Carlito 5.715 Geplaatst: 26 december 2016 Delen Geplaatst: 26 december 2016 Zetelverwarming achter 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 26 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2016 13 minutes ago, Carlito said: Zetelverwarming achter Zodat de vrouwkes hun poepke warm heeft als ze uitstappen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 26 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2016 Deze heeft ook zetelverwarming vanachter... http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201612010245871?search-target=usedcars&make=land_rover&model=range_rover&postcode=tw62aq&radius=1500&year-from=2005&price-to=12000&minimum-badge-engine-size=3.5&transmission=automatic&fuel-type=petrol&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&maximum-mileage=up_to_150000_miles&sort=atcustom&adPos=7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.178 Geplaatst: 26 december 2016 Delen Geplaatst: 26 december 2016 http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/297627712?asrc=st|as Weet wel niet wat dat mag trekken, vrees ervoor ism de hybride Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 26 december 2016 Delen Geplaatst: 26 december 2016 2 uur geleden zei The Swede: Voelt gewoon gemakkelijker aan. Je zit wat verder van de idioten in het verkeer, je stapt altijd aan de goeie kant uit, en als rechtshandige hebt ge altijd uw juiste hand op het stuur. Zo heb ik het nog nooit gezien. En omdat ge hoog zit is inhalen en uit parkeerplaats vertrekken minder een probleem. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CAS 7.306 Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 Simpel: Regel 't! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2016 1 hour ago, Krikkie said: http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/297627712?asrc=st|as Weet wel niet wat dat mag trekken, vrees ervoor ism de hybride Niet alleen dat, koffer is klein, vrije hoogte nul, etc... 40 minutes ago, Le Capri Mauve said: Zo heb ik het nog nooit gezien. En omdat ge hoog zit is inhalen en uit parkeerplaats vertrekken minder een probleem. Klopt. In de Paj heb ik nooit een probleem met zicht En ondertussen rij ik met een dikke, luxueuze 4x4 terwijl al d'ander in hun krel van een Mondeo of 318d zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CAS 7.306 Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 Niet als rhd verkrijgbaar maar wel de maks: En als je voor de militaire versie gaat kan je er met 9 a 10 in... Geen zetelverwarming echter, maar dat lijkt mij wel na te plaatsen. Die kerel op de foto is trouwens 1m80 ofzo. Weet ook niet hoe het zit in de UK, maar het ding weegt 7ton, dus mogelijks C1 rijbewijs. Interieur deluxe: Militair: Das trouwens geen lichtkoepel in het dak. Opties op dat spel gaan redelijk ver. Denk wel dat een bewijs van goed gedrag en zeden vereist is. Dat of gewoon een hoop roebels. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2016 ? Doe dan toch maar een Marauder. Leuke denkoefening. Misschien es een topic openen over "Zet hier uw ideale 4x4". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2016 Terwijl ik zat te browsen, kwam ik deze tegen http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201612170679473?sort=price-asc&radius=1500&advertising-location=at_cars&model=SHOGUN&price-from=500&make=MITSUBISHI&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly New&onesearchad=New&postcode=tw62aq&page=1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2016 Deze ? Of deze ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.340 Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 Motorisaties? Serieus twijfelgeval hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2016 Eerste is een GL320CDi, tweede is een 3.6TD V8. (Ter info, als ik hier een Range aan bod laat komen, is dat nooit de 3.0 TD6. Was de bedoeling meer power te hebben dan Paj', remember ). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.340 Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 Allebei diesels Doe eens een GL420, lijkt me ideaal voor je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 Bij zo een daily zou ik toch ook naar verbruik kijken en dus voor een benzine gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2016 18 minutes ago, Polygoon said: Allebei diesels Doe eens een GL420, lijkt me ideaal voor je. Mag gerust een diesel zijn. Zoals hoger gezegd, is een werkpaard. Ik geloof dat ik ondertussen al genoeg benzinewagens staan heb voor wanneer ik wat rijplezier wil 15 minutes ago, Geezer said: Bij zo een daily zou ik toch ook naar verbruik kijken en dus voor een benzine gaan. Is geen daily. (check openingspost ). Doelstelling is gewoon een koppelrijker motor bij belasting => drukvulling gezocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.340 Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 Is zo'n GL420 CDI atmo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.737 Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 17 minuten geleden zei Polygoon: Is zo'n GL420 CDI atmo? ja. een commonrail atmo diesel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2016 22 minutes ago, Polygoon said: Is zo'n GL420 CDI atmo? Nee, maar een ML500 of GL500, beiden in een gelijkaardige prijscategorie zijn dat wel. Vandaar dat ik bij benzine eerder richting RR 4.2 SC kijk kwestie van wat overschot te hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 gl500 is een bi-turbo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 je hebt 2 generaties zie ik, de oude idd niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.340 Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 19 minuten geleden zei The Swede: Nee, maar een ML500 of GL500, beiden in een gelijkaardige prijscategorie zijn dat wel. Vandaar dat ik bij benzine eerder richting RR 4.2 SC kijk kwestie van wat overschot te hebben. Dan lijkt me zo'n GL420 CDI ideaal V8 mét drukvoeding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2016 Klopt. Maar een Range Rover 5.0 V8 SC is eigenlijk nog beter dan dan een GL420 CDi, alzeker in 550pk SVR versie. En die kan ik dan ook als LWB nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.340 Geplaatst: 27 december 2016 Delen Geplaatst: 27 december 2016 Uiteraard maar dan zitten we weer in het domein kostprijs ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2016 10 minutes ago, Polygoon said: Uiteraard maar dan zitten we weer in het domein kostprijs ... Bij een GL420 CDI zitten we daar ook. Probleem is dat je altijd escaleert als je zo redeneert. Je begint bij een ML320CDi van 7K en gaat zo al snel naar een auto van 15K. En als je dan toch 15K uitgeeft, waarom geen Q7 4.2TDi, of een Range 4.4 TDV8? En dan is er de 2010 facelift Range of de 2010 facelift GL... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.