Ga naar inhoud

2019 Audi e-Tron


Audi S8

Aanbevolen berichten

E-grond kan wel heel snel geleverd worden.  Vriend heeft In december eentje besteld en in mei wordt hij al geleverd. Gekocht bij Avau Geraardsbergen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Ze verdwijnen hier anders wel snel.

Maand geleden stond de parking van Caterpillar bomvol. Gisteren stonden er nog 3.

Dus daar is totaal geen Caterpillar activiteit meer?

Wou eerst vragen of ze daar nog werken, maar gezien ze dat er nooit gedaan hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens goed zitten bekijken in de garage. maar verschoot eigenlijk van de grootte (in negatieve zin) koffer en passagiersruimte lijkt me niet groter te zijn dan mijn A4 indertijd.

Viel dus wel wat tegen, want op reis gaan met 4 personen is zeker een dakkoffer te gebruiken, en dan zal je de range ook wel ferm zien zakken?

Die buitenspiegels blijven wel ferm om te zien en eigenlijk ook heel scherp.

20200210_083311.thumb.jpg.a9d32ff7d68e38d0377d120823b705cd.jpg

Er stond een nieuwe Q7 ook naast, en ook al zou ik wel graag volledig elektrisch willen rijden. momenteel zou ik terug de Q7 verkiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, tuscani zei:

Lijkt mij gewoon een flut review. Wanneer men zeer vroeg en 7.30 in één zelfde zin zet heb ik wel al mijn bedenkingen. Die mannen liggen dan normaal altijd tot 9u in hun bed te stinken of wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, CAS said:

Lijkt mij gewoon een flut review. Wanneer men zeer vroeg en 7.30 in één zelfde zin zet heb ik wel al mijn bedenkingen. Die mannen liggen dan normaal altijd tot 9u in hun bed te stinken of wat?

proud pat on the back GIF

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de e-tron geen goeie praktijk range heeft wisten we al. Met een kia e-niro zou het geen probleem zijn. 

aangepast door stijn82
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Op 14/11/2019 om 08:01, Matthi zei:

Wij hebben nu een uiterst knappe binnen! Deze week mee gereden, toch wel onder de indruk! 

Teslagevoel maar dan in een Duits kwalitatief interieur. :inlove: IMG_7399.thumb.jpg.3ff1af579f72550f89d4802da09e9e75.jpg 

IMG_7394.jpg

IMG_7400.jpg

IMG_7401.jpg

IMG_7417.jpg

Prachtig, voor hoeveel ging die? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, TomT zei:

En die voor 70k zal deze zijn met de nieuwe lichtere versie met kleiner rijbereik.

Heb t achterna ook zitten denken. Zal de etron 50 zijn inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiermee zou ik wel goed kunnen leven denk ik:
Kom uit op 76.000 euro. Nog de velgen zwart en we zijn klaar.
image.png.159d6f684aa46301ed8ba9e23c79125c.png


1 gouden tip : always pick the biggest battery
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid