Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W213 E-Klasse


Phil

Aanbevolen berichten

2 hours ago, Carlito said:

Ster op de juiste plaats :inlove:

Ja he. Ipv zo een Mercedes voor logorijders. :roll: Helft van de klanten tegenwoordig zijn kleuters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo stel ik 'm ook samen. In break, dan wel. Heerlijke auto.

Als het even kan graag een 400. Wel nadien de AMG-sportuitlaat eronder (maar zonder de fake eindtips daarvan, het mag met de gewone fake eindtips, da's wat minder show-off).

Op 16-7-2016 om 00:22 zei gTa:

Zo mag men 'm afzetten (met een echte motor erin, dan, dus eentje met 6 cilinders). Heb allerminst alle opties aangevinkt, integendeel. Geen verrassing: donkerblauw. Exterieur Exclusive genomen, ik ben zo'n ouwe sucker die vindt dat een niet-coupé/roadster Benz een chroom opzet-radiatorrooster moet hebben en z'n ster bovenop z'n neus. :oops: Binnenin Avantgarde, wegens iets modernere kleurencombinaties.

2016-07-16 00_19_46-Konfigurator T-Modell.jpg

2016-07-16 00_19_12-Konfigurator T-Modell.jpg

2016-07-16 00_18_37-Konfigurator T-Modell.jpg

2016-07-16 00_17_58-Konfigurator T-Modell.jpg

't Is niet de schoonste kont die je kan kopen, momenteel, maar gezien de ruimte en de algemene looks (die ik echt wel kan smaken) ruimschoots OK voor mij. :D

En top! Die dubbele flat TV is een optie (van een dikke 1.000 EUR). Ik heb 'm hierboven niet aangevinkt, waardoor je nog échte tellers krijgt met echte tellernaalden en zo. :inlove: De rechter "TV" blijkt te komen met de Comand en die neem ik zonder verpinken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch raar dat ze daar geen zin hadden om een nieuwe auto te tekenen, en ze dus de C gewoon gaan verschalen. Maar de ruitenwisser, how maar, die moet anders staan!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op foto zelfs met de nieuwe.

Idem met A4/A6

Als je weet waar op te letten is het verschil duidelijk, weet je het niet, sta je daar mooi te schilderen...

Het was een pak leuker dat je het verschil tussen een 204 en 212 zo duidelijk zag, maar blijkbaar is dat de nieuwe trend...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Er komt een nieuwe zalige motor in verschillende Mercedes-modellen, maar om te beginnen bij deze nieuwe E. Het is een 3.0 6 in lijn motor met elektrische turboladers, ontwikkeld voor de E50 AMG. Mag ik zeggen dat ik dit een zalige motor vind...:inlove:

Mercedes begint meer en meer mijn hart in te palmen.

https://www.motor1.com/news/142695/mercedes-amg-inline-six-development/

http://blog.mercedes-benz-passion.com/2017/04/neuer-mercedes-amg-e-50-4matic-mit-m-256-reihen-6-zylinder/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7 februari 2017 om 17:03 zei gTa:

Zo stel ik 'm ook samen. In break, dan wel. Heerlijke auto.

Als het even kan graag een 400. Wel nadien de AMG-sportuitlaat eronder (maar zonder de fake eindtips daarvan, het mag met de gewone fake eindtips, da's wat minder show-off).

 

Onlangs een E400 4M Break met die uitlaat erop afgeleverd. Voor de meerprijs kan je niet sukkelen.

Heerlijk geluid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei BMWMB:

Er komt een nieuwe zalige motor in verschillende Mercedes-modellen, maar om te beginnen bij deze nieuwe E. Het is een 3.0 6 in lijn motor met elektrische turboladers, ontwikkeld voor de E50 AMG. Mag ik zeggen dat ik dit een zalige motor vind...:inlove:

Mercedes begint meer en meer mijn hart in te palmen.

https://www.motor1.com/news/142695/mercedes-amg-inline-six-development/

http://blog.mercedes-benz-passion.com/2017/04/neuer-mercedes-amg-e-50-4matic-mit-m-256-reihen-6-zylinder/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Benieuwd naar sound. Straight-6 is toch heel iets anders dan V6... C43 met Performance uitlaat klinkt geniaal, luider dan de 63's...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BMWMB:

Spijtig dat die Performance uitlaat niet op de E43 beschikbaar is.

Kan nog komen. Bij GLC (en GLC Coupé) in 43 aanvankelijk ook niet, maar sinds het nieuwe modeljaar is U78 Performance uitlaat wel mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg knap.

@BMWMB jij vindt dat de prijs waard? Ik vind dat zoiets max 110k mag kosten. Ik zit nog altijd met prijzen van 10 jaar geleden in mijn hoofd. Alles is absurd duur geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid