Ga naar inhoud

Formula E


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Stoffel eruit gereden door Rowland.

Doet me toch altijd teveel denken aan 4-takt karting. Je kan maar inhalen door tegen de ander te gaan duwen of leunen 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, dragonfly said:

Ze zijn toch allemaal zo?

Parijs is wel extreem, daar kan men bijna niet inhalen. 

Net na Rowland zijn eerste crash, van op P1, kwam de statistiek van de overtakes in de eerste paar ronden: 21 stuks. Iedereen was voorbij Rowland gereden die in de muur stond anders geen enkele actie. Oke, safetycar start, maar toch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ook mijn gedacht toen ik zat te kijken. Op zich vond ik het terug een aangenaam kijkstuk. Vooral toen de regen er in kwam. Maar de finish halen is altijd een beetje een loterij met al die incidenten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Zeer leuke race gezien vandaag. Dit type circuit is toch wel leuker qua actie op de baan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

We staan aan de vooravond van een nieuw seizoen. Vorig jaar het voor de eerste keer gevolgd, en onverwachts toch een paar leuke races gezien dus de verwachtingen zijn toch semi hoog gespannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de lunchpauze snel even naar de q gekeken. De Vries is een snelle leerling, Vandoorne gaat uit zijn kot mogen komen wil hij als overwinnaar uit dat duel komen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannende maar niet echt entertainende eerste race. 

Direct podium voor Porsche en MercedesEQ. Vandoorne derde, De Vries viel wat weg. Jammer van de safety car voor VAN, verloor zo zijn Attack Mode. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

Lotterer toch sterk gereden.

Bird ook, gestart als 5e maar zat dan een hele tijd in het 2e groepje. Naar voor gereden met zijn 1e attackmode en dan een stevige inhaalactie bij Stoffel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid