Ga naar inhoud

IOM TT


Lefty

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, ICM zei:

Echt F1 50 jaar terug, waar iedereen dat normaal vond. "tja, ze nemen zelf het risico voor de kick en eer"

Nagel op de kop! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Tracer said:

Toch wel hoor! Gisteren was het idd uitgesteld door het slechte weer.

Op de timing op de website stond er niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de iom tt site bij "News" komt iedere dag toch het aangepaste schema?

edit: Ik bedoel de avond ervoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Frekkel said:

Op de iom tt site bij "News" komt iedere dag toch het aangepaste schema?

Ja handig is dat. Kan je tussen de berichten gaan graven om dat te vinden (en je moet al weten dat dat daar verschijnt). Ik zit niet constant op die site. Lijkt me handig dat als er ergens een timetable staat dat die dan ook gewoon klopt. Haal die anders gewoon weg he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ... twitter of Facebook of the IOM tt website van Monster. Maar heel duidelijk is het vaak niet ... en dan zijn er vaak momenten geweest waar ze de hele dag met telkens 30 min uitstellen omwille van het weer of de race inkorten naar eentje van 1 of 2 ronden ... niet ideaal als je ginds op het eiland zit ...

Op iTV4 kan je elke avond om 21u00 naar een reportage kijken. Wel vaak veel blabla, reclame en weinig races ... [emoji55] maar goed dat is dit jaar niet meer dan normaal met zo’n slecht weer.

Mijn maat is ondertussen terug in België en heeft uiteindelijk een aantal races gezien maar het was vaak lang wachten. Maar zeer mooi eiland! Al had hij er graag nog meer van gezien en minder van de pubs [emoji39][emoji85]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja handig is dat. Kan je tussen de berichten gaan graven om dat te vinden (en je moet al weten dat dat daar verschijnt). Ik zit niet constant op die site. Lijkt me handig dat als er ergens een timetable staat dat die dan ook gewoon klopt. Haal die anders gewoon weg he.

Allemaal waar. Maar als ik, die qua computerskills niet verder kom dan een mail sturen, op de hoogte ben, kan het nu ook weer zo moeilijk niet zijn hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Frekkel said:

Allemaal waar. Maar als ik, die qua computerskills niet verder kom dan een mail sturen, op de hoogte ben, kan het nu ook weer zo moeilijk niet zijn hé.

Omdat je het van veel dichterbij volgt.

Ik zou gewoon graag wat beeldmateriaal willen. Liefst live :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, Tracer said:

Inderdaad ... twitter of Facebook of the IOM tt website van Monster. Maar heel duidelijk is het vaak niet ... en dan zijn er vaak momenten geweest waar ze de hele dag met telkens 30 min uitstellen omwille van het weer of de race inkorten naar eentje van 1 of 2 ronden ... niet ideaal als je ginds op het eiland zit ...

Op iTV4 kan je elke avond om 21u00 naar een reportage kijken. Wel vaak veel blabla, reclame en weinig races ... emoji55.png maar goed dat is dit jaar niet meer dan normaal met zo’n slecht weer.

Mijn maat is ondertussen terug in België en heeft uiteindelijk een aantal races gezien maar het was vaak lang wachten. Maar zeer mooi eiland! Al had hij er graag nog meer van gezien en minder van de pubs emoji39.pngemoji85.png


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik verschiet er eerlijk gezegd van hoe vaak ze daar toch goed weer hebben die week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal waar. Maar als ik, die qua computerskills niet verder kom dan een mail sturen, op de hoogte ben, kan het nu ook weer zo moeilijk niet zijn hé.


Ik volg het op deze website en hun Facebookpagina :)

https://www.iomttraces.com/


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, ir_fuel zei:

Omdat je het van veel dichterbij volgt.

Ik zou gewoon graag wat beeldmateriaal willen. Liefst live :) 

Veel dichterbij zou ik niet zeggen. Ik volg het eigenlijk alleen via hun site wegens geen tijd om overdag alles te checken. Wellicht vind je via r/motorsportstreams wel ergens een livestream.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid