Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Da's top! Mijn dealer herkent het probleem, vermoedelijk niet omdat het een eenmalig geval is? That said, die pot is uiteraard niet gemaakt om er vlammen doorheen te krijgen, dat ontken ik ook nergens. 

 

 Porky

 

Ik vind de standaard uitlaat van een 991 GT3 idd ook maar niks

 

Het kan natuurlijk zijn dat ik na 2 paar remschijven, 3 blokken, mijn vierde set banden en een xpel die aanvoelt als schuurpapier, rijd als een pussy of heel veel geluk heb

 

Maar ik betwijfel dat je mods niets te maken hebben met je uitlaatprobleem..... zou het toch kunnen dat er een oorzakelijk verband is?

 

Mijn ervaring zegt dat de kans dat dat zo is VELEN malen groter is dan niet.

 

My 2 cents

 

D’Ieteren kan gedeldig moeilijk doen over garanties aan auto’s met mods. Ook de reden dat ik met mijn rijstijl het bij origineel houd.

 

Think twice boys and enjoy the ride ! (Zelfs al je sound idd echt pover)

 

Is het enkel om te paraderen (geen Porky rijstijl dus) kan je dat natuurlijk wel riskeren.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Porky 
Ik vind de standaard uitlaat van een 991 GT3 idd ook maar niks
 
Het kan natuurlijk zijn dat ik na 2 paar remschijven, 3 blokken, mijn vierde set banden en een xpel die aanvoelt als schuurpapier, rijd als een pussy of heel veel geluk heb
 
Maar ik betwijfel dat je mods niets te maken hebben met je uitlaatprobleem..... zou het toch kunnen dat er een oorzakelijk verband is?
 
Mijn ervaring zegt dat de kans dat dat zo is VELEN malen groter is dan niet.
 
My 2 cents
 
D’Ieteren kan gedeldig moeilijk doen over garanties aan auto’s met mods. Ook de reden dat ik met mijn rijstijl het bij origineel houd.
 
Think twice boys and enjoy the ride ! (Zelfs al je sound idd echt pover)
 
Is het enkel om te paraderen (geen Porky rijstijl dus) kan je dat natuurlijk wel riskeren.
 
 
 


Ik zeg toch letterlijk dat die pot niet gemaakt is om die vlammen erdoor te jagen? Tuurlijk heeft dat ermee te maken dat die pot versneld doorgebrand is.

Het is de bedoeling dat je collectoren combineert met de demper die er nu op steekt maar gezien dat nog is 4k extra was heb ik dat niet meteen gestoken, zo eenvoudig is het...
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, Germinal said:

 


Dat bruin leder vind ik ook wel knap..

Niet wat te ouderwets vraag ik me wel af ? Ik tik nog net de 40 niet aan emoji17.png

 

Voor een Carrera  of een Turbo mag dat imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites



 
 
Het kan natuurlijk zijn dat ik na 2 paar remschijven, 3 blokken, mijn vierde set banden en een xpel die aanvoelt als schuurpapier, rijd als een pussy of heel veel geluk heb
 

 
 

Slechte ervaringen met xpel?


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites





Slechte ervaringen met xpel?


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk


Nee zonder zat ik op bloot staal of alu
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Nee zonder zat ik op bloot staal of alu

Tip: uw Lippenslaan-kar "polieren" doe je met een polierpad, niet met een schuurpad. :up:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, flupke73 zei:

Dat interieur :inlove: 

En ivm met sportdesign is het al ok dat tenminste achteraan het er niet op zit want daar is het echt niet ok, zijschorten zijn :inlove: en de voorkant is mooi maar vind ik minder... Hierdoor breek je het nieuwe karakter van de voorkant die met de brede zwarte happer de breedte van de auto accentueert zonder sportdesign...

Het is voor mij een beetje een optie voor mensen die hem meer op de vorige 991 willen doen gelijken...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk dat ‘m dan meer op de 991 gelijkt, maar toch vind ik het een mooiere voorbumper, en zeker met die mooie lip onderaan die meer uitgesproken is dan de lip van de gewone bumper met sportophanging.

 

2bff004eb6b33085f76078d2b41187cc.jpg&key=b406bc1dc73d98e2d299964b6a63bf7128422adfa9dca7869f5eec648f9dbdb7

 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de lip die je krijgt met de sportophanging op een gewone bumper ook... Enige verschil is dat hij bij sportdesign meegespoten is...

De standaard 992 zonder PASM springt dat niet uit, met de PASM op een gewone 992 bumper is dat hetzelfde.

Op een donkere kleur is meegespoten mooier, op een lichte kleur is het contrast mooier met een zwarte lip...

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Naish zei:

op een lichte kleur is het contrast mooier met een zwarte lip...

Maar dan vind ik dat je consequent moet zijn en die lijn laten doorlopen in de zwarte zijdorpels, en niet die dan wel in koetswerkkleur nemen. Anders wordt het m.i. een rommeltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, BMWMB zei:

2bff004eb6b33085f76078d2b41187cc.jpg&key=b406bc1dc73d98e2d299964b6a63bf7128422adfa9dca7869f5eec648f9dbdb7

Dit is wel awesome :inlove:  Kleur, velgen, meegespoten shizzle. :inlove:  

Alu raamomlijsting hoeft evenwel niet en dat zwart dak mag weg van mij.

Dat met een bruin interieur :inlove: 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

droomcombo qua kleur, maar ik ben bevooroordeeld natuurlijk. Al blijf ik benieuwd of dit het aventurine van de jaren 90 is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de lip die je krijgt met de sportophanging op een gewone bumper ook... Enige verschil is dat hij bij sportdesign meegespoten is...
De standaard 992 zonder PASM springt dat niet uit, met de PASM op een gewone 992 bumper is dat hetzelfde.
Op een donkere kleur is meegespoten mooier, op een lichte kleur is het contrast mooier met een zwarte lip...

40fbfa31bf67310d485ec040586dc7f4.jpg
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel awesome :inlove:  Kleur, velgen, meegespoten shizzle. :inlove:  
Alu raamomlijsting hoeft evenwel niet en dat zwart dak mag weg van mij.
Dat met een bruin interieur :inlove: 


Welke buitenkleur is dat ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Imo zijn er 5 kleuren die bij mij de eerste selectie doorkomen:

* Crayon :inlove:

* Gentian blue maar het mocht iets minder paars zijn en misschien iets lichter ook.

* Miami blue als het mag opvallen, maar dat is ook eentje die ik eerder niet op S zou pakken en eerder voor een GT modelleke :D

* GT Silver of dat andere zilver vind ik ook dik in orde, maar is een iets klassiekere look

* Dat aventure green begin ik ook te smaken zonder het in het echt gezien te hebben. De eerste foto's binnen konden me niet overtuigen, maar die foto's in het wild van die zwitserse zijn toch wel top...

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ICM zei:

Aventuringrün

En zeggen dat ik dat niet eens had gezien :fp: Ik dacht dat 't een middentoon grijs was. :oops:  Nu je 't zegt, zie ik er ook groen in, dat wel.

(daltonisme)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid