Ga naar inhoud

Porsche 992

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Blijft een droomkist. 

• Vind ik leuk 1
  • 3 weken later...
Geplaatst:

image.png.9c91c0d7b80cf46e46cbb069df7aed0d.png

icm met 1 van 4 tinten voor dashboard/matten: zwart, grafietgrijs, blauwgrijs of bordeaux

image.png.cfad96f08d9b607750535612e687139a.png

image.png.01fca18ef9e4f2879af12c3b79e21d82.png

Laat wel leuke combo's toe, eentje die momenteel erg hot is:

image.png.7c01749efc8cedbf3e618e5687c16d15.png

image.png.cabf9bb647424144b7077d3463bdf416.png

of met cohiba

image.png.aaf573b5f32e5d4f452437b5729fc46f.png

Combo van PTS exterieur en dit Exclusive Manufaktur interieur op de kuipen is samen wel al bijna 30k EUR :silly: 

• Vind ik leuk 6
  • Whut?! 1
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Is dit nu "foppenboer" van de bovenste plank, of mis ik iets?

image.png.e6dcfa3bd5819652f3e19c4a26523e8e.png

Als je op een 911 GTS het optionele GTS-interieurpack aanvinkt (leder & alcantara, plus keuze uit 2 kleuren contracterende stikking & gordels & toerentellerrand), komt dat verplicht met de matte carbon interieurlijsten.
Maar in plaats van anders (zonder GTS-interieurpakket) 714 EUR wordt dat plots 3.153 EUR: waarom?

Voor zover ik info terugvind daarover, krijgt eentje met GTS-interieurpakket niks méér in dat "mat carbon interieurlijsten"-pack, dan ene zonder GPS-interieurpakket.
Dus dat is gewoon effe 2,3k extra uit de klant z'n zakken slaan, omdat die het GTS-interieurpack wil?

• Grappig 1
Geplaatst:

Op de Belgische site is dat ook zo. Als je het GTS interieur pakket neemt, komt er 3.436,40 EUR bij. Als je de losse lijsten neemt kost je het 774,40 EUR. 

"Uitgebreid interieurpakket Carbon mat in combinatie met GTS interieurpakket van 774,40 EUR tot 3.436,40 EUR".

Geplaatst:
Op 18/12/2021 om 11:36, gTa zei:

Is dit nu "foppenboer" van de bovenste plank, of mis ik iets?

image.png.e6dcfa3bd5819652f3e19c4a26523e8e.png

Als je op een 911 GTS het optionele GTS-interieurpack aanvinkt (leder & alcantara, plus keuze uit 2 kleuren contracterende stikking & gordels & toerentellerrand), komt dat verplicht met de matte carbon interieurlijsten.
Maar in plaats van anders (zonder GTS-interieurpakket) 714 EUR wordt dat plots 3.153 EUR: waarom?

Voor zover ik info terugvind daarover, krijgt eentje met GTS-interieurpakket niks méér in dat "mat carbon interieurlijsten"-pack, dan ene zonder GPS-interieurpakket.
Dus dat is gewoon effe 2,3k extra uit de klant z'n zakken slaan, omdat die het GTS-interieurpack wil?

Iemand die een GTS interieur wil zonder een GTS te kopen, die mag je gerust extra geld uit zijn zakken slaan. Die gaat er toch anders alleen maar andere stomme dingen mee doen.

Geplaatst:
30 minutes ago, The Swede said:

Iemand die een GTS interieur wil zonder een GTS te kopen, die mag je gerust extra geld uit zijn zakken slaan. Die gaat er toch anders alleen maar andere stomme dingen mee doen.

Euh.

Geplaatst:
Just now, Audi S8 said:

:lolz:

Vooral gezien zijn reactiegeschiedenis op de posts ervoor :silly:

Geplaatst:
1 uur geleden, ir_fuel zei:

Groter kan het contrast niet worden lol.

Geplaatst:
4 uren geleden, ir_fuel zei:

Waar heb ik positief gereageerd op het GTS interieur op een niet-GTS?

Geplaatst:

Het GTS interieur pakket kan je niet krijgen op een non-GTS.

• Grappig 2
Geplaatst:

Op de Belgische configurator kan je geen GTS lightweight pack vinden, in Duitsland wel... Iemand een idee waarom ?

Geplaatst:

Ook gezien, en tijdens het zoeken daarnaar op hoger vermelde ondingetje gestoten. :D 

Ik vermoed omdat het in België niet verkrijgbaar is? D'Ieteren zal vermoedelijk een administratief bezwaar hebben tegen dun glas ofzo. :D 

Geplaatst:
11 uren geleden, gTa zei:

Ook gezien, en tijdens het zoeken daarnaar op hoger vermelde ondingetje gestoten. :D 

Ik vermoed omdat het in België niet verkrijgbaar is? D'Ieteren zal vermoedelijk een administratief bezwaar hebben tegen dun glas ofzo. :D 

Denk dat dat zowat de sweet spot van de 992 is , een GTS manual met lightweight pack 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja, daar zou ik wel eens willen mee rijden om het verschil te voelen met mijn S.

Geplaatst:
1 uur geleden, Wax-it.be zei:

Denk dat dat zowat de sweet spot van de 992 is , een GTS manual met lightweight pack 

Proficiat alvast! 

Geplaatst:
2 uren geleden, Denniske zei:

Proficiat alvast! 

Tesla maakt geen 911.

Geplaatst:
8 uren geleden, Wax-it.be zei:

Proficiat :D

Ja ik denk het ook. Catchpole vond dat ook, dacht ik? (eoa test)

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
5 uren geleden, The Swede zei:

Tesla maakt geen 911.

Wat is dat nu voor een flauwe uitspraak. ??‍♂️

Geplaatst:
On 12/25/2021 at 8:07 PM, gTa said:

Proficiat :D

Ja ik denk het ook. Catchpole vond dat ook, dacht ik? (eoa test)

Also, there's a new GTS-only lightweight package available on coupes that sheds a claimed 55 pounds—negating the GTS's 50-pound weight gain over an S or a 4S—by deleting the rear seats, installing thinner side and rear glass, and swapping in a lithium-ion battery. 

Dat voelt niemand.

Geplaatst:
20 uren geleden, ir_fuel zei:

Dat voelt niemand.

Uiteraard, maar blijkbaar is er meer aan de hand dan enkel gewichtsbesparingen.

Je krijgt bij het lightweight pack in manueel rwd een mechanisch sper ipv een elektronisch.

"On-the-limit handling will be slightly different, as the electronically-controlled rear differential of the PDK Carrera S has been ditched. In its place is a mechanical limited-slip diff with Porsche Torque Vectoring Plus."

Daarnaast het je rear wheel steering en een andere aero op de bodemplaat.

Als ik het goed gelezen heb is er ook meer geluidsisolatie verwijderd waardoor je een meer soundervaring hebt. 

Moet er mij nog wat meer in inlezen, maar ik denk het Ligthweight pack dus vooral op het gevoel en je sensaties speelt.

Lijkt me op de openbare weg op sportbanden ipv semi's mogelijks de leuker rijdende auto tov een GT3 touring. Je geeft er natuurlijk wel die motor voor op :(

• Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

De sound is idd mooier, maar ik ben ondertussen verknocht aan dat heerlijke koppel vanaf 2000t/min. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid