Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W213 E-Klasse


Phil

Aanbevolen berichten

Groen met night pakket :fp: 

Dat is zoals de S 63 AMG Cabrio hier, besteld in het wit met night pakket, belt hij gisteren dat hij het met chroom wilt :fp:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij ziet niet graag chroom.

nu als ik eerlijk ben, ik zou vroeger ook altijd alle chroom mijden op mijn wagen, maar de allroad heeft nu bv een extra chroom-pack, en ik moet eerlijk toegeven dat ik er wel voor val. en ik bij een configuratie ook al eens durf verder te kijken naar zo'n afwerking.

bij deze is het wat dubbel.

het zwart is best knap door de zwarte spiegels en zwarte lamellen vooraan. opzij is het wel meer twijfel of een chroomomranding van de ramen niet mooier zou geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op .de zijn ondertussen ook andere motoristaties te configureren, zoals ook de E43.Ik heb mij eens geamuseerd, en kom neer op 104k euro als 'm naar mijn zin is.

Zeer knap machien, met een zeer knap interieur, en al zeker met al dat Nappa leder. :inlove:

iris?COSY-EU-100-1713d0VXqr87qtyO35PobzI

 

iris?COSY-EU-100-1713d0VXqr87qtyO35PobzI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 'm al even kort live bekeken en opnieuw struikelde ik hard over die absoluut niet mooi geïntegreerde mega-display (twee, eigenlijk), op z'n S-klasses. Dju zeg, mogelijks went het wel (in gebruik, zo'n screen real estate is en blijft leuk) maar mooi zal 't toch nooit worden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, op mijn C heb ik nu een tablet, en dat vinden er ook velen niet mooi. Mij stoort het geenszins.

BMW zal met de aankomende 5 ook bij de 'tablet' blijven. Sowieso oogt het dashboard dan minder zwaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de C is dat best knap, dat "tablet". De S-klasse ken jij ook, toch? Da's compleet anders. Ik vind het allerminst knap. Maar je wordt wel snel gewoon aan die ettelijke km² display, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh, ook de S213 break valt al te configgen op .de. Nice :-)

 

Edit: enkel de 4-cilinders. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de E break wat minder geslaagd. De achterkant is zoveel volumineuzer dan bij de C, wat het alweer zo zwaar maakt. Als ik een E zou kopen, dan wordt het hoogstwaarschijnlijk de berline.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 't begin vond ik de C break maar zozo. Maar gaandeweg écht leren smaken, 'k vind 't echt een knappe auto. Heb er ene voor m'n schoonpa samengesteld (firmawagen, in plaats van anders wederom een Fransoos) en heb 'm al z'n initiële 'detail' gegeven. Heb de kar dus al van redelijk dichtbij gezien en ik ben echt overtuigd. In de minder uitgeruste versies zijn er wel wat details die beter kunnen, zoals de pianolak-imitatie middels gewone glanzend zwarte plastic, het fake alu, nogal wat harde plastics hier en daar ... maar da's hedentendage overal zo, ook bij Audi, zeker bij BMW en Alfa).

Voor mij is een break de enige koetswerkvorm die in aanmerking komt (voor onze gezinswagen), naast eventueel een SUV. Ik vind de E al best te pruimen (minder mooi, nog, dan de A6 Avant maar die ben ik al goed gewoon) en vermoed dat ik 'm over zoveel tijd echt knap ga vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo mag men 'm afzetten (met een echte motor erin, dan, dus eentje met 6 cilinders). Heb allerminst alle opties aangevinkt, integendeel. Geen verrassing: donkerblauw. Exterieur Exclusive genomen, ik ben zo'n ouwe sucker die vindt dat een niet-coupé/roadster Benz een chroom opzet-radiatorrooster moet hebben en z'n ster bovenop z'n neus. :oops: Binnenin Avantgarde, wegens iets modernere kleurencombinaties.

2016-07-16 00_19_46-Konfigurator T-Modell.jpg

2016-07-16 00_19_12-Konfigurator T-Modell.jpg

2016-07-16 00_18_37-Konfigurator T-Modell.jpg

2016-07-16 00_17_58-Konfigurator T-Modell.jpg

't Is niet de schoonste kont die je kan kopen, momenteel, maar gezien de ruimte en de algemene looks (die ik echt wel kan smaken) ruimschoots OK voor mij. :D

En top! Die dubbele flat TV is een optie (van een dikke 1.000 EUR). Ik heb 'm hierboven niet aangevinkt, waardoor je nog échte tellers krijgt met echte tellernaalden en zo. :inlove: De rechter "TV" blijkt te komen met de Comand en die neem ik zonder verpinken.

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet comand nemen, anders heb je een even groot scherm, alleen is de rand dan blinkend zwart en dik.

ster op de capot is hoe het moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n E43 is toch wel een dik machien. Deze heeft nu ook de nieuwe 9G tronic versnellingsbak, is voorzien van luchtvering, kan binnen uitgerust worden met een Nappa lederen interieur inclusief het dashboard en bovenzijde deuren, is beschikbaar met een dik soundsystem van 5k euro, en kan ook verkregen worden met een trekhaak. Nog een leuke optie is een grotere tank van 80 liter. 

Hmmm, tempting. :D

De E63 zal nog dikker zijn, maar ook heel veel duurder. En, een trekhaak zal niet beschikbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een prijs van 6 cijfers voor de komma. :D  Geen klein bier meer, als je 't mij vraagt.

Nu, die bovenstaande break die ik samenstelde? Een fucking 220d, allerminst alle opties aangevinkt (integendeel) en die tikte 82k aan. :silly: Zo mogelijks nog gekker, dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 530d kostte 5 jaar geleden ook bruto 90k euro met de 2 sets velgen die ik had.

+100k is idd veel geld, maar zo'n superuitgeruste E43 is dan ook een heel dik machien. +400pk!

 

Als we echter ons verstand laten spreken, dan zouden we voor een E350e moeten gaan.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt gij een multiple persoonlijkheidsstoornis? :D  Ik moetekik juste NIET voor een E350e gaan! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei gTa:

Hebt gij een multiple persoonlijkheidsstoornis? :D  Ik moetekik juste NIET voor een E350e gaan! :D

Dat kan jij ook niet, die staat niet gepland als break.

De volgende generatie van de "350e" gaat in de break komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik wel. Met 40k km per jaar, en rekening houdend met het VAA, zou deze 350e een meer rationele keuze zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is kiezen of delen he.

Of een leuk rijdende, of een rationele.

350e rijdt écht niet zo leuk. ik zou nog altijd de 350d verkiezen boven de 350e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn weten niet gepland.

Opvolger van de 350e zou wel eens op diesel gebaseerd kunnen zijn, dus diesel plug-in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is kiezen of delen he.

Of een leuk rijdende, of een rationele.

350e rijdt écht niet zo leuk. ik zou nog altijd de 350d verkiezen boven de 350e

Ik heb nooit met de 350e gereden, maar wel al met S300h en de GLE500e. Ik vond ze allebei wel plezant rijden. De 300h is natuurlijk de minst krachtige, maar wel de veel goedkopere hybride. Ik vind wel de S300h plezanter rijden dan de E220d, want krachtiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid