Ga naar inhoud

SUV werkpaard vervanger? Thoughts?


The Swede

Aanbevolen berichten

13 minutes ago, Carlito said:

Zetelverwarming achter :inlove:

 

Zodat de vrouwkes hun poepke warm heeft als ze uitstappen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei The Swede:

Voelt gewoon gemakkelijker aan. Je zit wat verder van de idioten in het verkeer, je stapt altijd aan de goeie kant uit, en als rechtshandige hebt ge altijd uw juiste hand op het stuur.

Zo heb ik het nog nooit gezien. En omdat ge hoog zit is inhalen en uit parkeerplaats vertrekken minder een probleem.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Krikkie said:

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/297627712?asrc=st|as

Weet wel niet wat dat mag trekken, vrees ervoor ism de hybride 

Niet alleen dat, koffer is klein, vrije hoogte nul, etc... :lolz:

 

40 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Zo heb ik het nog nooit gezien. En omdat ge hoog zit is inhalen en uit parkeerplaats vertrekken minder een probleem.

Klopt. In de Paj heb ik nooit een probleem met zicht :)

En ondertussen rij ik met een dikke, luxueuze 4x4 terwijl al d'ander in hun krel van een Mondeo of 318d zitten :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet als rhd verkrijgbaar maar wel de maks:

GAZ-Tiger-2-729x486-6a7901815a08af26.jpg

En als je voor de militaire versie gaat kan je er met 9 a 10 in... Geen zetelverwarming echter, maar dat lijkt mij wel na te plaatsen.

Die kerel op de foto is trouwens 1m80 ofzo. 

Weet ook niet hoe het zit in de UK, maar het ding weegt 7ton, dus mogelijks C1 rijbewijs.

Interieur deluxe:

gaz-2330-tiger-4.jpg

Militair:

gaz-2330-11.jpg

d3d3LmFybXMtZXhwby5ydS9pbS54cC8wNTAwNTQw

Das trouwens geen lichtkoepel in het dak. Opties op dat spel gaan redelijk ver. Denk wel dat een bewijs van goed gedrag en zeden vereist is. Dat of gewoon een hoop roebels.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

:huh: ?

Doe dan toch maar een Marauder. 

Leuke denkoefening. Misschien es een topic openen over "Zet hier uw ideale 4x4". ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste is een GL320CDi, tweede is een 3.6TD V8. 

 

(Ter info, als ik hier een Range aan bod laat komen, is dat nooit de 3.0 TD6. Was de bedoeling meer power te hebben dan Paj', remember ;)  ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Polygoon said:

Allebei diesels :blink:

:D

Doe eens een GL420, lijkt me ideaal voor je. 

Mag gerust een diesel zijn. Zoals hoger gezegd, is een werkpaard. Ik geloof dat ik ondertussen al genoeg benzinewagens staan heb voor wanneer ik wat rijplezier wil ;)

 

15 minutes ago, Geezer said:

Bij zo een daily zou ik toch ook naar verbruik kijken en dus voor een benzine gaan.

Is geen daily. (check openingspost ;) ).

Doelstelling is gewoon een koppelrijker motor bij belasting => drukvulling gezocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Polygoon said:

Is zo'n GL420 CDI atmo?

Nee, maar een ML500 of GL500, beiden in een gelijkaardige prijscategorie zijn dat wel. 

Vandaar dat ik bij benzine eerder richting RR 4.2 SC kijk kwestie van wat overschot te hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei The Swede:

Nee, maar een ML500 of GL500, beiden in een gelijkaardige prijscategorie zijn dat wel. 

Vandaar dat ik bij benzine eerder richting RR 4.2 SC kijk kwestie van wat overschot te hebben.

 

Dan lijkt me zo'n GL420 CDI ideaal V8 mét drukvoeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Maar een Range Rover 5.0 V8 SC is eigenlijk nog beter dan dan een GL420 CDi, alzeker in 550pk SVR versie. 

En die kan ik dan ook als LWB nemen.

 

GWS_L405_17SVAB_EXT_LOC05_LWB_desktop_1600x900_281-257288_1216x684.jpg?v=32

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Polygoon said:

Uiteraard maar dan zitten we weer in het domein kostprijs ... 

Bij een GL420 CDI zitten we daar ook.

Probleem is dat je altijd escaleert als je zo redeneert. Je begint bij een ML320CDi van 7K en gaat zo al snel naar een auto van 15K. En als je dan toch 15K uitgeeft, waarom geen Q7 4.2TDi, of een Range 4.4 TDV8? En dan is er de 2010 facelift Range of de 2010 facelift GL...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid