Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Ewel, ik moet zeggen dat mijne toch echt wel leuk rijd... Zeker zo op rondritten op die kleinere baantjes.

Je kan goed doorrijden doordat het ding zo klein en smal is...

Op de RSC rondrit kon ik toch vlotjes overal volgen met het recentere en jongere geweld :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, BMWMB said:

356 cabrio 😍. Mooier wordt het echt niet... Of het plezant rijd weet ik niet.

 

 

2 minutes ago, Naish said:

Ewel, ik moet zeggen dat mijne toch echt wel leuk rijd... Zeker zo op rondritten op die kleinere baantjes.

Je kan goed doorrijden doordat het ding zo klein en smal is...

Op de RSC rondrit kon ik toch vlotjes overal volgen met het recentere en jongere geweld :D

@Tommie

  • Vind ik leuk 2
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze 964 is bijlange niet zo snel als de GT3, maar toch voelt 'm zeer vlot aan, en het is dat wat telt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijne 356 volgt de 992 ook niet hoor... Maar je kan er vlot en snel mee rijden en gevoelsmatig is dat al aan de ribben te houden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
1 minuut geleden, Daggie zei:

Autosalon blauw? Zou dat graag eens op een regenachtige dag zien... Zo in de zon.. Zeer knap! 

Yep salon spec! Klant had eerst iets anders gekozen maar na t salon toch voor dit gegaan.

 

8A58D648-D8FF-4122-BB78-4E4C5A460063.jpeg

6BE65D94-D629-48CB-AE96-8437F9810005.jpeg

70019DAC-2ECE-4623-84F7-ABD749404F01.jpeg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Alexanderr said:

Yep salon spec! Klant had eerst iets anders gekozen maar na t salon toch voor dit gegaan.

 

8A58D648-D8FF-4122-BB78-4E4C5A460063.jpeg

 

 

Ik zou voor de linkse kiezen. Schitterende samenstelling. 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zware discussies hier over het 'gevoel' in een auto. Sterk hoe de innerlijke beleving die net zeer verschillend en persoonlijk is van mens tot mens, een twistpunt kan zijn 🤔

Wat voor mijn ouders leuk aanvoelt in een auto is niet hetzelfde als wat voor mij leuk aanvoelt. Hetzelfde geldt trouwens voor snelheidsbeleving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, bm3er zei:

wow 😍 welk blauw is dit? PTS?

Gentian blue, “standaard” metaalkleur. Komt ook op Panamera en 718 (incl GT4 / Spyder)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind die foto's in de zon awesome, maar die ene foto in jullie werkplaats is dan weer compleet niét m'n ding. 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, gTa said:

Vind die foto's in de zon awesome, maar die ene foto in jullie werkplaats is dan weer compleet niét m'n ding. 😕

Idem. Overbelichte neonverlichting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/6/2019 om 09:52, gTa zei:

Vind die foto's in de zon awesome, maar die ene foto in jullie werkplaats is dan weer compleet niét m'n ding. 😕

Die zonfoto's maken het ook een auto waarvan ik zeg wauuuwwwww

Maar ik denk helaas dat er meer situaties zijn waarbij ik denk nee... Tanzaniet had beetje hetzelfde, maar dan eerder in de zin dat het in een aantal gevallen minder mooi overkwam omdat het blauw niet genoeg uitkwam...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd de nieuwe 992 cabrio ziet er gesloten heeeeeel goed uit...

Maar ziet er vreemd uit open en de kont is ook niet mooi... De doorloop van het raam in de radiatorrooster is hier weg en maakt zijn gat bombastisch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid