Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W213 E-Klasse


Phil

Aanbevolen berichten

Da's standaard op de E, de klassieke klokjes. (Gelukkig. Ik vind 't ook veel knapper dan die tweede breedbeeld-TV voor je snuffel.)

Achteraan lijken ze bijzonder hard op elkaar, yes. :lol: Opzij zijn ze makkelijk van elkaar te onderscheiden door die karakterlijn die enkel bij de E door de deurklinken loopt; bij de C en de S loopt die onder de klinken (en het verschil tussen C en S is doorgaans goed duidelijk door 't formaat).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's standaard op de E, de klassieke klokjes. (Gelukkig. Ik vind 't ook veel knapper dan die tweede breedbeeld-TV voor je snuffel.)

Achteraan lijken ze bijzonder hard op elkaar, yes. [emoji38] Opzij zijn ze makkelijk van elkaar te onderscheiden door die karakterlijn die enkel bij de E door de deurklinken loopt; bij de C en de S loopt die onder de klinken (en het verschil tussen C en S is doorgaans goed duidelijk door 't formaat).


Daarmee dat ik aan een E dacht, volgens mij liep de karakterlijn door de deurklinken. Spijtig dat ik geen foto heb van opzij. Had er nog speciaal op zitten letten, vandaar de twijfel. [emoji38] 't Kan in m'n hoofd zitten maar het dak en de achterkant leek me ook iets minder bol dan bij de C.

Gewoon erg dat ze allemaal quasi dezelfde achterlichten hebben. Geef de E eens wat bredere achterlichten zoals bij de W212.. De C en S zijn wat makkelijker te onderscheiden van elkaar. Bij de S zie je meteen dat 't een S is, maar bij de C is 't toch meestal ff twijfelen. [emoji38]
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei ex-Mooseman:

Mijn manager heeft zijn nieuwe E berline van vorige week. Seleniet-grijs, bruin lederen interieur, alles Avantgarde. Mooie auto.
Stond gisteren naast een andere collega zijn E break, uitzwaai-editie van het vorig model, fully loaded.
Ik zou het moeilijk hebben om te kiezen tussen die twee, met neiging voor het oudere T-model.

 

15 uur geleden zei Lotuzzz:

Tot je instapt.

De nieuwe (met de juiste opties) heeft fenomenaal interieur, echt dik onder de indruk!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/14/2016 at 7:10 AM, Lotuzzz said:

Tot je instapt.

Inderdaad. Ben de laatste paar weken een paar keer met taxi vervoerd en dat waren E-klasses van het oude en nieuwe model.

De nieuwe is écht knap binnenin, veel zachtere vormen, mooie materialen. En die sfeerverlichting is 's avonds toch ook wel echt knap en rustgevend. 

maxresdefault.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, ex-Mooseman said:

Precies een bordeel emoji3.png

:D Je moet erin gezeten hebben denk ik.

 

42 minutes ago, vince522 said:

Sommige mensen worden nu eenmaal rustig in een bordeel.

Klopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de meeste foto's zie je dat in disco-blauw, gaybar-paars of hoerenkot-rood ... maar gelukkig kan je dat ook in een warm wit instellen. En IRL valt dat veel minder op dan op foto, waar dat precies altijd serieus geaccentueerd wordt (en waar het geen sfeerverlichting meer lijkt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

sally is anti mercedes.

heb ze al serieus kunnen overtuigen voor een CLS shootingbrake. maar een c-klasse zal niet lukken. :D  (oei het is een E, zie ik net aan de titel :lol:)

 

momenteel is het XC90, V90 en CLS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid