met een M label

https://bmwshop.ekris.nl/nl/accessoires/winterwielsets/51472465742-m-performance-mattenset-x3-x4-g01-g02-f97-f98-ekriswebshop

Iemand die weet of er nog andere kwaliteitsmatten leverbaar zijn, OEM liefst of een hoogwaardige kwaliteit aftermarket?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, msxx zei:

De standaard matten welke in mijn X3 G01 zitten vind ik echt ondermaats van kwaliteit. Dunne 'velours', ze slijten op zich niet maar luxegevoel levert het niet op. Bij BMW hebben ze nog wel een zwaardere set zo te zien, maar dat moet dan weer gepaard gaan met een M label

https://bmwshop.ekris.nl/nl/accessoires/winterwielsets/51472465742-m-performance-mattenset-x3-x4-g01-g02-f97-f98-ekriswebshop

Iemand die weet of er nog andere kwaliteitsmatten leverbaar zijn, OEM liefst of een hoogwaardige kwaliteit aftermarket?

In die van mijn vader liggen de OEM rubber matten. Niet veel luxe aan maar wel praktisch.

NEW ONES THE ORIGINAL RUBBER MATS BMW X3 G01 - 11%

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Luv4DLM zei:

In die van mijn vader liggen de OEM rubber matten. Niet veel luxe aan maar wel praktisch.

NEW ONES THE ORIGINAL RUBBER MATS BMW X3 G01 - 11%

 

Mjah, daar moet ik écht niet van weten. Leuk voor een vervangwagen maar daar stopt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, msxx zei:

Mjah, daar moet ik écht niet van weten. Leuk voor een vervangwagen maar daar stopt het.

Ook niet zijn eerste keuze maar ze waren al aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/12/2020 om 13:47, 3000 zei:

Zalige bak. En zou hem nog liever met de oranje pinkers zien denk ik.

De laatste bouwjaren, zeker ene met de opties die hier aanwezig zijn (volledig gelakte bumpers/zijschorten, het highlight exterieur pack) en al helemaal zo'n zilverkleurige staat toch echt beter met witte, imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, 3000 zei:

Wat was eigenlijk origineel, oranje of wit?

Allebei.

Standaard was oranje, maar optioneel kon je witte krijgen. (Nog niet van helemaal in 't begin, bij de prefacelift, maar bij de facelift zeker wel.)

Op de laatste versies met Highlight Exterieur pakket, op de laatste Editions en ook op de "M Sport"-uitvoeringen (met volledig gespoten bumpers en de 18" gesmede parallelspaak) waren witte standaard.

Op deze van M539 horen naar mijn bescheiden mening witte thuis, visueel is dat duidelijk eleganter én 't is (voor zover ik me kan herinneren) ook correcter, want standaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9143341-1-12.jpgtmpheadlinetop0left0righ

9143341-1-8.jpgtmpheadlinetop0left0right

9143341-1-9.jpgtmpheadlinetop0left0right

Ex-Eddy Joosen, Jean-Claude Andruet, Dirk Vermeersch 1981 Spa-Francorchamps 24 Hours Class Winner and 2nd Overall
1981 BMW 530i Competition Saloon
Chassis no. JUMA 1025

9143341-1-15.jpgtmpheadlinetop0left0righ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pre-facelift non-M '5 touring met de gewone Chrome-Line, geen zwart glas en muuug dikke wielen (de 21" accessoirevelgen voor de '7 oa).

I like 😁

Juste jammer van de interieurhemel.

Screenshot_2020-12-26-10-26-27-00.jpg

Screenshot_2020-12-26-10-27-09-89.jpg

Screenshot_2020-12-26-10-54-04-04.jpg

Screenshot_2020-12-26-10-57-23-14.jpg

Screenshot_2020-12-26-10-57-40-55.jpg

Screenshot_2020-12-26-10-57-59-46.jpg

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid