Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W213 E-Klasse


Phil

Aanbevolen berichten

Kan @TomT ons vertellen of de Passat Alltrack (vorig en huidig model) ietwat trok, of was dat eerder een uitzondering?
Audi Allroads zie je naar mijn gevoel ook steeds minder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk gaat dat verkopen.

een audi allroad verkoopt ook goed en die volvo's toch ook.

iemand die zich wat wil onderscheiden van een gewone break, door hem iets stoerder te maken, zonder dat je hem moet verlagen of sportkit te nemen  (waardoor je overal tegenzit). en het is goedkoper dan een suv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei gTa:

Kan @TomT ons vertellen of de Passat Alltrack (vorig en huidig model) ietwat trok, of was dat eerder een uitzondering?
Audi Allroads zie je naar mijn gevoel ook steeds minder...

't is vooral plaatselijk.

hier bv rijden meer allroads rond (A4 en A6) dan bv Q5 of Q7. (sinds ik de mijne heb zijn er 2 A4allroads bijgekomen en een A6 in mijn onmiddelijke omgeving)

en de verhouding V70 gewoon tegenover CC is eerder ook meer CC (al zijn het er totaal niet veel natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gTa:

Kan @TomT ons vertellen of de Passat Alltrack (vorig en huidig model) ietwat trok, of was dat eerder een uitzondering?
Audi Allroads zie je naar mijn gevoel ook steeds minder...

Het vorig model Alltrack heeft eigenlijk maar ongeveer 1,5 jaar gelopen omdat dan het nieuw model er was. Dat model werd wel nog af en toe verkocht. 

 

Voor de huidige Alltrack heb ik nog maar 2 offertes moeten maken, waarbij de ene voor een Tiguan is gegaan en de andere voor een gewone Passat 190pk 4motion, aangezien deze evenveel mag trekken. We hebben 6maand een Alltrack van het huidige model in de toonzaal gehad omdat het vorige wel relatief vlot verkocht, maar hebben hem nu recent ingeschreven als demo om hem zo te proberen verkopen wegens geen interesse. Ik neem er alleszins geen meer in stock.

Het is imo een beetje een segment dat aan het minderen is, ook bij Volvo. Enkel de A6 allroad verkoopt nog relatief vlot, maar ook iets minder dan vroeger heb ik de indruk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2016 om 17:39 zei Carlito:

Vind het niet mooi.

Benieuwd of het gaat verkopen...

Idem. Had nu echt niet gemoeten van MB om met zo iets af te komen. Zeker nu ze in elk segment al een suv aanbieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Tiens. De E 400 is nog de 3,5-liter (zoals ook in de CLS 400, unlike de C 400) terwijl de E 43 AMG dan de 3-liter is (zoals ook in de C 43 AMG én de C 400). Is daar een specifieke reden voor? @Carlito

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hier is 'm, de AMG E63S 4Matic+, en de AMG E63 4Matic+

Respectievelijk 612/571pk, 850/750Nm, van 0-100 in 3,4/3,5 sec. Zotte cijfers!!!

CO2: 203gr.

07.jpg

10.jpg

24.jpg

09.jpg

14681591_1316170625073681_72193032675678

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei BMWMB:

 

09.jpg

 

WTF :shock:

:lolz::lolz:

WELKOM IN STARSHIP VOODOOPRICE !!
PLEASE INSERT COIN

en de radarmodus staat al op in de tellercombo *bliep-bliep*
klaar om de vijand af te knallen (jammer dat er geen ster op de neus staat, anders kon dat dienen als vizier :D )
ik mis enkel nog Wendy Van Wanten en Eddy Wally om een "Kapitein - het schip zinkt. - O ja? Welk liedje" Wally-in-Space mop te vertellen.

Seeeerieuze WTF :lolz:

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de rest: dik OK. Heeft die dikkere wielkassen dan de E 43 AMG? Vooraan wel, lijkt me, achteraan ook? Wel weinig verrassingen, qua looks. Misschien goed zo.

Specs zijn bonkers. En 203 gram co² is dat ook, voor zo'n vermogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het irl ook zo fel blauw schijnen?

Een tijdje geleden ben ik eens meegereden met een nieuwe 7, en die had dat ook zeer opvallend, wel in het oranje, het weerkaatste storend in de ramen imo.

Zot snel beest. Hier kan je in België niets mee doen... Een E43 AMG is hier de betere keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei gTa:

Voor de rest: dik OK. Heeft die dikkere wielkassen dan de E 43 AMG? Vooraan wel, lijkt me, achteraan ook? Wel weinig verrassingen, qua looks. Misschien goed zo.

Specs zijn bonkers. En 203 gram co² is dat ook, voor zo'n vermogen.

Enkel vooraan breder spoor, nl. 17 mm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei BMWMB:

Zou het irl ook zo fel blauw schijnen?

Een tijdje geleden ben ik eens meegereden met een nieuwe 7, en die had dat ook zeer opvallend, wel in het oranje, het weerkaatste storend in de ramen imo.

Kan je instellen qua kleur. En ook de intensiteit. Ik denk niet dat je dat IRL zo fel krijgt als op foto, neen. Zeker niet bij daglicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/15/2016 at 3:13 PM, kwiekie said:

Inderdaad. Ben de laatste paar weken een paar keer met taxi vervoerd en dat waren E-klasses van het oude en nieuwe model.

De nieuwe is écht knap binnenin, veel zachtere vormen, mooie materialen. En die sfeerverlichting is 's avonds toch ook wel echt knap en rustgevend. 

maxresdefault.jpg

Wat een heerlijke auto voor dealers of pooiers. :inlove:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, BMWMB said:

Hier is 'm, de AMG E63S 4Matic+, en de AMG E63 4Matic+

Respectievelijk 612/571pk, 850/750Nm, van 0-100 in 3,4/3,5 sec. Zotte cijfers!!!

CO2: 203gr.

 

10.jpg

 

Die boxen zien er zo goedkoop uit. Dit interieur is echt voor Arabieren en al het andere volk dat graag patst in Zuid-Frankrijk.

 

En de voorkant, ziet er zo hoog en blokkig uit (niet breed).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Timo:

Die boxen zien er zo goedkoop uit. Dit interieur is echt voor Arabieren en al het andere volk dat graag patst in Zuid-Frankrijk.

 

En de voorkant, ziet er zo hoog en blokkig uit (niet breed).

I concur, beetje zoals die rare SUV die Mercedes maakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Persbericht van MB België

Citaat

Mercedes-AMG geeft de prestatieberline een heel nieuwe dimensie. Het merk bouwt de meest intelligente luxeberline om tot de krachtigste E-Klasse aller tijden met de nieuwe generatie van de E 63 4MATIC+ en E 63 S 4MATIC+. Mercedes-AMG vestigt tevens nieuwe normen in dit marktsegment met zijn innovatieve technologieën.

De intelligente aandrijfstrategie legt de grenzen voor het rijgedrag van prestatieberlines een heel eind verder. Met zijn vermogen tot 450 kW (612 pk) levert de 4,0-liter V8-twinturbomotor superieure acceleraties. Zo werpt hij zich op als de krachtigste motor ooit in een E-Klasse. Bovendien toont hij zich een stuk efficiënter dankzij de standaard gemonteerde cilinderuitschakeling waarmee hij nieuwe normen vestigt in zijn segment.

Met een sprint van 0 naar 100 km/u in 3,4 seconden laat de nieuwe zakenlimousine al zijn concurrenten ver achter zich. De sportieve negentrapsautomaat AMG SPEEDSHIFT MCT (Multi Clutch Technology) werkt voor het eerst samen met een natte startkoppeling. Dat vertaalt zich in kortere responstijden.

Een ander hoogtepunt is de volledig nieuwe vierwielaandrijving AMG Performance 4MATIC+, die de voordelen van uiteenlopende configuraties combineert. De koppelverdeling over de voor- en achteras, die tot nog toe sterk de nadruk legde op de achteras, werkt voor het eerst volledig variabel. Dat garandeert een optimale tractie tot de fysieke grenzen worden bereikt, en dat ongeacht de wegomstandigheden.

Het expressieve koetswerkdesign, met een nieuw radiatorrooster en een motorkap in coupéstijl, laat geen twijfel bestaan over zijn prestatiecapaciteiten.


De nieuwe generatie van de E 63 verenigt een ongekend niveau van sportiviteit met een hoogstaand comfort voor lange ritten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2016 om 19:40 zei Timo:

Wat een heerlijke auto voor dealers of pooiers. :inlove:

 

Ik heb nu een E200d als vervangwagen en in die blauwe kleur is het idd het felste, maar het is irl bijlange niet zo fel als deze foto laat zien. Sowieso kan je de graad van helderheid kiezen. Ik heb oranje als kleur gekozen, en dat is zelfs bijzonder aangenaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid