Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Op 9/1/2022 om 16:05, BMWMB zei:

Wat een joekel van een achtervleugel...

Liever geen achtervleugel, geen Sportdesign, geen glazen dak, en geen verduisterde ramen, maar wel de 10mm verlaagde sportophanging met dat lipje vooraan. 😍

C4690C4E-B953-4917-A18A-440E6D59824E.thumb.jpeg.810d4669f2accce054605f7132451f7a.jpeg.cf45d58850ab87291a599b2514a10018.jpeg

En grote wielen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, ICM zei:

Winterkar hé G.

Eentje voor elk seizoen.
Schitterend plan.

Mag ik er ééntje van de 4 speccen voor je? 'k Beloof je dat 't een schoontje zal zijn én dat die geen zwart glas zal hebben. :D 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, gTa zei:

Meh, noch kleur icm velgkleur, noch (en vooral) dat zwart glas.

Ik volg je helemaal. Ik blijf dergelijke matte of donkere velgen met een donkere auto weinig passend vinden. Met lichtere kleuren kan het een redelijk contrast zijn.

De donkere achterruiten zijn echt “lichte vracht”. Doet me zo aan de cheape autos denken die je in Denemarken en Holland zag rijden. Of aan een lijkwagen.
Het breekt ook de lijn van de wagen. Als je donkere ramen wil, doe dan vooraan en achteraan donker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, The Swede zei:

Ik volg je helemaal. Ik blijf dergelijke matte of donkere velgen met een donkere auto weinig passend vinden. Met lichtere kleuren kan het een redelijk contrast zijn.

De donkere achterruiten zijn echt “lichte vracht”. Doet me zo aan de cheape autos denken die je in Denemarken en Holland zag rijden. Of aan een lijkwagen.
Het breekt ook de lijn van de wagen. Als je donkere ramen wil, doe dan vooraan en achteraan donker.

Een lijkwagen heeft klaar glas, je moet de kist kunnen zien liggen hé 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En waarom een carrera S wisselen voor een GTS???

Ik voorspel de berichten al als dit scenario zou zijn: goh, ik moest toch een GT3 touring besteld hebben...

En waarom grijs: goh zou een britisch racing green wrap mooi zjin op mijn zilver?

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Naish zei:

En waarom een carrera S wisselen voor een GTS???

Ik voorspel de berichten al als dit scenario zou zijn: goh, ik moest toch een GT3 touring besteld hebben...

En waarom grijs: goh zou een britisch racing green wrap mooi zjin op mijn zilver?

Wie zegt dat ik wil wisselen? Waar heb ik dat gepost?

Nu is het echt ver gekomen. 🙁

Ik kwam deze afbeeldingen tegen op een ander forum, en vond ze de moeite om hier te posten.

Maar @Naish vond het wel weer genoeg om mij nog meer eens belachelijk te maken. Waarom is dat nodig? 😢 

Ik ben trouwens supercontent van mijn S, en zou niet weten waarom ik zou moeten wisselen met een GTS die ik niet mooier vind, want ik ben ook geen fan van dat Sportdesign pack, en die buiten misschien wat extra sound binnen exact hetzelfde rijdt. Een GT3 touring zou ik wel willen, maar daar heb ik nu de centen niet voor.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/1/2022 om 21:22, Ugeken zei:

Oranje met rood 🤔

 

C8BB71DE-0C5A-448D-B6A7-D48B1F0670D1.jpeg

niet echt de meest gelukte combo (met dat heritage interieur) een echte kleurboek zo.

S0-porsche-911-targa-4s-heritage-design-

bij dat oranje zouden ze beter dat ruitjes motief gestoken hebben

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het nog wel ok. De buitenkleur vind ik zeer knap, en ook dat beige heeft een mooiere tint dan het donkerdere Mojave. Ok, dat rood van het stuur en de bovenkant van het dash was beter zwart geweest, maar dat rood vind ik toch ergens wel kunnen in deze configuratie. 

Icm dat oranje vind ik het afschuwelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag testrit gedaan met de 911, en eigenlijk ook gewoon de eerste keer tout court dat ik met een 911 rijd.

De wagen die klaar stond was een Targa 4, heel content want voor mij veruit de mooiste, en wilde zeker graag dat dak testen : zoals @BMWMB hier al wel es aangegeven had : cabrio rijden met de targa is geen optie (zeker niet op autosnelweg, ok om te flaneren aan 50, maar bon) : te veel lawaai en wervelingen.

Het dak was dus snel weer toe.... en dan bleek de 911 toch echt meer mijn ding te zijn dan ik dacht, dus blijft zeker grote kanshebber naast de Emira.

Wat mij opviel als newbie : 

- iedereen neemt een sportuitlaat, maar ik vond m zonder de sportuitlaat aan best wel aangenaam klinken, een eerlijk geluid....geen idee of ik daarvoor zou bijbetalen, heb eigenlijk grotendeels van de testrit in normale stand gereden met de uitlaat uit (niet zot gereden)

- Motorisch uiteraard snel, maar niet zo snel dat we er echt van verbaasd waren of zo,  maar voor wat wij hem zouden gebruiken meer dan voldoende.

- het klokje op het dashboard is mooi... maar k zou het enkel voor de looks nemen en dan is 2600 er wat over :)

- dat geld steek ik dan liever in de zetels, deze kunnen best de adaptieve gebruiken, we zaten wat "plat" in de gewone sportzetels die in deze zaten

- over zaken zoals regensensor, keyless go, camera, inklapbare spiegels.... eigenlijk schandalig dat dat niet standaard is, maar het is gelijk het is....

- verbaasd hoeveel mensen rondkeken naar die auto...zelf ene die stopte naast ons en direct wilde laten weten hoe mooi de auto was haha.

Maar het gevoel was helemaal goed !  Ook goede aanvulling op de andere auto's in die zin dat het mij eerder overkwam als een potente luxe GT (ik heb hem nergens gaan "uitwringen" om op de limiet te testen), gaf mij een "gesetteld" gevoel en niet een "boyracer" gevoel if that makes sense (we hebben al 2 boyracers das genoeg) :)

Ik heb hem samengesteld nu als gewone Carrera 2 coupé, zal waarschijnlijk (nog) wat beter rijden, en budget bewijs ook wat "interessanter" dan Targa 4

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid