Ga naar inhoud

BMW Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Gezien, gisteren. Kudos toch om aan zo'n wrak te willen beginnen :D  Ik zou er mij geen doen aan zien.
De eerste afleveringen zijn soms leuk, maar ik zie 'm liever echt zaken aanpakken ipv de eerste assessment en wash.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, 3000 said:

BMW 3 G20 vraagje: is die Sensatec bekleding iets of toch eerder te vermijden?

Als je het kan vermijden zou ik het vermijden :D Enige positieve er aan vind ik de looks. Zeker in de zomer een drama, dat wordt heel erg warm en plakkerig. In de winter dan weer erg koud (al helpt daar uw stoelverwarming wel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar zaken die ik toch niet zo goed uitgewerkt vind, of ik heb iets niet juist staan:

- is het normaal dat mijn I drive niet automatisch terug naar carplay voor Spotify gaat als ik instap? In de kleine Navi deed die dat wel, nu bij de grote niet. Moet altijd bij vertrek carplay activeren en een afspeellijst op Spotify selecteren.

- is het normaal dat die auto zijn standaard setting voor laadstroom vergeet? Valt altijd terug naar 6A als ik eens 'direct laden' kies ipv  'laden binnen tijdsvenster'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn F20 is dat hele draadloos multimedia gedoe een catastrofe. Dat werkt voor geen meter, tussen de keren door dat het wel werkt. Verschrikkelijk onvoorspelbaar en soms zit je echt te kloten met dat ding. Om zot van te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, HCO zei:

Heeft een F31(lci) 'altijd' een reservewiel of thuiskomer? Iemand een idee welke maat zo'n thuiskomer is in een F31 (lci)?

BMW's hebben geen reservewiel, die hebben standaard runflats

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Phil zei:

giphy.gif

Ok ok, ik zal me beperken tot de F11, F20, F31 en G01 dan.... er zijn kennelijk uitzonderingen.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, msxx said:

Ok ok, ik zal me beperken tot de F11, F20, F31 en G01 dan.... er zijn kennelijk uitzonderingen.... 

Standaard nooit RFT hoor. ;) Of dat moet al heel lang geleden zijn. En van dat lijstje is/was enkel de G01 met reservewiel verkrijgbaar.

RFT wordt de laatste tijd ook minder en minder gedaan, is vooral nog bij de grotere velgmaten beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Phil zei:

Standaard nooit RFT hoor. ;) Of dat moet al heel lang geleden zijn. En van dat lijstje is/was enkel de G01 met reservewiel verkrijgbaar.

RFT wordt de laatste tijd ook minder en minder gedaan, is vooral nog bij de grotere velgmaten beschikbaar.

Mijn projectleider zijn bedrijfswagen is eind dit jaar afgeschreven. Ik zou hem in een jonge F31 320i willen stoppen maar ik moet wel een mogelijkheid hebben om zo'n ding om te bouwen op LPG. Lukt dat met een F31 (op vlak van inbouw van de tank)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Phil said:

RFT wordt de laatste tijd ook minder en minder gedaan, is vooral nog bij de grotere velgmaten beschikbaar.

Waarom? Duurder dan een gewone band + een herstelkit in de koffer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Waarom? Duurder dan een gewone band + een herstelkit in de koffer?

Verbruik. RFT verbruikt meer = meer CO2... En geluid. RFT is 'luider'. Mag niet meer van Europa. :sick: 

  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Tommie said:

Verbruik. RFT verbruikt meer = meer CO2... En geluid. RFT is 'luider'. Mag niet meer van Europa. :sick: 

Valabele functionele redenen! 

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat gisteren naar een podcast te luisteren met de nr1 van BMW Belux.

Die zei dat BMW weer volop 6 cilindermotor aan het ontwikkelen is. Deze halen makkelijker wltp positieve waardes dan de gedownsizede motoren, die vooral de euronorm leken te bewerkstelligen.

Vond dit toch wel vrij frappant 😂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid