Ga naar inhoud

Aston Martin Vantage


Dimitri

Aanbevolen berichten

Goh moeilijke vraag want ik heb echt maar gewoon aan een slakkegang kunnen bollen...

Persoonlijk vond ik em beschaafder dan de C (heb enkel gereden aan lage snelheid met de rest van het verkeer mee)...  Je moet hem echt wel in Track modus zetten om iets of wat beleving te hebben.  Heeft ook een heel andere V8 klank dan de C.  Veel minder zware roffel en praktisch geen pops and bangs.  Positief was dan wel de kortere wielbasis...  chassis voelde toch wel iets levendiger aan dan de C.

Denk wel dat als je eens echt de ruimte hebt om door te gaan, alles veel meer tot zijn recht zou komen.

In feite zijde er geen bal mee om met zo een type wagens een testrit op de baan met babysit te doen.  Ge rijdt tussen nen hoop andere kloten aan 70 per uur dus veel testen kunde ni.  :)

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_7a3.jpg.b3e48f7c9bb024d28f1e14316773b88d.jpgUNADJUSTEDNONRAW_thumb_7a2.jpg.1c1ff0620680decf82303c66173f3c64.jpg

Echt wel een mooie auto.
Ik weet niet of de leveringen al begonnen zijn dus zou kunnen dat het nog een auto van de fabriek is.
Vraagje voor de kenners: weet iemand wat dat stickertje op de koplampen zou kunnen zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, CHARLE5 said:

Vraagje voor de kenners: weet iemand wat dat stickertje op de koplampen zou kunnen zijn? 

Vermoed toch dat het zo'n beam deflector is.

wh2-5030794008338_03.jpg

https://www.ebay.co.uk/itm/AA-Headlamp-Headlight-Beam-Deflectors-Benders-Converts-Headlamps-UK-to-Europe-/361986893447

Blijkbaar verplicht:

Quote

By law, at any time - day or night, when driving in Europe you must convert your headlamps to avoid dazzling other road users.

UK headlamps are designed for driving on the left-hand side of the road and without adjustment the dipped beam could dazzle oncoming drivers. This is a compulsory requirement in most European countries and on the spot fines can be issued if beam converters are not installed.

They must be used at all times when driving abroad - night or day (inc, rain, fog etc). But remember to remove the converters as soon as you return to the UK.

Kan mij niet inbeelden dat veel Engelse burgers dat weldegelijk weten en/of doen. Dus wel een argument richting fabrieksauto...

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger zag je veel zwarte stickers op Europese wagens die in Engeland rond reden
Bij sommige moderne wagens kan je nu kiezen tussen links en rechts verkeer qua afstelling van lichten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/7/2018 om 22:09, CHARLE5 zei:

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_7a3.jpg.b3e48f7c9bb024d28f1e14316773b88d.jpgUNADJUSTEDNONRAW_thumb_7a2.jpg.1c1ff0620680decf82303c66173f3c64.jpg

Echt wel een mooie auto.
Ik weet niet of de leveringen al begonnen zijn dus zou kunnen dat het nog een auto van de fabriek is.
Vraagje voor de kenners: weet iemand wat dat stickertje op de koplampen zou kunnen zijn? 

Al één gespot op Belgische platen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Brunault said:

Vroeger zag je veel zwarte stickers op Europese wagens die in Engeland rond reden
Bij sommige moderne wagens kan je nu kiezen tussen links en rechts verkeer qua afstelling van lichten

Zou dat geen non-issue zijn bij een auto met adaptive headlights?

Wat een nieuwe Aston toch zou moeten hebben denk ik dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/7/2018 om 07:59, Brunault zei:

Vroeger zag je veel zwarte stickers op Europese wagens die in Engeland rond reden
Bij sommige moderne wagens kan je nu kiezen tussen links en rechts verkeer qua afstelling van lichten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Idd. Bij mij zit gewoon een pakje in het handschoenkastje. Als ze me ooit in de UK ervoor tegenhouden plak ik ze er dan op. In 8 jaar nooit problemen gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/7/2018 om 08:59, Brunault zei:

Vroeger zag je veel zwarte stickers op Europese wagens die in Engeland rond reden
Bij sommige moderne wagens kan je nu kiezen tussen links en rechts verkeer qua afstelling van lichten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

idd, veel bij engelsen die hier op vakantie waren ook. vroeger was de koplamp gearceerd in zone's en je moest een bepaalde zone afplakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aston-martin-rapide-s-amr-c3830280720181

Nummerplaat die alfabetisch onmiddelijk volgt op die van de grijze Vantage hierboven 😁
Lijkt me dus wel degelijk een fabrieksauto te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Prachtige Vantage in de kleur 'China Grey' oftwel 'vuilzakgrijs' 😍

Wat vinden jullie van zo'n Alcantara interieur? Knap, of toch beter volleder?

aston-martin-vantage-4-0-v8-new-sport-pl

aston-martin-vantage-4-0-v8-new-sport-pl

aston-martin-vantage-4-0-v8-new-sport-pl

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een DB11 is voor oude mensen, en rijdt ook niet sportief genoeg. De Vantage is kleiner en rijdt veel sportiever, een beetje het ‘enfant terrible’ van het gamma, en die mag wat ruiger gestyld zijn imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gij zijt nen oude mens en rijdt niet sportief, toch? Dus een DB11 past. :D 

Ik vind dat platte grijs nog altijd lelijk. Ook al staan sommige auto's er wel mee (zeker sportwagens) en kan het in globo een vette look geven, "mooi" vind ik het nooit. Ergst van al, vind ik, is dat zo'n kleur vormen maskeert. Sexy of speciale koetswerkvormen of -volumes, karakterlijnen, welvingen e.d. worden erdoor gecamoufleerd en worden minder zichtbaar. Daarom is een metallic-kleur (ook matte metallic) véél dankbaarder, omdat dat net die welvingen accentueert. Plus: dat vuilzakgrijs met zwarte wielen en als het even kan nog een rood of limoen lijntje, dat is nu zo mainstream. Van Skoda over Hyundai tot alle sportkarre (zeker in Moskou) worden nu zo geleverd, van zodra ze een sportiever publiek willen aanspreken. Als ik zelf iets nieuw zou bestellen, zou ik tenminste iets uniekers willen, iets minder mainstream dan dat.

En dat alcantara interieur zoals je 't toont vind ik ook duf. Gewoon zwart alcantara, hoe ongeïnpireerd kan je 't maken? (Op een GT3 heb je b.v. geen andere keuze, dus daar vind ik het niet verkeerd, zelfs mooi. Maar op een Vantage heb je keuze zat, dan kan je toch écht wel je best doen om er iets unieks van te maken?)

Maar! Als vuilzakgrijs exterieur en zwart alcantara interieur jou het gevoel geeft dat de auto beter bij je past: doen. Blijft hoe dan ook een vette auto.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid